Naar welk ponykamp gaan jullie?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iris82

Berichten: 39848
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 19:15

Ik ga 2 weken als begeleidster naar 't Reelear. *LOL*

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 19:40

Ik ga naar ponykamp Noordeinde op 4 juli.
Nog meer bokkers die daar heen gaan/geweest zijn? Of wie weet begeleiden daar bokkers? *LOL*

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 15:46

ik ga nu met de ponyclup op ponykamp in Uddel van 4 tot en met 10 juli! Haha!

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 08:41

Ik ging eerst altijd gewoon op de manege, maar aangezien de manege gesloten isga ik niet meer op ponykamp

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 15:29

Ik ben net paar uurtjes terug van ponykamp poelenburgh!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 18:05

ik ga op JT maar 't reelaer!

Falko

Berichten: 38
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 18:20

Ariadne schreef:
Ik zou eerst naar Rosworld gaan maar nu ga ik naar Ervemeenderinkboer!
Ik ben er wezen kijken en het lijkt me heel leuk!



Ervemeenderinkboer is Super echt iets om je op te verheugen kom er al 10 jaar duss erg leuk daar succes

groetjes diana

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 18:28

liberty schreef:
Ik heb zelf 3 weken kamo begeleiding, www.home.zonnet.nl/stalsintels Haha!


Ik ga daar dus heen Haha!
Net als vorig jaar, echt leuk!!!!! (Zie onderschrift Schijnheilig )

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 18:28

vorig jaar op de eenhoorn in zutphen een trektocht gemaakt www.eenhoorn.org , dit jaar ga ik niet, niet zo'n zin denk ik

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 19:01

k ben net terug van poelenburgh maare het was wel leuk maar ik raad het je niet aan want het beviel me niet echt! het was daarow echt vies!! en de paarden trappen naar elkaar maar verder is het wel leuk hoor!! ennuh k heb al eentje voor volgend jaar op het oog!! namelijk ervemeenderinkboer!! die lijkt me geweldig! maja eerst maar es een goed rapport halen Knipoog

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 13:52

weet 1 van jullie misschien de site van erve meenderinkboer?? ik wil daarow ff kijke maar ik weet de site niet! k hoop dat iemand het weet!!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 14:01

ik ga begeleiden op onze ponykamp bij ons in de vereniging OK dan! Erg veel zin in

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 14:09


fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 14:41


Rozijn
Berichten: 98
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 14:53

Ik ga het gevorderde kamp doen bij Pieter Vercruysse (in Belgïe Knipoog ). Volgens vriendinnetjes in het gevorderde kamp echt leuk (das ni moeilijk tegenover de andere kampen, want daar doe je niks)
Je kiest een paardje en dat is dan de hele week "van" u
voor de mensen die ook bij Pieter rijden: Ik heb poppy gekozen, zaaleg beestje maar nogal chagrijnig, een echte merrie
Je doet buiten springen en dressuur ook nog allerlij uitstapjes, vorig jaar zijn ze naar stoeterij van de helle geweest, naar de politie te paard en nog allemaal leuke dinges dussss dit jaar zullen we ook nog wel zo een dinge doen
Ik zal zeker fototjes maken en ze dan op bokt zetten Cheese! (het kamp is wel pas eind augustus)

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 15:20

horses4life schreef:
Ik ga naar 't Reelaer! Nog nooit geweest maar het lijkt me heel leuk Lachen


heyy welke week ga je??
Ik ga ook Knipoog
Van 11 t/ m 17 juli Knipoog

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 15:21

fancylover schreef:
k ben net terug van poelenburgh maare het was wel leuk maar ik raad het je niet aan want het beviel me niet echt! het was daarow echt vies!! en de paarden trappen naar elkaar maar verder is het wel leuk hoor!! ennuh k heb al eentje voor volgend jaar op het oog!! namelijk ervemeenderinkboer!! die lijkt me geweldig! maja eerst maar es een goed rapport halen Knipoog


Vies bij Poelenburgh?? Dat kan ik me haast niet voorstellen Bloos!
Ik heb daar een aantal keer een strandrit gemaakt en t was allemaal zooo netjes en zoo schoon! Er was maar 1 paardje dat een beetje liep te trappen: chelle. Maar voor de rest waren ook de paarden super!

