zielige wij:P

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Axel_Clauw

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Heerhugowaard

zielige wij:P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 21:24

gister(zondag) ging ik springen met een tinkertje boris die bij ons op stal stond(hij is verkocht Verdrietig ).
alles ging goed maar de laatste sprong kwam hij niet uit en struikelde hij over de hindernis Verdrietig en ik viel op het standaard van de hindernis met me stuitje. Huilen
gelukkig was er niets met boris maar kwam ik wel hard terecht. ik kan nu amper lopen en laat staan paardrijden...school kan ik nu ook wel even vergeten want hoe zou ik daarheen moeten?? Tong uitsteken
het ergste vind ik nog dat ik waarschijnlijk een week niet meer op mijn eigen tinkertje kan rijden Huilen Boos! Ach gut
maar vandaag regende het alleen maar Schijnheilig
en ik moest iemand vinden die mijn tinkertje zou willen rijden in die vieze regen in de buitenbak
ik had er al 2 gevraagt maar ze konden bijde niet maar waarom weet ik dus niet Verward Verward
gelukkig vond ik wel iemand die mijn paardje wou rijden Haha! chelsea
toen kwam zij in de vieze regen helemaal naar stal toe fietsen om te rijden OK dan! *LOL* dat vond ik onwijs tof van haar dat zij in de regen toch voor mij wou rijden *LOL*
het werd even droog en wij waren mijn paardje dewi aan het poetsen
toen we opgezadeld hadden begon het weer te regenen Verdrietig dus wij de regendeken ook nog eens onder het zadel doen zodat dewi niet zo heel nat werd *LOL*
het rijden ging onwijs goed behalve de galop Tong uitsteken dewi wou eerst niet eens in galop maar dat vond ik wel heel raar want als ik ja zeg zit zij meestal meteen in galop dus ik vond het maar raar Verward Verward
maar opeens lukte het haar om dewi in galop te krijgen OK dan! *LOL* dat ging heel goed maar het enige wat minder was is dat dewi onwijs de hoeken af ging snijden en chelsea er soms bijna af viel omdat ze zo hard in galop zat en scherpe bochten ging maken. op sommige stukjes hield ik mijn hart vast haha Bloos! Tong uitsteken
maar gelukkig was alles goed afgelopen en nadat zij uitgestapt had ging ik even proberen of ik op dewi kon zitten Scheve mond ik dacht dat lukt mij nooit want ik kon mijn been amper optillen omdat dat zo zeer deed Verdrietig
maar uiteindelijk lukte het mij om erop te klimmen *LOL* *LOL* en dat was wel leuk toen had ik nog 3 rondjes uitgestapt en heb haar samen met chelsea afgezadelt en dewi lekker op stal gezet met wat kuilgras en wat paardensnoepjes Pling ik vond het wel tof van chelsea dat zij toch in de regen mij wou helpen OK dan! OK dan! *LOL* Pling

Kiim

Berichten: 3733
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 22:08

Jammer dat je niet naar school kon Tong uitsteken

Axel_Clauw

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 22:16

whaha heeeeeeeeeel jammer Knipoog dus niet haha