Toch nog even verder oefenen.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Toch nog even verder oefenen.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-04 16:45

Vanochtend het vriendje van m'n zusje gecharterd om even mee te fietsen vanmiddag....
Ik wilde graag weer eens naar buiten en aangezien mijn stalgenoot geen tijd had, en ik het niet aandurf alleen naar buiten te gaan moest er een fietser mee Haha!

Het begon al slecht met het uit de bak halen, een van de paarden ontsnapte en rende richting weiland wat al voor heel wat stress zorgde. Gevolg was ook dat het laatste paard alleen in de bak achterbleef, die dus behoorlijk begon te gillen toen wij het erf afstapte.
Maar Regina gedroeg zich vrij goed Stapte rustig aan een lang teugeltje de weg op, wel even wat drukker natuurlijk als we langs een weiland andere paarden stapten of langs 'enge' obstakels in de berm Haha!

Een pony die ons tegemoet kwam was reden om om te draaien, maar toen was ze vrij makkelijk terug te draaien.
Maar sommige mensen Een groep van 6 'oudere' mensen fietsten achter ons, het duurde even voordat 'mijn fietsers' aan de kant waren. Maar wat waren deze mensen ongeduldig Scheve mond Vlak erachter fietsen en maar blijven bellen, paard begint te dribbelen, ik vraag heel vriendelijk of ze er misschien mee willen stoppen, maar nee hoor..... daar moet ze maar tegen kunnen volgens hun *zucht*

En toen besloot ik terug te gaan, ik draai om, paar versnelt en voordat ik iets kon doen vloog ze in galop over de weg Bloos! Halverwege kon ik haar gelukkig stoppen. Waarop ik aan een lang teugeltje rustig verder naar huis kon stappen Verward

Toch nog maar even oefenen met het alleen weggaan dus Schijnheilig

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 17:38

Beetje jammer, zo'n actie. Van "oudere" mensen verwacht je toch iets anders!
En jammer dat ze er vandoor schoot, maar goed dat je haar terug kon nemen. Dat komt wel goed met nog wat oefenen!

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 18:14

MiraMar schreef:
Beetje jammer, zo'n actie. Van "oudere" mensen verwacht je toch iets anders!


en iedereen maar klagen over de jeugd van tegenwoordig Pling

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 10:16

Ja die mensen..... dat snap je toch niet Verward

Kijk, dat ze erachter blijven fietsen en gaan bellen, ok kan ik inkomen. Mensen denken daar vaak niet bij na en bedoelen het niet verkeerd. Maar blijven bellen als ik netjes vraag of ze ermee willen stoppen Ik vraag dat toch niet voor niets..... Nu weet ik dat zij niet uithaalt, maar een ander paard slaat wel naar iets achter zich en dan hebben die mensen een probleem.....

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 10:19

Inderdaad jammer dat die mensen geen begrip hebben voor sommige dingen.

Wel leuk dat ze zich gedroeg. Ik hoorde van Janine al dat jullie heel erg vooruit zijn gegaan.