Onverwachte gezinsuitbreiding

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Onverwachte gezinsuitbreiding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 11:10

Sinds december vorig jaar loopt er een cyperse kat bij ons rond. Zij vond het wel gezellig bij ons en is in de schuur gaan 'wonen'. Wij alles eraan gedaan om het baasje te vinden maar helaas liep dat uit op niks. Inmiddels werd ze wel wat dikker en ging ze ook steeds meer eten, dus wij hadden al zoiets van..nou..misschien is ze niet alleen gekomen Schijnheilig

Suzy (zo hebben we haar maar genoemd Haha! ) werd toch wel steeds dikker en gisteren ging ik het voer voor mn konijn uit de schuur halen hoor ik opeens gepiep, heeft onze dame toch mooi vier poezenkinders op de wereld gezet *LOL* en ze zijn zooooo schatting Lovers ik ben er helemaal verliefd op.

Mijn vriendin is smiddags al op kraamvisite geweest met haar moeder en er gaat er iig eentje naar hun wanneer ze oud en wijs genoeg zijn. Maar voorlopig wil ik daar nog niet aan denken, dat ze weg moeten. Voor mij en mn broertje is het de eerste keer dat we jonge katjes thuis hebben en zijn er dan ook niet bij weg te slaan Clown

We hebben onze andere kat Moor (=20) er ook al even naar laten kijken maar opa draaide gewoon zn kont om, die krijgt het nog zwaar als ze eenmaal gaan lopen en springen e.d. Haha!

Ow ik ben weer helemaal blij, van het weekend de kuikentjes op stal en het lammetje bij de buren, nu onze kleine poezenkinders, wat is de lente toch OK dan! (nu alleen de zon nog Knipoog )

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015


Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 11:11

ahhh ik vind katten ook zo geweldig..en helemaal als er kleintjes zijn !
maak je ook foto's !!

Karaat_the_newforest op Instagram

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 11:12

Gaaf zeg Lachen

Succes met het vinden van goede huizen Knipoog

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 11:17

Lachen. Lief he, een nest kleine hummeltjes.
Kijk maar uit als ze alle kanten op gaan scheuren. M'n tante heeft 2 nesten binnen een week gehad(de moeders waren 2 zusjes uit het zelfde nest Lachen ). Die kleintjes dronken bij bijde moeders. En er zaten een paar licht rode bij. Dat was niet handig op hun vloer die de zelfde tint als de katjes had Haha!. Je zag ze dus gewoon bijna niet.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 11:19

Schattig hoor kleintjes jammer dat je ze niet kunt houden he. Laat je de mamma helpen als het nestje weg is.
p.s. moor=20 dat is heeeel oud toch?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Re: Onverwachte gezinsuitbreiding

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 11:23

Liesbethje schreef:
Sinds december vorig jaar loopt er een cyperse kat bij ons rond. Zij vond het wel gezellig bij ons en is in de schuur gaan 'wonen'. Wij alles eraan gedaan om het baasje te vinden maar helaas liep dat uit op niks. Inmiddels werd ze wel wat dikker en ging ze ook steeds meer eten, dus wij hadden al zoiets van..nou..misschien is ze niet alleen gekomen Schijnheilig
Suzy (zo hebben we haar maar genoemd Haha! ) werd toch wel steeds dikker en gisteren ging ik het voer voor mn konijn uit de schuur halen hoor ik opeens gepiep, heeft onze dame toch mooi vier poezenkinders op de wereld gezet *LOL* en ze zijn zooooo schatting Lovers ik ben er helemaal verliefd op.

Mijn vriendin is smiddags al op kraamvisite geweest met haar moeder en er gaat er iig eentje naar hun wanneer ze oud en wijs genoeg zijn. Maar voorlopig wil ik daar nog niet aan denken, dat ze weg moeten. Voor mij en mn broertje is het de eerste keer dat we jonge katjes thuis hebben en zijn er dan ook niet bij weg te slaan Clown

We hebben onze andere kat Moor (=20) er ook al even naar laten kijken maar opa draaide gewoon zn kont om, die krijgt het nog zwaar als ze eenmaal gaan lopen en springen e.d. Haha!

Ow ik ben weer helemaal blij, van het weekend de kuikentjes op stal en het lammetje bij de buren, nu onze kleine poezenkinders, wat is de lente toch OK dan! (nu alleen de zon nog Knipoog )


Leuk!!! Enne... als ze al vanaf december bij jullie hupst dan is ze wel alleen gekomen hoor... Knipoog dan heeft ze bij jullie in de buurt een leuke minnaar opgedaan zo rond eind begin februari (of het staartje van januari) Haha! We willen natuurlijk wel foto's als de poezenmams dat niet erg vindt he!!! Ik ben dol op katten Lovers

LillyRose
Berichten: 229
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 11:37

Oh wat leuk!!!
Wij hadden in november twee nestjes. Was niet de bedoeling maar het was zó leuk!! In totaal hadden we toen elf katten in huis! Lachen
Was veel werk maar echt super om te zien hoe die kleintjes alles leerden enzo. Was wel erg moeilijk om ze weg te doen, maar gelukkig zijn ze allemaal, behalve één, bij familie geplaatst.
Maak veel foto's!!!!

Doeg!

