Whaa Lucky onder het zadel+ Mini meeting

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Whaa Lucky onder het zadel+ Mini meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 22:32

Ik had afgelopen vrijdag een mini-meeting met chcogirl hier van bokt, dankzij haar heb ik een africhtingsstal vlakbij huis gevonden en dat is natuurlijk een goeie reden om te meeten! Wij lucky gepoetst komt Eic vertellen dat Lucky nog gedaan moest worden Haha! Ik helemaal blij want dat zou voor het eerst dan zijn dat Lucky onder de man liep...Eerst werd hij buiten ff 10 minuurjes gelongeerd (heb ik foto`s van, doe ik morgen wel op bokt zetten!) en daarna binnen rijden..
Nou hij deed het harstikke braaf er liepen nog 2 andere paarden in de bak en Lucky aan de longe en het ging hartstikke super! Oortjes naar voor en dan die glimmende oogjes was echt heel trots op hem, na een tijdje werd de longe losgeklikt en mocht voor de 2de keer los in de bak draven! Nou het ging echt goed, 1 keer was hij vervelend en schoot hij in de galop maar verder ging het echt OK dan! Toppie! Ik heb geen foto`s in de bak gemaakt want het is een vij donkere bak en ik was bang dat hij zou schrikken van de flits Clown

Oww ben echt wel zenuwachtig nu..!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:42

Wat goed!!! dat gaat al erg opschieten, lucky doet het erg braaf ofniet ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:46

nouja we gingen hem opzadelen in de poetsplaats dus dat meisje linda zegt zo van ja je hoeft hem maar aan 1 kant vast te zetten dat zadel ik hem gauw op..ik zei: weet je het zeker? ja doe maar, is zo gebeurd en dan loopt hij gewoon weg natuurlijk (ik zat er gewoon op te wachten..)

Maar onder het zadel ging het echt goed, hier op de manege loopt een haf van 6 jaar die is bang voor een hoopje zand en Lucky die is nergens van geschrokken! Hij heeft ook (nog) geen trucjes uitgehaald van bokken en steigeren e.d dus het gaat hartstikke goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 09:07


Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 09:14

Leuke fotos hoor! loopt best netjes aan de longe

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 09:15

Wat super zeg, fijn dat het zo goed gaat.
Ook erg verstandig om je paard naar een africhtingsstal te brengen
Ben benieuwd naar de foto's.