Wat is jullie droom.....???

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 06:39

Eigenlijk heb ik al een perfect leventje, maar dromen mag toch? Party!! Volgend jaar gaat als het goed is een droom uitkomen want dan word het voor het eerst door mij zelf gefokte veulen geboren! Ik ben nu al helemaal leip, hang iedere avond met m`n oor tegen clevs buik aan Haha! Clev is nu 6,5 maand drachtig en al behoorlijk rond!

Verder wil ik heeeel goed leren dressuurrijden! Stiekum droom ik ook nog van springen maar ik ben zo hopeloos in het parcours dat ik daar niet zoveel goede hoop meer voor heb. Thuis gaat het springen prima, maar op wedstrijd klap ik gewoon dicht en durf ik niks meer Verward Komt waarschijnlijk omdat ik net ff een keertje teveel in een hindernis gecrashed ben. Maar ja wie weet komt het ooit nog goed....


Pleasure

Berichten: 336
Geregistreerd: 24-08-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 07:37

Hoihoi,

Nou, mijn droom is om eerst onze merrie volgend jaar te laten dekken ( door Capitol of Cento) en dan eerst een opleiding in Warendorf te doen en die af te ronden. Daarna wil ik met mijn paard Pleasure en dan het veulen dat dan al 3 jaar is, een stal beginnen. Niet in nederland maar in Polen. Ik wil ook een kleine stoeterij erbij beginnen en wil dan voornamelijk holsteiners fokken. Daarnaast wil ik hoog in de sport gaan. Voornamelijk springen.
Maar we zien wel wat de toekomst brengt.

groetjes
denise.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 08:26

Ach, mag ik ook even meedromen met jullie??? Vast wel. Ook ik heb erg veel dromen, maar welke ervan uitkomen zie ik vanzelf. Ik hoop echt (gauw) de ware tegen te komen, later leuk boerderijtje, paarden erbij natuurlijk. Ik hoop dat Jurga en mijn aankomende kleine frummel voor altijd bij me te kunnen houden en met hen wat verder komen in de sport. Ik hoop nog eens Z-dressuur te komen.Lijkt me fantastisch. Liefst al met Jurga, mijn trots Lovers , en anders met het Paddox-veulen.
Verder hoop ik dat mijn wens uitkomt dat ik na mijn school een fulltime baan kan krijgen bij het asiel, wara ik gister helaas mee heb moeten stoppen door het terugkomen van het meisje dat ik tijdelijk verving. Natuurlijk hoop ik mijn eigen roedel Jack Russels op te kunnen zetten Knipoog en ik moet natuurlijk beessies beessies en nog eens beessies... Anders is Ilona haarzelf niet, zonder d'r beessies! *LOL* Maar het zal vast wel goedkomen. Ik wil nog veeeeeel meer, maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen. Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 10:08

Mijn droom (of eigenlijk die van mij en mijn vriend) is het opzetten van een westernmanege, maar dan heel uitgebreid, dus ook een steakhouse, line-dancing, westernwinkeltje erbij etc. Dus alles in westernstijl, een soort mini-dorpje *LOL* Lijkt me waanzinnig, maarja het is voorlopig alleen nog maar een droom Boos!

gr. Ziggy

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 10:27

mijn droom is in eerste instantie dit jaar mn VWO diploma te halen. Met Ailin is mijn echte droom al uitgekomen. en die droom is nog mooier dan ik gedacht had. maar later als ik groot ben. wil ik gewoon een leuke baan. en een klein boerderijtje. met enkele paardjes erom heen. paar leuk kleinere diertjes en een gezondleven

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 11:39

De lotto winnen met een heeeleboel miljoenen en dan een beauty van een boerderij kopen met een lap grond en stallen.
Dat ombouwen tot mijn droomhuis en mn favorite paarden huisvesten:
Mijn eigen Shire-hengstje sowiso, mn shet en dan koop ik de arabieren die ik erbij rijd (staan te koop) er ook bij, en nog wat andere rassen.
Fjord, Fries, nog wat Shire s, Lippizaners en een Ardenner! *LOL*

En natuurlijk met een hele lieve jongen samen.
Vraag me af, heb n vriend...Maar of hij t nou is voor mij...
Scheve mond\ Hij houd niet van paarden, en wilt later midden in de stad wonen. *LOL*

*zucht*

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 11:43

mijn droom, dat ik altijd genoeg geld enzo zal hebben om me paardjes te kunenn behouden.


