Clinic van Bart Bax gehad

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Susanne1

Clinic van Bart Bax gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 14:29

Ik heb vandaag een clinic gereden van Bart Bax. Met zijn drie├źn in de bak en eerst loswerken om te kijken waar de "problemen" liggen. Noah was lekker medewerkzaam vandaag en dat viel me mee, want de afgelopen week ging het knudde en bij het invlechten had hij het alweer helemaal gehad. Hij vind dat geklooi aan zijn lijf toch al niets.

Maar goed, het rijden ging wel lekker. Het was alleen wel jammer dat ik Bart bijna niet kon verstaan. Hij sprak door een microfoontje en ik verstond minder dan de helft. Dus dat is wel lastig. Ik heb wel een aantal goede tips gekregen voor het inbuigen. Maar voor de rest schatte hij in dat we al verder waren dan dat we zijn. Met name in de galop kwamen we daardoor niet verder. Ik moest hem met de voorkant iets naar binnen sturen en rond en voorwaarts houden. Wij vinden het al heel knap van onszelf dat we uberhaupt fatsoenlijk afgebogen 1 rondje halen, dus dit was wel erg veel van het goede en het lukte ook echt niet. Huilen Dat was eigenlijk het enige jammere.

Voor de rest heb ik heerlijk gereden en hij liep heel goed, lekker over de rug en mooi ruim. Ik heb ook veel complimentjes gekregen (ook altijd leuk natuurlijk).

Ik ben heel benieuwd hoe de foto's geworden zijn, want er was een fotograaf uitgenodigd.

O ja, ik viel er ook nog bijna af . Dat soort stomme dingen heb ik altijd wel met een wedstrijd/clinic. Ik was een beetje te enthousiast bij het aanspringen in de galop en hij was er nog niet klaar voor. Dus hij gaf een enorme wapper en schoot daarna links en rechts. Gelukkig ging hij uiteindelijk naar links en ik ook. Dus toen kwamen we elkaar weer tegen. Clown

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie