Eerste wedstrijd!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-01 17:20

Vandaag had ik dus wedstrijd met Smiles.
Gisteravond keurig netjes gepoetst en witte voetjes gewassen. Deken op en slapen maar. Vanochtend om 7 uur eruit Misselijk daarna naar miles. Ik was er om 8 uur wat kan die pony snel troep maken zeg! Weer gepoetst en knotjes gemaakt die waren wel erg lelijk maar goed. Ponys op de trailer (rick zijn buurpony ook) en naar de bak. Daar blijkt dat ik nog 2,5 uur moet wachten! Maar uiteindelijk mag ik losrijden. Het ging voor geen meter we waren met te veel paarden in een bak en er stond muziek op Frusty Miles was helemaal gespannen en ik ook. Uiteindelijk nauwelijk gedraaft of gegaloppeerd maar hij kwam wel naar beneden en ontspande zich. Toen moesten er nog 5 mensen voor mij. Toen mocht ik. Het ging best goed hij liep de hele tijd aan de teugel maar was wel een klein beetje sloom en hinikte een keer naar rick. Helaas maakte de voorlezer een fout waardoor ik een 5 voor het figuur kreeg. Maar toch het ging verder wel goed. Toen moesten we nog 1,5 uur wachten op de prijsuitreiking. Ik had een winstpunt met 160 punten en een lintje. En raad eens welke kleur; Oranje!!!!!!! Ik was echt superblij mn eerste wedstrijd met Smiles gelijk 1e!!! Ikke is nu superblij en trots op mijn lieve kleine ponytje. Lovers

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 17:26

Nou dat is een resultaat waar je trots op kan zijn. Eerste! gefeliciteerd hoor.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 17:30

Goed zeg!! Gelijk 1e!! super op naar de volgende wedstrijd! Party!!