Wat is jullie droom.....???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-01 20:30

Iedereen heb wel een droom, bijv de olympische spelen een leuk boerderijtje met dat ene lekkere ding trouwen, een manege opstarten, nederlands kampioen (ik noem maar wat)!!!

Wat zijn jullie dromen????
Leuke vraag he??? Haha!

Annika

Berichten: 52
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Meedhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 20:33

nou mijn droom is op mijn eerste wedstrijd met Zita de eerste plek te behalen!!
Groetjes Annika

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 20:35

Mijn droom is om een eigen springstal te hebben!
met allemaal mooie Zwaarwarmbloed en Groningers!
en veel Welsh Pony's!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sundancer op 2001-10-07 20:42 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 20:35

Mijn droom is al uitgekomen: ik woon samen met een hele lieve vent, die net zo leip is van z'n paardje als ik van de mijne. Dolgelukkig dus, met z'n viertjes. Of nee, met z'n achten eigenlijk, want we hebben ook nog drie katten en een supernijn.
Dus wat wil je nog meer????

Ooit misschien een boerderijtje op de Veluwe, maar aan de andere kant mis je dan de gezelligheid van de kleine pensionstal waar we nu staan (en de binnenbak Haha! ).

Ik ben dus eigenlijk al wel heeeeeeel tevreden!!!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 20:39

tja, op dit moment dat "ene lekkere ding", maar dat wordt toch niets *zucht*

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 20:42

ik wil een boederij met een groot stuk land voor mijn geiten en paard en dan koop ik er nog een paar bij (weet al wie als dat zou gaan maar me droom tja..) en met een lekkere buitenbak en een fijne bodem, en stallen en eigenlijk ook dit: een boederij in canada met mijn paard een nieuwe start beginnen. misschien koud maar ik wil een huis waaraan je de deur uitkan lopen en je bent in de stal(schuur) en dan loop je nog even door en dan een binnenbak en dan kan je ook nog naar de wei en een buitenbak maar dat binnen voor in de winter brr koud ik blijf lekker binnen en ooh ja dan het liefste naast helen wonen Lovers

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 20:42

domino hebben Lovers en er zoveel op kunnen rijden als ik wil.. en natuurlijk "dat ene lekkere ding" maar net zoals bij jou marije zit dat er bij mij niet in Verdrietig

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-01 20:44

Haaa Marije heb jij daar ookal last van!!!!! hier nog een ik las net in een blad dat mannen last van bindingsangst hebben en ze willen vrij zijn dus zitten niet te wachten op een vast relatie!!!! Maar voor mij owrdt er op dit moment uitgezocht wat hij nu werkelijk wil en wat hij werkelijk van mij vind!!!! Een vriend van hem en mij is zo lief geweest om hem voor mij te gaan uithoren.... hij bood het zelf aan h oor!!!!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 20:55

haha, deze heeft geen last van bindingsangst... hij is getrouwd Boos!
Maar goed, meer dan vriendschap hoeft van mij ook niet... denk ik Verward

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-01 21:03

owh lastig!!!! maar evengoed tkomt allemaal goed!! dat zeggen mijn vriendinnen tegen mij!!! En hij zelf ook maar ondertussen betwijfel ik het!!! Maar tja hij kan er ook niets aan doen dat hij zo lekker is..... en we zijn nog jong wat niet si kan nog komen.... Haha!

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 21:07

'To take over the world, like we do every evening...' quote The Brain Haha!

Nee, echt een droom heb ik niet, maar leuk zou het me wel lijken om bij de luchtmacht geselecteerd te worden voor een vliegopleiding...
In de richting van de paarden, denk ik meer aan iets te bereiken in de paarden wereld.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 21:10

Ik heb niet 1 droom, mijn complete droom komt langzaam uit...
Eens zal het er komen, een Welsh fokkerij...
Maar ik doet het rustig aan en stapje voor stapje...

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 21:23

Mijn droom is een boerderijtje met veel grond er om en* in de tuin :D
Laatst bijgewerkt door Annemieke op 05-02-22 11:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-01 21:31

Leuk om dat zo te lezen van jullie!!!
mijn droom is...... (ik ben erg fantasierijk)
Trouwen met Robert ooowh wat is hij lekker Haha!
Een leuk boerderijtje/dijkhuisje met van de geraniums voor de ramen en rood met witte deuren voor de ramen, ja ik ziet het al voor me
daarachter een all-weather bak en een paar stalletjes en een stukje grond!
Met een paar leuke paarden erin, ik zit te denken aan een leuke welhs maar ik ben best lang dus dat wordt denk ik niets, maar zoiezo een kwpn-er en een fries en ik denk een tinker of een andalusier of (een wereld van verschil) maar ik weet het nog niet en een leuke baan en dan een paar kids en tadaaaaaa huisje boompje beestje!!!!! (en ik zou het liefst nog iets van super hoog rijden zo rond grand-prix niveau of zoiets maar of het gaat lukken..... kweenie hoor)

O ja en ik wil een herder en een jack russel en een paar katten!!!
Maar eerst maar es een kerel vinden!!!!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 21:32

verschrikkelijk maar dan ook verschrikkelijk goed worden en alle grote wedstrijden rijden die er bestaan.

