keuze gemaakt...

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Justice

keuze gemaakt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 13:41

Heyhey,

Sinds een maand ben ik, na de verkoop van mijn vorige bijrijdpaard, begonnen met het bijrijden van 2 paarden. Ik heb al eens gemeld dat ik twijfelde of ik de paarden, Lodewijk en Kennywoody, moest blijven trainen. Ik had het gevoel dat de klik tussen mij en de paarden er niet was. Lodewijk kan beter presteren dan dat hij bij mij doet. In verband met een ongelukkige val van Kennywoody heb ik met de eiegenaar besloten Kennywoody niet meer te zullen trainen. Dit vooral omdat mijn vertrouwen tegenover Kennywoody niet te herstellen was. Nero kwam daarvoor in de plaats. Vol goede moed besloten, na een bezoek aan een handelsstal, om het nog even aan te zien. Anders dan verwacht is gebleken dat ik niet genoeg tijd heb voor Lodewijk en Nero. Mede door het tijdgebrek en de blijvende niet klikkende combinatie heb ik besloten te stoppen met het bijrijden van Lodewijk en Nero...

Liefs

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 13:43

Jeetje, dus toch .. en ga je nu wel verder bij de handelsstal of stop je er helemaal mee ?

Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Liesbethje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 13:44

Jammer maar als jij zelf voor 100% achter de beslissing staat is het een goede beslissing. Ach gut

Ga je nu weer op zoek naar een ander bijrijdpaardje of misschien toch naar de handelsstal, of hou je het voorlopig even voor gezien?

Trots! Z2 startgerechtigd met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 13:47

Echt heel jammer, maar als het niet klikt en de tijd is er niet, dan denk ik dat je een goede keuze gemaakt hebt Lachen

En zoals ik al zei je kan altijd langskomen om eens op die van mij te rijden!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Justice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 13:48

Een van de redenen waarom ik dus gestopt ben met het rijden van de paarden was en is het tijdgebrek. Ik gun de paarden liever iemand die werkelijk de tijd voor ze kan nemen in ze in een klikkende combinatie op niveau kan laten presteren. Aangezien mijn vriend over een aantal weken ook weer thuis komt zal ik het alleen nog maar drukker krijgen. Het bijrijden van paarden laat ik voorlopig even rusten. Gelukkig kan ik nog altijd op zondag op de manege terecht om daar te rijden. Na 10/11 jaar trouwe dienst daar zien ze me daar nog altijd graag terug. Ik zal dus niet volledig stil zitten....

Liefs

Justice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 18:12

Citaat:
En zoals ik al zei je kan altijd langskomen om eens op die van mij te rijden!

Ik ga graag op je aanbod in, dat weet je. We hebben het er soon nog over! Lijkt me gezellig!

Het is zo dat ik naast mijn vaste baan als parttime verkoopadviseuse ook nog in de schoonmaak werk. Op dinsdag, vrijdag en zaterdag ben ik in de winkel te vinden en op de maandag, woensdag en donderdag steek ik de avonduren mijn handjes uit de mouwen. Ik had gedacht dat op de dagen dat ik schoon zou maken genoeg tijd over zou hebben om de paarden te rijden, maar helaas is anders gebleken. Scheve mond Ik heb een best druk leven en moet vaak veel dingen regelen. Ik moest mijn prioriteiten stellen en ik moet eerlijk bekennen dat mijn werk en mijn sociale leven voorop staan. Bloos! Daarnaast heb ik een aantal dagen geleden een sollicitatie de deur uitgedaan naar een ergotherapiepraktijk waar ze nog iemand zochten voor 2 middagen in de week. Mocht dat wat worden dan heb ik nog minder tijd en zou ik als ik de paarden nog zou rijden helemaal niet meer aan mezelf toekomen. Hoewel ik nog thuis woon moet ik alles wel zelf betalen (auto, benzine, verzekering, zorgverzekeraar, mobieleabonnement, kleren etc etc etc) en daarom is een goed inkomen voor mij belangrijk. Nu kan ik lekker mijn eigen ding doen, maar mijn vriend die komt over een aantal weken weer thuis. Heel leuk natuurlijk Haha! , maar dat wil zeggen dat ik weer met iemand leef die mij ook nog graag wil zien en die ik ook nog graag wil zien... Soms moet je offers maken... Ach gut

Liefs

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie