Het ging weer geweldig!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 09:35

Heerlijk hè!

Na weken (zoniet maanden) gevochten te hebben met Regina loopt ze nu sinds een week of 2 ook weer lekker, en gaat ze echt met sprongen vooruit.
Ben nu zo blij met 'r!
*herinner me hier even aan als ik 'r weer zat ben Schijnheilig*

Maar super dat het zo lekker gaat OK dan!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 09:38

Oeh ik krijg spontaan zin volgend jaar op mijn driejarige te stappen als ik dit zo lees! Top dat het zo lekker gaat joh!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 10:41

Ik hoop dat ik morgen ook met zo'n Haha! van mn gezicht af stap. Staar en ik hebben ff een flinke dip gehad maar vorige week ging de les eindelijk weer eens lekker. Nu kijken of ik hem vanmiddag nog even lekker aan het werk kan zetten en dan hopelijk morgen in de les 'knallen' Cool

Ik weet alleen nog niet of Staar het daar ook volledig mee eens is Schijnheilig (hij is jarig vandaag dus misschien wil die wel niet werken Knipoog )

PS ruilen???? Staar kan rollen van links naar rechts en weer terug Clown

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 12:23

Richtje kan er helemaal inkomen
Zelfde verhaal hier, heb ook maanden in een soort van put gezeten met Par, enige voordeel ervan is dat je dus extra blij bent als het eindelijk lekker gaat Haha!

Liesbethje nou hoor....ga Par nu extra trainen zodat zij links, rechts, links en dan weer rechts kan rollen Haha! Lekker puh Tong uitsteken Knipoog

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke en 5 bezoekers