M'n pony heeft vandaag leren steigeren!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-01 21:49

Hoi allemaal!

Vandaag was dus de pijltjesrit, een rit van ongeveer 6, 7 uur en ruim 30 km. 'T was heel erg cool. We begonnen ook zo goed. We waren net in het bos, liep er 8er ons een paard uit de trailer, dat was echt een niet leuk paard, had de stang van de trailer er uit geschopt. Nou, dat maakte dus een vreselijk lawaai en toen zat ik dus in gallop. Ik kon 'm wel weer terug nemen en toen begon ie zo te snuiven enzo, met z'n kop omhoog ben ik weer naar die andere gelopen, toen gingen we weer verder. Maare, nou was 't dus zo: als die andere pony te ver weg was, begon Ilonka te steigeren, doetie anders nooit. Maar dat was dus een paar keer gebeurt. Toen we de voetjes weer aan de grond hadden, kwamen er 8er ons 2 Ijsjes aan. Die zaten heel de tijd te galoperen (dat mocht niet eens) en ze zeiden zo, als jullie ons er even doorlaten zijn jullie van ons af. (Vantevoren heb ik al wel wat tegen ze gezegt, maar dat zal ik hier maar niet neerzetten) Zij galoperen keihard door zo'n plas heen en de mijnes ging helemaal rechtop omhoog. Ilonka steigerde echt heel de tijd. Weer iets geleerd. Maare, ik vind steigeren lang niet zo erg als bokken, dat doet die van mij heel gemeen! Wat vinden jullie? Oja, we waren trouwens 2e, je moes namelijk allemaal vragen beantwoorden enzo. (Was er ook eentje: wat is de langste slang ter wereld...*kraak* Uhh...?? Python? Fout, tuinslang) Ik ben echt blij dat die kindjes met die Ijsjes geen prijs hadden Extreme duivel Maar ik vind 't wel jammer dat ze niet gediskwalificeerd zijn! Schijnheilig

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 21:51

zolang je goed handeld vind ik het geen kwaad, maar pas maar op, want kans op een ongeluk is dus groter... Achterover klappen ofzo...

gillian

Berichten: 4421
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 21:56

nee onze spannende achtervolging dan....
dat was ook wel ff spannend zeg Haha!
wel kl*te van dat steigeren van ilonka...
was wel een leuke dag he ellen??!!! *LOL* *LOL*
toedeledoki
gillian

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-01 17:52

Was wel irri, zo gauw als die andere een paar meter verderop stond ging ie de lucht in. Enne Gillian, volgende keer wel op de kar blijven he Knipoog

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 19:49

Haha dus het was wel leuk?
Volgend jaar doe ik ook mee, met Robin. He L! Cool