Gister voor 25 juryleden een Z2 proef gereden:

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:52

Daar heb je wat aan! zoiets zou ik ook wel willen (maar dan voorlopig nog maar even in de B met Orbaldo Haha! ) Heb je ook dingen die je nu thuis gaat doorspreken met je instructeur? of wist je het meeste wel en gaat dat thuis beter?

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 14:14

nogmaals reuze bedankt dat je er was hoor! OK dan!
wat mij betreft mag je volgende week weer komen! *LOL* ik had maar een paar minpuntjes met de hoofdjury in de beoordeling(dan zou ik toch mooi geslaagd zijn!)
Het is voor ons ook heel leerzaam hoor! (al zit je af en toe met kromme tenen over het commentaar wat sommigen leveren op een combinatie )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 14:17

Dat is nog eens iets waar je wat aan hebt, je proef uitgebreid besproken door 24 juryleden en en pisnicht Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:00

dat is super zeg! je proef op video terugkijken en punt voor punt met 25 juryleden bespreken! echt wel leerzaam!
en dapper dat je t durfde, omdat je zei dat de Z1 proefjes de laatste tijd niet lekker gingen
kan me je big smile wel voorstellen, als er zo'n compliment over je paard wordt gegeven Haha! zeker als dat bij de anderen niet gebeurde!!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 19:42

Pisnicht, whahaha *LOL*. Ik moet meteen aan een gerenommeerd jurylid denken, dat vind ik een echte pisnicht Haha!.

Maar wat een topervaring zeg!!! En ik zie Ozep ook al staan, ik hoor een deuntje van de Rolling Stones op de achtergrond: "Please allow me to introduce myself,..."

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 22:39

Dat lijkt me dus heel leerzaam maar ook ontzettend eng. 25 man die je gaan beoordelen. (krijgt visioenen van afstuderen)

Maar wel fijn dat je dan daarna zo'n grote smile hebt! heerlijk.

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 22:44

enorm leerrijk. en leuk als je positieve commentaar krijgt!
( maar met de negatieve commentaar die terecht is , kan je wat mee)

die toekomstige jury's zullen binnenkort zeggen: he, daar heb je die vos met het leuke koppie Haha!

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 22:52

GAAF!! Dat is echt een 1-malige kans. Gaaf zeg en zeker als ze zo enthousiast zijn over je paard!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 00:01

Ik heb zoieso al veel respect voor iemand die een ZZ proef doorrijd, en dan helemaal voor 25 juryleden, petje af hoor!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 00:09

Natasha schreef:
Ik heb zoieso al veel respect voor iemand die een ZZ proef doorrijd, en dan helemaal voor 25 juryleden, petje af hoor!

ben het hier hellemaal eens super hoor OK dan!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 05:43

Helemaal stoer aangezien je zoals ik had begrepen nog geen z2 gestart hebt. Ik heb Ozep nooit in het echt gezien maar wat ik van de foto's mee heb gekregen en met dit verhaal erbij zie ik hem helemaal voor me.

In het verleden heb ik een paar keer meegereden op bijscholingscursussen voor de Z en ik vond het ook zeer leerzaam. Ik heb 1x meegedaan in een lagere klasse en ik vond het jammer dat de jurering (in dat geval) zo anders was als op de wedstrijden. Ik denk overigens dat het beter wordt naar mate je in hogere klasse's komt.