dat ik heel oud wordt op een paard *LOL* *LOL*
dat ik ooooooit voor me 80ste in het z mag starten.
Eens LK kampioen worden


maar ja denk dat 90% toch niet uit komt, enne wat moet je zonder dromen. *LOL* *LOL* *LOL*

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 11:47

mijn droom.. ooit Z rijden meer hoeft niet zo nodig maar zou wel gaaf zijn.
Ik wil een boerderij met wat grond. genoeg voor zo'n 5/6 paarden.
Natuurlijk zijn dat groningers waar mee ik fok voor de verkoop en waarmee ik ga starten..
Trouwen en kids hoeven voor mij ook niet zo samenwonen wel
Lovers

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 11:57

Mijn droom is uitgekomen
Loki is van mij en dat was alles dat ik wou

maar verder genoeg dromen hoor

ik hoop hem goed af te richten
en proberen ze ver mogelijk te komen in de dressuur
daarna springen
aangespannen rijde
endurance rijden
en als ik echt alles gehad hebt, lijk me western ook erg leuk, maar das wel een hele omschakeling.

verder wil ik dat mijn vriend altijd van me blijft houden
en een leuke baan later

trouwen en kids wil ik niet

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 12:04

Mijn droom is een eigen paard!!!!!!!!!

Of een grote boerderij met allemaal paarden!!!!

Welja.... laten we het maar goedkoop laten...

Ik droom dat mijn broertje beter wordt, maar hij wordt nooit meer beter... Huilen Huilen

Captain_oud
Berichten: 88
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Langelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 13:40

Mijn droom heb ik al. Een paardje voor mij alleen. Maar ik heb hem zelf betaald, wou ik ookzelf Party!! Dit is mijn grootste droom. die heb ik mijn hele leven al gehad, vanaf mijn 8e denk ik Bloos voor derest dat ik gezond blijf om voor mijn paard te zorgen, dat ik werk blijf houden om hem te btealen, dat Captain gezond blijft en we heel veel plezier van mekaar hebben, dan maakt me ook niet uit hoe ver we komen als we maar van mekaar houden Lovers

Immi

Berichten: 49
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 14:31

Mijn droom is dat het me ooit nog eens zal lukken om een winstpunt te halen in de B dressuur met Immi! Haha!

Dan ben ik al heel blij!!!

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 15:02

Ik ben hard op weg om mijn droom te verwezelijken: mijn vriend en ik hebben net een geweldig huis gekocht met ,ja natuurlijk: zat weiland, stallen en een (kleine) rijbak, we gaan 1 januari verhuizen en hopelijk kan ik dan volgend jaar het tweede deel van mijn droom kopen: een TINKER !!!
Tja en als dat gelukt is, ga ik weer nieuwe dingen dromen (en natuurlijk proberen waar te maken), want dromen zijn het halve leven !!!!!!

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 15:08

En dit is mijn droom:

Als ik klaar ben met de PABO ga ik ongeveer 2 jaar werken en ondertussen de ORUN-cursus in Ermelo volgen met mijn eigen paardje. (Ameretto is dan hoop ik gelukkig bij een heel lief meisje/jongetje, of we hebben hem nog steeds).
Ik woon dan samen met mijn vriendje en na een jaar of 2 gaan we trouwen!
We wonen dan in een mooi vrijstaand boerderijtje aan de rand van een woonwijk, met genoeg land om een bak te hebben en om de paarden te laten lopen. En natuurlijk een hele mooie stal.

Ik rij dan in een heel mooi klein compact jeepje waar mijn trailer achter kan.

We hebben 2 lieve katten, een jack-russel en een labrador.

Mijn paardje is een all-round paardje waar ik heel ver mee hoop te komen!! (zowel dressuur als springen)

En we dromen nog maar ff lekker verder....... Kwijl Dromen Dromen

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 15:46

Ik ben ook een dromer! Dromen

Mijn ideaal is dit: een hele lieve man vinden die net als ik gek is van dieren. Hij zou niets met paarden hoeven te hebben maar het lijkt me geweldig als hij ze wel leuk vindt en het ook leuk vindt om mee te gaan naar wedstrijden en misschien zelf ook te leren rijden. Dan zou ik na een aantal jaar een boerderij willen kopen met een aantal paarden. Deze boerderij zou dan iets van de Jura hoeve gaan heten, naar mijn 2 kanjers! Lovers

