Verhaal achter Bresco

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
helga1969

Berichten: 892
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: ochten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 10:49

het is ook niet normaal dat mensen zo reageren op iemand terwijl ze helemaal niks of onvoeldoende van iemand weten.
bresco is een paard wat graag en met plezier in de wei loopt.
en arno heeft juist gehandeld door hem wel te verhuizen want als een dier heimwee heeft gaat het mis.

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 10:53

Welk paard wil er niet in de wei??

De mijne is altijd buiten!!

Het is je reinste bullsh*t dat een paard niet buiten wil!!

[edit] En mensen die denken dat ze er goed aan doen om een paard maar lekker 23 uur per dag op stal te laten staan moeten dat voor zichzelf uitzoeken. Als iemand vind dat een paard op een pensionstal thuis hoort waar hij gelukkiger toont dan is dat gewoon zo [/edit]

helga1969

Berichten: 892
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: ochten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 10:59

dat vind ik dus ook een paard hoort heerlijk in de wei te lopen en als het nodig is kun je ze op stal zetten
als ik bij m,n paard kom dan staat tie altijd vrolijk in de wei te eten en te spelen en op stal staan ze ook maar te staan
zo hoort het niet wij mensen blijven toch ook niet alleen maar in huis want dan word je ook gek

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 11:25

Als ik een stalling zou vinden waar Winnie niet naar buiten zou mogen dan zou ik hem daar absoluut niet neerzetten.. Mijn paard moet iedere dag naar buiten, liefst dag en nacht, daar is hij paard voor..

Binnenhouden omdat hij dan gelukkiger lijkt ( en ik zeg lijkt ) is gewoon je kop in het zand steken..

Chantal1973

Berichten: 1737
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Escles Frankijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 11:34

nou geweldig dat er nog mensen zijn die aan de gemoedstoestand van een dier denken. OK dan!
Echt top wat je gedaan hebt en laat andere maar banketstaaf... die weten waarschijnlijk niet hoe een paard echt in elkaar zit.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 13:15

Kunnen we een beetje ontopic blijven Knipoog

Ik begreep dat de fokker van Bresco binnen kort langs komt..
Veel succes! Denk dat het voor haar leuk zal zijn om hem weer te zien..