Het is gewoon belachelijk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 14:29

Eerst het gesprek vanavond maar afwachten, jezelf niet kwaad maken maar rustig blijven ookal kook je van binnen.
Enne....2 uur per paard Knipoog

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.


deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 14:51

Nou zeg wat belachelijk. En hoe controleert hij dat in godsnaam dan? Je zou niks meer over je eigen paard te zeggen hebben onderhand. Ik ben zo blij dat ik niet op een pensionstal sta (al gaat het natuurlijk niet overal zo)

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

ingvdh

Berichten: 6369
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 18:17

Ga vanavond rustig met ze praten, val ze niet aan want daar bereik je niet mee.
Laat zien dat je niet binnen 2 uur je paarden kan verzorgen en maak een soort schema om dit aan te tonen. Stel voor 2 uur per paard, de meeste mensen bij je op stal hebben neem ik aan 1 paard en dan verliest hij zijn gezicht niet en kan de regel handhaven en jij kan rustig je paarden verzorgen.

Succes vanavond!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 18:26

Nou ik zou helemaal geen tijd voorstellen! Ja hallo! Je betaalt ervoor en zoals eerder gezegd nu word jij de dupe door andermans lanterfanten zeker?! Waarschijnlijk valt t ook wel wat mee joh! Hij ergerde zich misschien al tijden en jij stond toevallig voor zn neus toen dat naar buiten kwam.
Wat al gezegd is; rustig blijven en uitleggen dat jij gewoon met je paarden aan de slag wilt en dat daar meer tijd in gaat zitten dan 2 uur. Je zou ook kunnen zeggen dat je je voor kunt stellen dat hij het vervelend vind als er allemaal voor hem oinbekende mensen in zijn stal ronddwalen, maar leg gewoon uit dat jij dat ook vervelend vind. En idd wat al eerder gezegd is; dat je wilt meedenken voor het vinden van een gepaste oplossing!

Laat je ons weten hoe het is afgelopen?!

Faber quisque fortunae suae

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 18:40

Dit is echt belachelijk! Jij betaalt er toch voor om je paard daar te stallen? En het is jouw paard, dus je mag zelf weten hoelang je ermee bezig bent. Al sta je er 5 uur mee te knuffelen, is toch niet zijn zaak. Ik zou ook geen andere tijd afspreken, je kan beter een regel opstellen dat er niet onnodig overalst word bezorgd, want als jij na het rijden nog een tijdje met iemand voor je stal staat te praten, dan moet dat imo gewoon kunnen, als je maar geen mensen lastig valt, door bijv in de bak te gaan zitten giechelen. Als de eigenaar niet van z'n plannen afwijkt, zou ik lekker een andere stal zoeken! Ben benieuwd hoe het gaat vanavond.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 19:25

Nou we zijn geweest hoor Lachen
Het viel gelukkig allemaal reuze mee.
Ik ga weer paarden rijden daar, beetje beleren enzo, dus dat is wel leuk. Kan ik weer lekker helpen en lekker NUTTIG wezen Tong uitsteken Neej heb er wel zin in. Misschien een beetje raar, eerst van gister en nu ineens rijden, maar denk dat het gister niet zo tegen mij bedoeld was. Tja...

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 15:26

Gelukkig maar dat het zo is afgelopen!

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, GrapeshotBot, justkid, lovelance, meniekske, Milow2018, XXleonieXX en 87 bezoekers