Slechte service nieuwe zadel....

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jeannette
Berichten: 1044
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Purmerend

Slechte service nieuwe zadel....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 21:29

In augustus heb ik een nieuw zadel gekocht, een Kentaur.Ik blij,paard blij.
Na een keer gereden te hebben zag ik op het leer bubbels zitten.Net waterdruppels.Fout in het leer.Zadel ging terug,ik een leenzadel. Dat moest ook weer terug want het paste niet.Ondertussen meer keren kontakt gehad met de vertegenwoordiger,nieuwe zadel zou komen in....
januari.Dat werd toen alweer februari en 25 februari, hoera een tel. van de winkel.Mijn zadel was er. Men komt keurig op stal en ik zie het al meteen.Een smallere kamer. Een twee ipv een drie.En dat past dus echt niet op mijn Arabier. De man met het zadel zei dat hij dat echt niet gezien had,ja ja. Zadel weer mee terug,hij ging ondertussen met mijn andere leenzadel naar een vriendin van mij.Die had daar interesse in. Dat zadel paste niet,maar het nieuwe zadel voor mij wel. Heeft ze dat zadel gekocht voor 550 euro terwijl ik er dus 200 euro meer voor had betaald. Dan mag ik dat toch best wel even niet zo leuk vinden dacht ik. Dat vond hij (verkoper) niet en vond dat ik hem niet netjes behandeld had. Gelukkig waren er wat mensen bij die mij dus echt keurig beleefd vonden.
Nu zegt de vertegenwoordiger dat het nieuwe zadel (kamer 3) opgestuurd is ruim 10 ndagen terug. Ik heb nog steeds niets ontvangen.Al een paar keer gemaild, ja was echt onderweg. Vraag me dus nu af of die postduif onderweg is neergestort. Ik heb nl. nog steeds niets.
Ik vind de service dus echt waardeloos.In augustus dus al keurig het zadel betaald en nu rijd ik al vanaf februari niet meer.
Mag ik dan balen? en een wat bozer mailtje sturen?
Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met deze "Service"? Boos!


Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 07:23

Je hebt een koopcontract met de winkel, die moeten je een nieuw zadel leveren. In principe moeten zij dus met die vertegenwoordiger onderhandelen en klagen. Neem dus contact op met de winkel en vertel ze meteen van die € 200,00 die het zadel nu minder kost dan in de winkel.
Eigenlijk zouden zij jou een nieuw zadel hebben moeten leveren als er sprake is van een productiefout.

Jennygirl

Berichten: 4492
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 08:05

Of zeg dat je het contract wilt ontbinden. Je hebt nu geen profijt van het aangekochte goed, de service is waardeloos en daar bovenop is het zadel nu voor EUR 200 minder in de winkel te koop. Genoeg redenen om het ze goed moeilijk te maken.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: cariena1, Larissajulia en 14 bezoekers