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 11:39

Leuk zeg! Helaas heb ik 2 ex-poezen en zal het er nooit van komen Verdrietig

Veel plezier met kijken en genieten alvast.
Houden jullie er eentje of gaan ze allemaal weg??

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 11:41

Cheese! komen heel snel, mamapoes is zo trots dat we echt alles met haar en dr kinders mogen doen, dus ook op de foto zetten Haha! Ik heb alleen geen digi dus moet straks eerst even het rolletje weg gaan brengen Cool


Gouda: zodra alles weer rustig en normaal is en de katjes weg zijn wordt ze wel degelijk geholpen, want mn ouders vinden 1 nest met van die hummeltjes wel genoeg. En idd, 20 jaar voor Moor is heel oud, hij is ook al echt met pensioen, vangt geen muizen meer Schijnheilig maar tot nu toe is hij nog zo gezond als een jonge kat volgens de DA dus ik hoop dat hij ook nog lang blijft leven

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 11:43

Amanda schreef:
Leuk zeg! Helaas heb ik 2 ex-poezen en zal het er nooit van komen Verdrietig

Veel plezier met kijken en genieten alvast.
Houden jullie er eentje of gaan ze allemaal weg??



Mijn moeder had het er al over dat ze er toch eigenlijk nog wel eentje wil houden Haha! , er gaat er eentje naar mn beste vriendinnetje en dan blijven er nog twee over waarvoor we een goed huis moeten zoeken, dus als iemand wat weet Knipoog

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 11:43

Ja je je ouders proberen over te halen dat jullie er eentje mogen houden Liesbethje??? Jonge katjes zijn zoooooo snoepig... ik mis mijn poezebeesten echt vreselijk. Ik vind het geweldig om katten om me heen te hebben. (helaas denkt mijn bf daar anders over... )

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 08:11

IK KOM NIET KIJKEN Haha!:D:D *LOL*

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 08:19

Tallie1979 schreef:
IK KOM NIET KIJKEN Haha!:D:D *LOL*


Echt niet Schijnheilig , we hebben nog beschuit met muisjes klaar staan hoor *LOL*

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 08:39

Hierbij een foto, hij is een beetje onscherp en onduidelijk want ik heb hem met mn telefoon gemaakt maar mn moeder is vergeten het rolletje weg te brengen dus eerdat ik weer andere foto's heb is het vrijdag Verward

Afbeelding

Dat hoopje in het midden zijn dus 4 poezenkinders bij mama's buik Haha!

Nog een nieuwtje, we houden er zoiezo eentje, mocht echter dat iemand er liever twee wil en wij daardoor geen kleintjes over houden laat mn moeder Suus niet helpen zodat we nog een keer kleintjes krijgen *LOL*

Tof he, ik vind mn moeder helemaal OK dan!

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 08:45

Nog een (onduidelijke) foto vanaf mn telefoon, hierbij zie je als je goed kijkt dan Tong uitsteken , een koppie van een van die kleintjes

Afbeelding

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 08:53

Aaah wat een lieverds!
Helaas mag ik er geen..mijn moeder is er als de dood voor Verward (voor alle dieren helaas Scheve mond )

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 09:06

Tallie1979 schreef:
IK KOM NIET KIJKEN Haha!:D:D *LOL*


Ik ook niet. Want dan heb je zeker weten een huis voor eentje. En dat wil ik mezelf besparen. 4 beesten op een flatje is wel genoeg *LOL*. (2 katten, caaf en hamster....)

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 09:38

Jonge katjes zijn geweldig Zo hebben wij tijger onze vorige 'stalkat' (inmiddels dikke gelukkige gesteriliseerde huiskat Haha! ) al een aantal keer 'gevonden' met kittens op de meest vreemde plaatsen.

Zow snoezig, heel veel plezier ermee!

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 14:55

Amanda"]
[quote="Tallie1979 schreef:
IK KOM NIET KIJKEN Haha!:D:D *LOL*


Ik ook niet. Want dan heb je zeker weten een huis voor eentje. En dat wil ik mezelf besparen. 4 beesten op een flatje is wel genoeg *LOL*. (2 katten, caaf en hamster....)
[/quote]


Zo ging het bij mn vriendin ook: Mam zullen we even bij lies en de katjes gaan kijken Knipoog en nu gaat er iig eentje naar haar toe Haha!

Jullie mogen ook gewoon komen kijken hoor, dan zorg ik er wel voor dat je er niet eentje uitkiest Clown

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:02

Dat lukt je toch niet! Daarom kom ik niet. Maak maar veel foto's!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 15:35

Amanda schreef:
Dat lukt je toch niet! Daarom kom ik niet. Maak maar veel foto's!



Ben jij zo erg Haha! Ik zal wel veel Cheese! maken voor je Maarre, als je toevallig nog iemand weet die plek heeft voor zo'n hummeltje Cool

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:37

Ik blijf erbij Haha!:D:D IK KOM NIET KIJKEN *LOL*

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:40

Jammer dat ik de foto's niet kan zien.
Ik heb sinds maandag een nestje van 4, poes is midden in de kamer op een paar kussens bevallen dus alles was goed te zien.
foto's bevalling
En een foto van vandaag:
Afbeelding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Mark0919, sterregoud en 34 bezoekers