Dan zou ik daar gelukkig willen worden met een heleboel dieren om me heen en mijn man en het liefst mijn ouders ook nog in de buurt. Kinderen daar moet ik nu niet aan denken maar misschien ooit wel?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 15:58

een groot stuk land kopen en een ranch beginnen, hier in Nederland gaat dat niet, maar in amerika wel! Lekker veel paardrijden, maar vooral dat VRIJ zijn... lijkt me zo gaaf!
Lovers

Ennuh, me eigen paardjes, om mee te fokken en dan interijden.... Kwijl

DROOM DROOM... maar ik ben pas 15 dus nog ff tijd.... Dromen

Groetjes Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 16:40

Een 4-span!! Dat is mijn droom, dat lijkt mij echt zo vet, met 4 Shetlanders voor de kar en dan door de bossen heen of gaan marathon rijden!!! Misschien komt m'n droom nog weleens uit, we hebben al twee pony's die als het goed gaat ook met z'n tweeën voor de kar gaan, en dan nog even twee pony's erbij, noooooouuu dan komt het vast wel goed . En ik wil ook dolgraag een tweede hond en ooit nog eens een strandrit maken Dromen

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 17:07

merrieveulen van Macilda, die ook op haar lijkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 17:14

Ik had een droom, die heeft 10 dagen bij mij op stal gestaan en is toen verongelukt. Zo moet je je dromen bij stellen af en toe.

Op dit moment is mijn droom om Nescio weer in de wedstrijdring te zien, en wel op een goede manier.

De truuk van dromen is om haalbare dingen te willen, die kun je zelf actief nastreven, waardoor je je dromen uit laat komen en da's een errug goed gevoel!

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 18:29

Mijn droom is om heel gelukkig te woden met mijn nieuwe paardje (en ook gelukkig te blijven).
En ook om mijn propedeuse te halen dit jaar Haha!

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 18:40

Op een hoog niveau alle 1e prijzen wegkapen, EK rijden, tof huisje MET binnenbak en paardenstallen EN een Jeep+BMW Lovers En dat ik een vriend van me ooit weer terug zie. Ennuh over een jaar een mooie scoot!!!!!!!!! Lekker veeleisend he!!! Haha! Clown

Mzzl, Danielle }>

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 18:42

is toch al een forum van geweest? Verward
na ja wat maakt het uit!

ik droom van een boederij/huis met minstens 1 hectare grond en een schuur voor minstens 10/12 stallen en goede waterbestendige bak en paddocks!
(we zijn er mee bezig)
verder heb ik altijd al eens naar amerika of zo willen gaan en een beetje voor cowbotje spelen en achter een kudde Koe Koe Koe Koe Koe Koe aan! *LOL* prachtig lijkt me dat! Party!!

verder droom ik ervan 2 gezonde veulens dit jaar te krijgen(als het even kan 2 merrie's!)en hoop dat ik me rijbewijs in ene haal voor de kerst!

en dat we allemaal maar lang en gezond leven!(dus ook alle bokkers!)

oh ja PS een paar miljoen van de loterij zou ook nog wel geinig zijn Pling

Daantje12
Berichten: 13
Geregistreerd: 20-09-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 18:54

Mijn droom?
In een boerderijtje wonen met fjorden in het weilandje ernaast.
Honden en andere leuke beessies op een lekkerding verliefd worde.njah ik ken al een lekkerding(chiel)
en 1 van die fjorden moet Norman zijn!!!
I Lovers Norman+chiel!(hahahahahaha)

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 19:01

Mijn droom is eigenlijk al verwezenlijkt. Rijden op Ijsland Haha!
Dan heb ik nog 2 paarden ook. Iets wat ik nooit had durfen dromen.
EEn echte droom op dit moment heb ik niet wel vage wilde plannen.
Iets wat ik nog heel graag zou willen is paarden drijven in amerika.
Ach ja een huisje in canada is ook nooit weg.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Marja

Berichten: 1692
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 19:13

Mijn droom: Een huisje in Midden Frankrijk in een klein rustig dorpje.
Maestro in z'n stalletje achter dat huisje (of ergens in het weiland met bomen, een beekje en licht glooiende heuvels) en onuitputbare buitenrijmogelijkheden zonder verkeer. Oneindige paden, waar je met man, hond en paard over kan dwalen.

Wat een heerlijk topic...

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lonniejj en 30 bezoekers