Snik snik; geen verzorgpaard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Snik snik; geen verzorgpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 15:25

Nou, dit topic zegt het al...
Mijn nieuwe verzorgpaard, dat arabiertje waar ik laatst over vertelde (cartoon heette die) , is me verzorgpaard nie meer. De eigenaar belde om te zeggen dat ik het toch niet helemaal ben die ze zochten.
Waarom niet?
Tja, ik ben immers een paardetrauma aan het verwerken enzo (heb ik ook al hier eens verteld) duzzz ze willen iemand die nooit bang is.
Ik stond net buiten met me moeder, we waren de hond aan het uitlaten en ik probeerde mijn teleurstelling niet te laten merken.
Ik stond maar aan de telefoon van; 'ja, ik begrijp het... Ja natuuuuurlijk begrijp ik het...ja, logisch... neeeeeeee hoor geen probleem...'
Tegen me moeder heel droog; 'nee, ik verzorg Cartoon nie meer. Erg? Nee, natuuuuuuurlijk niet, ik begrijp t wel...'
En 's avonds in bed moest ik keihard janken.
Ik had dat beessie pas een keer gezien en bereden, maar toch ben je er op de ene of andere manier meteen al gehecht aan...
Nou ja, ik rijd nog wel gewoon paard en dat ga ik lekkah moguh weer doen...!!

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:33

Ja ik weet wat het is.....Het is echt poedersuiker als dat gebeurd, maar
aan de andere kant is dat de risico die je neemt. Je hebt nooit vastigheid.
Dan zul je een eigen paard moeten kopen....Wat mij ook nog steeds niet gelukt is hoor hahaha. Veel suc6 met het zoeken naar een ander bijrijdpaard/pony

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:36

Jammer hoor! Ookal heb je m pas een paar keer gedaan, tis toch erg als je wordt verteld dat je hem niet meer mag doen. Had ook goed geweest om weer van je angst af te komen, maar helaas... Sterkte er nog mee!

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 15:39

Flower schreef:
Je hebt nooit vastigheid.
Dan zul je een eigen paard moeten kopen....Wat mij ook nog steeds niet gelukt is hoor hahaha. Veel suc6 met het zoeken naar een ander bijrijdpaard/pony


Ik zei al, ik rijd elke week nog gewoon. Ik zit in een priveles op een hele gave pony, elke week dezelfde. Tja, wat zeur ik nou eigenlijk dan...

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 17:00

Kun je niet vragen of je nog een kans mag krijgen?

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 17:33

he, dat is echt zonde hoor!!