leukste paardenblunder

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 11:17

Eerste wedstrijd, paard legt eerst proef in galop af, daarna nog een paar rondjes (nog snellere) galop, hebben we hem eindelijk rustig, wil die flapdrol de bak niet uit... :s waardoor de rest een half uur vertraging opliep

Of paard inrijden gaat allemaal goed, dan rondje buitenrijden op een veel oudere pony. Ga je stil staan om vragen van nieuwsgierige mensen te beantwoorden. Besluit je paard dat het gras voorbij de boom waar je schuinlangs staat vast lekkerder is. En blijf je achter grote tak hangen, val je eraf en heb je pols gebroken terwijl je net zit te vertellen dat je nog niet van het paard bent gevallen... (paard dat ik aan het inrijden was)

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 11:29

Toen ik nog best klein was ging ik voor het eerst op ponykamp. Ik zat op een fjord tijdens een buitenrit, en die had ontzettend veel last van dazen/vliegen (weet 't niet meer precies). Dus op een gegeven moment staan we stil en ik ga in mijn beugel staan en leun helemaal naar voren om een daas bij zijn hoofd weg te halen. Dan besluit de fjord dat het veel sneller kan, en gaat met zijn hele lijf schudden om die dazen weg te jagen..... en ik val eraf Haha! Haha, mijn domste val ooit.