Aldira is een geitje!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-01 10:46

Gister weer gereden, er lag nog allemaal materiaal in de bak zoals balkjes, pionnen en een groot houten blok die gebruikt wordt met het grondwerk.
Verder heb ik nog een groot stuk landbouwplastic tevoorschijn gehaald en dat vlakbij een hoek gelegd.
Dat was superrrrrreng in het begin maar later heb ik haar laten snuffelen en er zachtjes op laten stappen, later liep ze gewoon over een stuk zeil heen!
Toen het zoontje van mijn instructrice kwam kijken zei hij, heb je al met haar op het blok gestaan? Verward Nee, was eerlijk gezegd niet in me opgekomen, maar toch maar even proberen. Dus recht ervoor gezet, klein beetje drijven en HUP mevrouw stond al met beide voorbenen op het blok! Het zoontje zei toen, drijf haar maar verder dan loopt ze er verder wel over, maar dan heb je dus op een gegeven moment dat ze met 4 benen op dat blok staat en het is niet een supergroot blok dus dat durfde ik onder het zadel niet aan.
Toen ze er weer af ging was ze helemaal jolig van " kijk wat ik net heb gedaan" en met de oortjes naar voren en een bok en een scheet vloog ze een paar meter weg *LOL*
Toen heb ik het zadel en hoofdstel afgedaan en ben er weer op geklommen. Zo hebben we nog 10 minuten uitgestapt. Het sturen met alleen je zit en benen is zo ook leuk te oefenen.

Zo leuk is dat, als we eens een lesje 'enge dingen' doen is ze daarna zo superbraaf dat je alles met haar kunt doen en dan vertrouw ik haar ook 100%. Terwijl ze normaal met rijden best heel pittig kan zijn, maar door steeds rare dingen met haar te doen wordt ze een veel fijner paard waar ik steeds meer vertrouwen in krijg.


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 17:41

He gaaf hoor nog ff en dan kunnen jullie naar het circus hihihihi Haha!
Fijn dat het zo lekker gaat tussen Aldira en jou Knipoog

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 17:51

wat lief een geitje hiih Haha! nee fijn dat het zo goed ging toppie

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 19:15

Lekker dat het zo goed gaat! Door al die "rare" dingen te doen krijg je inderdaad een goede band met je paard.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-01 20:06

Ja Jacqueline, we houden altijd een dagboekje bij zodat we van de ander ook kunnen lezen wat die met Aldira heeft gedaan en als laatste zin van Madeleine stond er laatst: misschien de volgende keer achterstevoren rijden? Schijnheilig
Maar ze is bij mij lekker een stuk braver dan bij haar Tong uitsteken Knipoog

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 20:14

hihihi dat is echt super leuk! *ik kan haast niet wachten tot Pinky oud genoeg is*

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 21:26

Tof he dat het zo goed gaat, erg leuk voor je! echt super!

groetjes Melissa

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JorineV, Tinkermuts en 136 bezoekers