Trouwen wil ik niet, kinderen ook niet, heb 1 ding wati k echt graag wil en dat is verschrikkelijk goed worden. maarja het zal wel een droom blijven.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 21:41

Mijn droom is voor het grootste deel al uitgekomen. Ik woon boven de stallen, heb leuke paardjes, zat weiland enz.
Wat ik eigenlijk graag zou willen, op paardengebied, is het fokken van "mijn" ideale pony. En dat dus doen met eigen hengst en eigen merrie.

Ach, ik heb op dit een paar hele fijne paardjes en een hengst komt er ook nog wel eens...
Ik heb eigenlijk niet veel meer te wensen, ik ben gewoon tevreden (op paardengebied dan he?)

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 21:55

mijn droom is eigenlijk al uitgekomen...heb een eigen huisje met mijn vriend, leuke huisdieren, en een knollie...daarbij ga a.s. woensdag nog kijken naar een paardje, maar het is nog niet zeker of het doorgaat...maar mocht dat doorgaan dan is er een paardje van de slacht gered! Party!!

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 22:07

mijn droom is eigelijk ook al uit gekomen

heb een scheet van een vent en ga er ook nog mee trouwen Haha!
heb een eigen ijslander. (volgend jaar laat ik haar dekken)

maar ik heb nog meer dromen. eentje daar van is naar ijsland te gaan, deze komt ook uit over twee jaar

en heeeel misschien over een jaar al op trektoch met 50 ijslanders in ijsland Kwijl

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 22:12

Ach eigelijk ben ik nu ook best tevreden, hoop wel dat iedereen gezond blijft. Dit klinkt afgezaagd ik weet het, maar ik meen het wel

Hendrik

Berichten: 234
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Loon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 22:34

Ik wil later graag op een rustig plekje in een vrijstaand huis willen wonen met een hele leuke meid (en ik weet dat die er zijn). en natuurlijk de nodige huisdieren want die staan altijd voor je klaar.

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 22:36

Later als ik groot ben.....hihi! Nee, ik wil later een eigen manege beginnen of ik wil paarden omhoog rijden. Dan bedoel ik paarden met B niveau omhoog rijden naar een hoog niveau en dan verkopen.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 23:06

Ben eigenlijk al erg gelukkig, ik woon alweer 5 jaar samen met Hans, die net zo gek van de paarden is als ik ben en van katten, daar hebben we er 4 van, oeps, nu nog maar 3 helaas is onze dikke rode theemuts overleden, slik.
Hans heeft zijn eigen bedrijf en dat loopt erg lekker.
Ik heb leuk werk, met de gezondheid zou het wel wat beter mogen gaan, maar ach, ik mag niet klagen er zijn mensen die het veel slechter hebben!
Mijn droom is eigenlijk nog om uit dit verschrikkelijke rijtjes huisje te komen en een leuk vrijstaand huisje te vinden met veel land eromheen, paarden in de tuin en dan ook voor de lol Shetjes fokken! Ik zou ook graag een ruitersportzaakje beginnen i.p.v. bij een baas te blijven werken, helemaal te gek lijkt mij dat, en dat natuurlijk aan huis he, dus er moet een mooie winkelruimte bij zitten.
Dat huisje gaat denk ik over een tijdje wel lukken, dan het winkeltje nog......
Wat ik ook zou willen is dan in een lekkere bosrijke omgeving een vakantie toestand beginnen voor mensen die met hun paarden op vakantie willen, heerlijk lijkt me dat, bij mij op stal hebben er al mensen gevraagd of ik daar nu eindelijk mee ga beginnen, ze willen dan graag op een mini camping met een tentje gaan staan, dicht bij de paarden, vind ik niet eens zo'n vreemd idee, maar natuurlijk moeten er ook gewoon kamers bij zijn, zou ik zelf prettiger vinden.
Mijn droom dus in het kort, helemaal op eigen benen staan, niet meer afhankelijk zijn van een baas, lekker voor me zelf werken en dit alles het liefst in een hutje op de hei! lekker rustig!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 23:10

ik blijf dromen Dromen van een klein gezellig huisje met daarbij 2 pony's Dromen een lieve man, en 2 kinderen Lachen verder nog heel veel cavia's (<-hihi de allerliefste diertjes die er zijn!) en een hond *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 23:51

droom Dromen

Dat Lois maar heel erg lang gezond bij me mag blijven en dat we samen nog heel erg veel plezier zullen hebben in het rijden. Lovers