Wat een verschil....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kyan

Berichten: 278
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: Haarlem

Wat een verschil....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 15:42

Ik sta nu ongeveer 2 en een halve maand op een nieuwe stal met Jerom. Het gaat echt super. Jerom is echt een hele flinke tijd kreupel geweest en heeft ontzettende mok gehad maar sinds dag 1 dat hij op zijn nieuwe stekkie staat loopt hij prima en de mok is helemaal weg.

Ik ben meteen ook weer begonnen met privelessen met Jerom en het gaat zo goed. Hij loopt geweldig en ik leer eindelijk echt paardrijden. Haha!

Zo ook zaterdag: Het was een geweldige les, mijn houding was super, Jerom liep lekker ontspannen en alles ging voor de wind. Mijn instructrice zij zelfs dat ik zo met een gerust hard een B proefje zou kunnen starten... en dat is mijn doel ook... lekker wedstrijden rijden.

Ik ben best nog wel een beginneling en van mijn staleigenaresse/instructrice leer ik zoveel! Ben echt ontzettend blij dat ik en Jerom onze draai gevonden hebben op onze nieuwe stal. Nog geen drie maanden geleden was ik bijna bang dat ik nooit meer met Jerom zou kunnen rijden omdat hij zo kreupel was en het zag er zo beroerd uit. Van verschillende mensen heb ik toen het advies gekregen om hem maar weg te doen, maar (gelukkig) kon ik dat niet over mijn hart verkrijgen.

Nu staat hij er weer fris en fruitig uit, is vrolijk, krijgt weer een beetje conditie en krijgt helemaal spieren...... Hij is geen dag meer kreupel geweest zelfs niet ietsje onregelmatig. Ook zijn we achter zijn springtalenten gekomen hihihi... hij is pas geleden tijdens het losgooien op zijn dooie gemak over een hekje van 1.60m gesprongen.

Ben zo blij met deze ontwikkelingen...

Op naar de wedstrijden dan maar! OK dan!


Sall

Berichten: 6696
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 15:44

Wat kan dat een verschil uitmaken hè! Fijn dat het zo lekker nu met jullie gaat!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 16:41

Fijn hoor dat het nu zo goed gaat!
Op naar de eerste wedstrijden! OK dan!

Rona, Linanda en Oackly

Kyan

Berichten: 278
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 16:45

Wil eerst nog veeeeeel beter kunnen rijden hoor, voordat ik me op een wedstrijd vertoon hoor. Haha!

Maar het grappige is dat ik voorheen de behoefte ook niet had om wedstrijden te gaan rijden, gewoon recreatief was genoeg. Maar omdat bijna iedereen bij ons op stal wedstrijden rijdt, lijkt het me toch ook wel erg leuk.

Caira
Berichten: 26054
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 16:45

Kyan schreef:
Nog geen drie maanden geleden was ik bijna bang dat ik nooit meer met Jerom zou kunnen rijden omdat hij zo kreupel was en het zag er zo beroerd uit. Van verschillende mensen heb ik toen het advies gekregen om hem maar weg te doen, maar (gelukkig) kon ik dat niet over mijn hart verkrijgen.



Ik vind dit niet helemaal eerlijk! Je kreeg het advies van ons om Jerom weg te doen omdat je toen hij bij ons op stal stond nooit kwam! Ik vind dit toch een beetje een trap na geven!

Sall

Berichten: 6696
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:10

Kijk, er zitten toch weer meer kanten aan een verhaal, dan op het eerste gezicht lijkt.

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

Kyan

Berichten: 278
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 17:13

Sorry hoor! Met dit topic wil ik helemaal niemand een trap nageven. Ik heb ontzettend fijn bij jullie gestaan en ben er ook niet weggegaan omdat ik het er niet goed had. Dat schrijf ik ook nergens.... ik zie het ook niet staan. Dus waar maak jij je druk om? Leg dat eens uit...

Ik ben verhuist omdat ik een baan ergens anders kreeg en mijn paard staat nu haast naast mijn werk. Dit is veel beter te combineren omdat ik zoals je weet een ziek zoontje heb.

Ik kreeg niet eens van jullie het advies om hem weg te doen maar van mensen uit mijn directe omgeving. Over jullie heb ik geen woord gesproken. Erg jammer dat je je aangesproken voelt....... want ik had het helemaal niet zo bedoeld.

Ik kwam WEL bij MIJN paard. maar omdat ik toevallig kwam op tijden dat jullie er niet waren, wordt er even geroddeld dat ik NOOIT kom... Sjonge jonge erg kinderachtig.

Maar goed, je had me hierover ook even kunnen PBen hoor... wist niet dat het je zo hoog zat!

IPV zo uit je dak te gaan had je ook bijvoorbeeld erg blij voor Jerom kunnen zijn dat het zo goed gaat.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ElviSiaBijou, Rinkex, Tara_13 en 81 bezoekers