Ironique onderuit...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-01 20:45

Ik voelde me niet topfit vandaag, dus rijden zat er niet in. Dan maar ff longeren, pessoa eraan, dus toch ff aan het werk.
Het was lekker weer, en de buitenbak was redelijk, dus mooi even buiten bezig. Ze was natuurlijk ook knettergek... niet te geloven. Toen ze uitgeraasd was de pessoa er maar aan. Dat ging hartstikke goed, heel braaf en ze liep gewoon lekker. Totdat er uit het niets weer een gekke bui kwam... ze lette ff niet op en daar lag ze! Ik schrok best wel, maar ze krabbelde weer overeind en ging weer vrolijk verder. Ze was blijkbaar ook wel geschrokken en deed het daarna maar wat rustiger aan.
Ze had wel een klein wondje, net boven de pijpkousen, dus gelukkig hebben die beenbeschermers wel degelijk nut, anders waren er misschien meer plekjes geweest.
Hopelijk heeft ze hier voorlopig weer van geleerd, want dit is al een keer eerder gebeurd...

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 13:58

Poeh dat is schrikken! Gelukkig is er verder niets ernstigs gebeurd Lachen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-01 19:57

Helaas had ze wel een dik been vandaag Boos!
Maar goed, ff afgespoten en acederm erop, morgen maar ff verder kijken.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KaasSouffle_, lina1998, manic, MarjanB, Patriesje, Ptl4ever, Rianneko, Syb_sem en 105 bezoekers