Verslag van ma tot do:

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Verslag van ma tot do:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 08:37

Het heeft niks met paarden te maken, maar toch
Ik ben afgelopen week op kamp geweest, het was echt GEWELDIG!!
We kwamen maandag aan, toen gingen we de kamers indelen ( we waren ingedeeld op kamers ) ik zat met al me vriendinnen, en nog 3 andere meisjes op een kamer ( beneden ) en op de 2e verdieping zaten jongens en op zolder zaten de meisjes ( op zolder 2 juffen, bij de jongens 4 meesters ) en bij ons GEEN leiding ( maar wel stafkamer, maar daar zaten ze tot 2 uur snachts in )
Nou, toen stratego in het bos gedaan, en ene verkenningstocht. ( we waren Bijna verdwaald Schijnheilig Bloos Bloos! <En wie liep er voorop Schijnheilig Bloos Bloos! > )
Nou, snachts gingen we naar de zolder ( stiekem ) maar toen waren er paar wakker geworden door ons, en ik zat met meisje te praten, stond er ineens een juf, maar ik dacht dat dat gwoon een meisje was, dus ik prate door, zegt me vriendin in eens Naat juf cecil staat daarzo Schijnheilig Bloos Bloos! wahh;)
Nou, dinsdag gingen we fietsen nou die fietsen Bloos! zadels waren keihard, je kon daaar echt niet op fietsen...
woensdag avond hadden we DISCO; was echt zoo gaaf *LOL* *LOL* Lachen Knipoog Haha! Cool
En donderdag gingen we zwemmen en naar huis
Nou dit was het verslag van de week
Het was echt heel gezellig, sorry voor het beetje lange verhaal maarja..
Ik vind het echt een super week!!
Oja, er was 1 jongen die was maandag naar huis gegaan; hij ging voetballen, en maakte een sliding, maar er zat een haring( van een tent ) in de grond en die kwam IN ze knie, 5 hechtingen, en verband erom heen, hij mocht het 10 dagen ongeveer niet buigen ( kon dus moeilijk lopne ) dus hij kon niks meer en is maar savonds om 11 uur nar huis gegaan..
Scheve mond\
Ook achter op een stukje grond stond een haflinger maar ik vond m er niet zo goed uitzien Scheve mond\ Maarja..
Er zijn echt hele leuke foto's gemaakt!!
Ook hebben we nieuwe auto : [ITP] nieuwe auto: