Een dag om nooit te vergeten, 12-7-03 Floortje RIP

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 21:19

Amable schreef:
Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen achter mijn computer... Het is zo beschreven dat ik het gevoel krijg er zelf bij te zijn geweest. Ik denk dat dit iets is wat je je leven lang zal blijven achter volgen, dus nu nog steeds heel veel sterkte gewenst met de gevolgen van dit verlies.


Ik sluit mij hier helemaal bij aan Ach gut

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 21:38

zo wat een gebeurtenis! echt heel erg, zit echt met tranen achter de computer!
heel veel sterkte nog met het verwerken, het is al bijna een jaar terug, maar je zult dit toch altijd bij je blijven dragen!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 21:41

JodyB"]
[quote="Amable schreef:
Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen achter mijn computer... Het is zo beschreven dat ik het gevoel krijg er zelf bij te zijn geweest. Ik denk dat dit iets is wat je je leven lang zal blijven achter volgen, dus nu nog steeds heel veel sterkte gewenst met de gevolgen van dit verlies.


Ik sluit mij hier helemaal bij aan Ach gut
[/quote]

ik ook,krijg je gewoon tranen van in je ogen,jeetje.... Verdrietig

echt heel veel sterkte Verdrietig

LinnieLin
Berichten: 182
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-04 23:20

Kido schreef:
Ws er die dag ook bij en heb later op de dag cees geholpen met floortje te verplaatsen naar t eigen erf en van de kar te halen daar kwamen we er achter dat ze een grote diepe borstwond had en cees vermoede dat dat de reden van overlijden was.... (ze was denk binnen 25 min dood dus al in de sloot)
As ik er aan terug denk aan de dag zelf en de verslagen heid op de manege verschikkelijk....


Toen Cees mij 's avonds belde zei hij geloof ik inderdaad dat ze in haar lies/borst vlakbij haar hart een grote wond had...Dus dat ze snel is overleden. Vind het wel beter dat ze snel is overleden. Cees zei toen ook dat als ze het misschien had overleefd dat ze een chronische longontsteking had gehad en dus een spuitje had gekregen dan...De dagen daarna zijn volgens mij voor iedereen op de manege heel langzaam gegaan. Cees zijn stem die zaterdag aan de telefoon al, zo erg...Zo heb ik Cees nooit horen praten...

LinnieLin
Berichten: 182
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-04 23:23

Iedereen die al gereageerd heeft thnx, namens mij en de schrijfster van het verhaal...

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 23:37

Wat een verhaal :/ ik krijg er echt kippenvel van Verward
heb zelfs de tranen in mijn ogen...
heel veel sterkte!!!

Caafiej
Berichten: 2
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 23:51

Hmmja... Ik heb dus het verhaal geschreven. Ik weet nog steeds precies hoe ik het zag gebeuren, Floor die achterover viel, Linda die uit de sloot getrokken werd en cees die op zijn eerste reactie heel pissig reageerde.

Soms voel ik me letterlijk nog steeds schuldig, dat ik Linda toen heb verteld dat Floortje het wel zou redden, terwijl ik haar er zo...zo dood bij had zien liggen in de sloot.
Ik was in die tijd al verward en het verhaal was eigenlijk puur om mijn gevoel kwijt te kunnen, dus als dingen niet duidelijk omschreven staan, dat komt omdat het verhaal er op de eerste plek niet voor bedoeld was om informatief te zijn.

Als ik het verhaal nu weer doorlees, dan krijg ik ook weer kippenvel op mijn rug en ik weet nog dat ik die dag helemaal verbrand was en dat het snikheet was, terwijl ik het de hele tijd steenkoud heb gehad.
Toen Wanda begon met haar ijzige gehinnik, dat was afschuwlijk om aan te horen. Eerst dacht ik wel, dat het hoop gaf, maar later kwam het anders aan.

Ik heb die dagen daarna onder kalmeringsmedicijnen geleefd. Ik was in die tijd opgenomen in Dordrecht om met mijn borderlinestoornis om te leren gaan en dat ongeluk heeft het veel zwaarder gemaakt toen.

ook weet ik hoe fijn ik het vond, maar tegelijkertijd ook zo oneerlijk, toen ik weer op Eclair d'r rug zat en het dier mij naar de manege terug bracht. Op zo'n moment besef je eigenlijk pas hoe hecht je als lesgroep bent.

