gister in het bos

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-01 13:52

Hahaha, heb echt wel gelachen. Ik dacht: ik ga die knol van mij leren dat hij ookal ziet hij 10 konijnen, en 20 interessante vogeltjes bij mij moet blijven, en doen wat ik vraag.
Had ik gedroomd! Op het pad bij de manege (kom ik altijd langs), heen en weer gedraafd, stelling, verzameling. En toen ging t fout. Verzamelen: dat nooit. Dus hij maakte zich sterk. Liep wel netjes verder, echt maf, hij kán t allemaal, maar hij doet t dus niet. Uiteindelijk na een halfuurtje proberen vwnw door het bos gereden. En in stap nog 10 minuten na laten geven. Hij was er niet echt tevreden over geloof ik, hij is ook niet echt gewend te doen wat hij in de bak doet in t bos. Ik ben wel trots op mijn koei, want hij galoppeerde op een recht stuk in één keer inde galop aan die ik vroeg (snapt hij vaak niet), en hij week heel goed, rechtuit en weer wijken. Netjes zigzaggen (gebroken lijnen op t pad), goed omstellen. En toch zo sterk als een beer!
Naja, vorige keer werd hij zo kwaad dat hij bokkend door t bos ging en niet meer op hield... Dat was echt ergerlijk, nu werd hij wel pissig, maar niet zo extreem als meestal...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 15:12

Cool, ik zie in gedachten al een laudine bij ons door het bos dressuren! Gaaf hoor, dat je er zelf tevreden mee bent! Is de bedoeling ervan ook. Ik dressuur ook weleens met Jurga in het bos, maar die doet altijd net alsof ze achterlijk is en niks kan. Boos!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-01 15:21

Hahaha, nou, dat leek niet echt ergens naar. Wat hij zondag in de bak deed (ONTSPANNEN verzamelen), dat deed hij dus niet in t bos.
Huuu!!! ... een paddestoel...
Waaaaah... een ritselend takje...
Ieeeeeks... een fietser...

Maar hij bleef wel redelijk rond, en hij liet zich uiteindelijk nog iets meer verzamelen, maar goed, dat t er leuk uitzag, en niets voorstelde, dat was dus wel de eindconclusie. Op t pad bij de manege was hij ook al loeisterk, maar wel iets beter te rijden. Als hij zo sterk is geef ik altijd zelf heel snel op. Maar dat lange rechtgaan was wel goed voor m~!

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 17:18

Hahaha, nou hartstikke knap hoor dat jou paard dat doet in het bos, ik mag blij wezen als de mijn uberhaupt in het bos blijft en niet in rengalop er vandoor gaat naar weet ik veel waar Haha! .