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 15:24

nou echt niet! buiten ging het nog wel maar in de bak!! echt veel paarden trappen naar elkaar! en met vies bedoel ik de slaapzaal en de wc en de douche! de slaapzaal werd maar 1 keer geveegd en de wc's waren maar 2x schoongemaakt ofzo!! ik vond het er echt heel vies! maar de ritten verder waren wel heel leuk hoor!!

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 15:27

fancylover schreef:
nou echt niet! buiten ging het nog wel maar in de bak!! echt veel paarden trappen naar elkaar! en met vies bedoel ik de slaapzaal en de wc en de douche! de slaapzaal werd maar 1 keer geveegd en de wc's waren maar 2x schoongemaakt ofzo!! ik vond het er echt heel vies! maar de ritten verder waren wel heel leuk hoor!!


ohww oke Knipoog
Ik heb de slaapzalen enzo niet gezien Knipoog

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 15:28

haha neej dat is ook niet nodig he als je een strandrit ga maken Haha! maar de paarden waren verder wel lief tegen mensen! gelukkig maar Haha! op wie reed je toen trouwens?? (met de strandrit)

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 15:45

fancylover schreef:
haha neej dat is ook niet nodig he als je een strandrit ga maken Haha! maar de paarden waren verder wel lief tegen mensen! gelukkig maar Haha! op wie reed je toen trouwens?? (met de strandrit)


Ik heb alle keren op Cindy gereden Haha!
Met rijden is ze echt vet! Alleen in stal niet zo heel lief..
Op wie heb jij allemaal gereden.

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 15:52

piedrolover"]
[quote="fancylover schreef:
haha neej dat is ook niet nodig he als je een strandrit ga maken Haha! maar de paarden waren verder wel lief tegen mensen! gelukkig maar Haha! op wie reed je toen trouwens?? (met de strandrit)


Ik heb alle keren op Cindy gereden Haha!
Met rijden is ze echt vet! Alleen in stal niet zo heel lief..
Op wie heb jij allemaal gereden.
[/quote]

Umhh Cindy Verward die ken ik niet! misschien al verkocht of ik heb dr gewoon niet gezien! ik had marco mee op ponykamp dus daar heb ik de heletijd op gereden maar ik heb 1x op Nestle gesprongen omdat we die ochtend al naar het strand waren geweest en marco was echt op (hij hielt de paarden gewoon bij! hij als ukkie tussen al die paarden van 1.70!!) en toen wou me buurmeissie niet rijden (spierpijn en ze voelde zich niet zo lekker) en daarom mocht ik op nestle!! jeej dat is een groot paard als je altijd dat ukkie van 1.40 gewent bent end an opeens op een paard van 1.75 moet!! Bloos! Schijnheilig

iris_oo

Berichten: 1792
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 16:01

ik ga met de manege op ponykamp Pling

iris_oo

Berichten: 1792
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 16:06

die ervemeenderinkboer (schrijf je het zo tis nogal een lang woord Tong uitsteken ) klinkt zooo stoer!!! *LOL* (heb even de site bekeken namelijk)

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 16:10

Kyaralover schreef:
die ervemeenderinkboer (schrijf je het zo tis nogal een lang woord Tong uitsteken ) klinkt zooo stoer!!! *LOL* (heb even de site bekeken namelijk)


Ja echt wel is echt heel stoer!! daarom wil ik er volgend jaar ook heen! we zouden eigenlijk dit jaar maar doen mochten de buren neit maar volgend jaar wel! alleen moet ik wel een goed rapport halen en ik hoop dat dat gaat lukken!!!