Pff.. Wat een werk, maar het begin is er!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Pff.. Wat een werk, maar het begin is er!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 17:35

Omdat over ongeveer 3 weken m'n nieuwe paard komt werd het toch eens tijd om de stal te verbouwen, aangezien ik maar 1 paard kon plaatsen in onze "noodstal". We hebben nu een opening gemaakt achter in die noodstal zodat ik daar straks uit kan. Voor die opening zit een opslaghok, daar lag m'n hooi&stro. Die komen nu in 2 andere hokken en van dat andere hok hebben we de ponystal gemaakt (we gaan straks kijken voor een shetlander voor bij m'n andere shetlander), Bram staat nu eventjes alleen in de grote stal, maar deze word verkleint tot een 3 X 4 stal. Daarnaast komt ook een 3 X 4 stal. Het enige nadeel is dat ik nu tijdelijk door de ene stal moet om in de andere te komen, maar dat overleef ik wel Haha! .. Als alles goed gaat gaan we in augustus de muur gedeeltelijk doorbreken naar onze schuur. Daar komen dan nog eens 2 boxen, alleen zijn dit dan de echte boxen. Hier komen dan de paarden in, in de oude noodstal die we nu bij gaan bouwen komen de pony's en de stal waar bram nu in staat word doorgang & opzadelplek. (snappen jullie het nog Schijnheilig ) Ben echt superblij dat deze eerste stap is gezet eindelijk.. Nog eventjes en dan heb ik erg veel boxen Bloos! .. De bedoeling is om uiteindelijk in de grote schuur 5 boxen te maken, en een speciaal voerbakkengedeelte (met van die mooie houten voerbakken) en dan heb ik in totaal 6 boxen (ponystal meegerekent) De eerste stap naar m'n droom... ik zal morgen ofoz even foto's maken, het regent nu een beetje hard... Scheve mond

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 19:09

leuk joh Haha! klinkt alsof het supermooi wordt!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 20:56

klinkt goed toch? Ik heb nu 5 boxen voor de paarden waarvan 1 een kraamstal is.
Sammy zit ook meer in een soort van hok van 3 bij 4.5 meter samen met de geitjes.
Volgende week zaterdag komen ze 4 boxen brengen dus dan is mijn ene stal af.Daar zijn dan 9 boxen en daar heb ik voorlopig genoeg aan.
We hebben ruimte voor 30 boxen dus ik kan nog even door fokken Haha!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 20:59

Klinkt alsof het een paleisje word Haha! Super! Veel succes

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:11

Ja veel succes verder. 5 boxen jemig Lachen

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:49

O wat heerlijk joh.
Wat een luxe...... Lachen

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 19:49

Hij is af...
We moeten alleen nog een deurtje maken van ongeveer 60cm breed waar ik de 2e stal inkan, zodat ik niet helemaal hoef om te lopen.. Bloos
Het is allemaal een noodoplossing hoor, dus verwacht er niet veel van.. maar ik ben helemaal blij Lovers ... Aah ik heb gewoon 2 boxen.. haha, stond net weer voor het raam te kijken.. ik ga ff foto's maken nu

Foto's!!!!! [ITP] Foto's nieuwe stal