Ik zal dit ook zeker nooit vergeten, echt nooit. Net zoals de dood van mijn eigen verzorgpaard Dancer. Al heb ik haar nooit hoeven zien lijden en heeft ze, zoverre als ik weet, dat ook nooit gedaan.

Linda, meid, ik wens je sterkte. Ik weet van mezelf dat ik er al bovenop ben, maar jij hebt nog een lange weg te gaan. En verwacht alsjeblieft niet, dat het zo 1 2 3 weg zal blijven. Zoals je vaka mensen hoort zeggen; het moet echt slijten. Huil het eruit, schrijf het er uit. Maak er gedichten van, weet ik veel wat, maar doe er iets mee. Desnoods banketstaaf je me de oren van mijn kop af Knipoog
je bent een mens, die moeten zulke dingen nou eenmaal verwerken, helaas. Over Danni d'r dood heb ik ook lang gedaan, dus neem er alsjeblieft de tijd voor. Ik heb het een tijd niet geaccepteerd dat dancer dood was, met alle gevolgen van dien.

En de anderen; thnx voor de reacties Lachen En ook voor de andere bokkers van De Goudse Hout, of Bokkers die zoiets, of iets soortgelijks meegemaakt hebben, veel sterkte.

Liefs

Rhianne/Caafiej

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 00:30

wat een verhaal zeg krijg er echt kippevel van
zo mooi geschreven
veel succes met het verwerken

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23446
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 06:53

jeetje zit hier echt met kippevel.
heel veel sterkte..

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:53

Mijn zus was erbij. Reed al een tijdje niet meer op de Goudse Hout maar schrok heel erg toen ik het hoorde. Zo erg Ach gut

Redgirl

Berichten: 558
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 09:09

Jemig hee...:s Nu ik het lees komt het allemaal weer terug :|

jolandaaa
Berichten: 0
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Overrijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 09:46

hey,Echt erg wat er is gebeurd.IK ben ook altijd bang dat mijn liefelings pony zoiets overkomt.Ik weet zeker dat jouw pony nu in de paardenhemel is!
ps. veel sterkte,over zoiets kan je jaren treuren Verdrietig

jolandaaa
Berichten: 0
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Overrijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 09:49

hey,echt erg! ik ben ookaltijd bang dat er zoiets met mijn liefelings pony gebeurd.Ik weet zeker dat jouw pony in de paardenhemel is!
ps. veel sterkte,zoiets is om jaren over te treuren,ik hoop dat je gauw weer een super pony vind!

Garmana

Berichten: 3596
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: Utrechtse heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 09:53

Huilen ooow ik zat zowat mee te huilen zoon zieligverhaal vind ik het!! Hoop dat het nu weer wat beter gaat! Heel veel sterkte meis! XXX garmana Ach gut
garmana=nickname

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 12:14

Ook ik zit hier met tranen in mijn ogen en met kippenvel
Het lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken.
Ik wens iedereen die hier bij betrokken was hel erg veel sterkte

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 13:02

Wat een verdrietig verhaal zeg Verdrietig
Heel erg veel sterkte nog gewenst voor jullie, en natuurlijk iedereen die erbij was, ik vind het echt heel erg..... .

Kyan

Berichten: 278
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 14:32

Kippevel..... verschrikkelijk om zoiets mee te moeten maken. Ontzettend veel sterkte.

Liefs Gerda

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 14:56

Mag ik vragen wat de site is van de goudse hut of wat dat precies is.
Groetjes Danielle

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:00

Manege de Goudse Hout ze hebben zo ver ik weet geen site.

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:04

Jeetje wat een verhaal zeg...
Heel erg veel sterkte allemaal. Ach gut

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:06

ze hebben geen site, wel is er ooit door iemand een site gemaakt op groups, maar dat heeft niet echt niveau

roderigo

Berichten: 142
Geregistreerd: 14-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 19:19

echt wat een triest verhaal.Het verhaal is inderdaad mooi geschreven want ook ik kreeg er helemaal kippevel van.Ik wens linda en de anderen die dit meegemaakt hebben nog steeds heel veel sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 19:42

Wat een verhaal. Heel veel sterkte. Ach gut Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ach gut

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 19:48

Stond naast Cees toen hij jullie belde (jouw dus Linda en de verzorgsters en een van die mensen had het plan haar te kopen)en Cees heb ik nog nooit zo mee gemaakt

Later nogmaals met jackie de pony die koliek had was er bij toen ze stierf dit gebeurde vlak na floortje

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 22:16

Kippenvel...
Heel veel sterkte, lijkt me echt vreselijk om zoiets mee te maken.