pennymeisje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 13:23

ik Haha!
ik was altijd boos dat ik geen abo op de penny mocht, maar ik kreeg hem wel iedere maand. en we speelden altijd paardje, gingen we rondjes lopen in de straat (woonerf), en springen enzo. en overal letters op tekenen Tong uitsteken


meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 13:28

ik ben niet echt een penny-meisje geweest eigenlijk. van mn ouders mocht ik namelijk niet abbonnement op de penny dus die kocht ik dan regelmatig los en ik mocht ook niet zo snel op paardrijden. nadat al mn vriendinnen reden en ik bijna elke dag naar de manege ging mocht ik op mn 10e ook op paardrijden. ik vond het eerst nog wel een beetje eng maar na een tijdje was dat ook wel over. na 1 jaar rijden ging ik al op ponykamp (jammer dat het niet zo'n leuk ponykamp was) en daar heb ik opzich ook best veel geleerd. ook maakte ik met mn tante als ze meeging op vakantie buitenritten in frankrijk. ik ging aan het begin ook altijd met mn cap en mn zweep op naar de manege en speelde ook paardje de hele tijd. maar na een tijdje heb je die tijd wel gehad. ik had geen tijd meer voor rijden en moest met 1 van mn hobby's stoppen en dat werd paardrijden omdat ik dat toen het minst leuk vond (3 1/2 jaar rondjes rijden in de bak word je ook zat). ik heb er soms ook wel spijt van maar 2 vriendinnen hebben een eigen paard en daar kan ik ook af en toe op rijden. verder hielp ik op de manege wel met paarden poetsen maar mocht ik er helaas nooit 1 verzorgen omdat mn ouders dan regelmatig achter de bar moeten staan en daar hadden ze dus geen zin in. nu verzorg ik al ongeveer 3 jaar een ezel en zij staat op de kinderboerderij. ik zou opzich wel een eigen paard willen maar dat gaat helaas niet en het is moeilijk mn ouders over te halen aangezien ik de enige ben in een gezin van 6 die van paarden houdt...vroeger speelde ik ook met vriendinnen met die stoffe paardjes en dan zette we er paarden op. na een tijdje hadden we van karton een eigen mini-manege nagemaakt en dat was altijd wel leuk. ik ga nog wel elk jaar op ponykamp want dat vind ik natuurlijk helemaal top OK dan! (en dan houd ik het toch nog een beetje bij)

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 08:47

Sily schreef:
Mijn complete penny jeugd is mij ontnomen en ben het nu pas ana het inhalen Haha! Tong uitsteken Knipoog



*heeft medelijden Ach gut Tong uitsteken *

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:47

jajaja ik was ook pennymeisje
niet overdreven hoor.. maar ik ging wel met m'n zusje en haar vriendinnetje mee op zoek naar een verzorgpony en dan overal aanbellen enzo
*schaamt zich diep*
ik mocht pas toen ik 14 was op les en in het begin was ik echt helemaal pennymeisje (met m'n cap en m'n zweep naar de manege)
maar dat is toen al gauw over gegaan Tong uitsteken

always bring a banana to a party. bananas are good!
Neej fotografeert! rckfotografie.nl
Ned Lux Int Bel Dk Hr Ch. Forever Texas from ChurchKnights NJK'11 BelW'12 BNLW'14 BNLW'16 AmW'16 NVK'18 VWW'18 DVV'18 AmVW'18 BelVW'18Ollie heeft er een broertje bij: Highclare Rob Roy NJK'17 BNLJCh'17 JW'17 BJWNL'17 BJWBE'17 BEJW'17 Jamie

Mellow

Berichten: 6456
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 17:25

ja, ik ook.

paardje spelen in de speelbak van 3 bij 5.
met echte houtsnippers en een superdeluxe hoefslag. OK dan!
takje van de bomen en slaan op die konten *LOL*

echt te erg.

nu ben ik het nog ietsiepietsie want als ik een drempel opga doe ik dat altijd in mijn perfecte verlichte zit.
Cool

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 17:41

TongeR schreef:
takje van de bomen en slaan op die konten *LOL*

haha dat deed ik ook idd

eigenlijk wel erg, zo jong en dan al SM neigingen Schijnheilig

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:03

NaNi schreef:
jajaja ik was ook pennymeisje
niet overdreven hoor.. maar ik ging wel met m'n zusje en haar vriendinnetje mee op zoek naar een verzorgpony en dan overal aanbellen enzo
*schaamt zich diep*


Jij belde teminste nog braaf aan... Haha! Haha!

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:21

En dan nu: het fenomeen penny-jongen. Wie kent er één?
(ikke wel, maar ik zal maar niets verklappen, want dan vrees ik voor m'n leven Knipoog )

Maargoed, ik heb toch m'n 12e op het stokpaard rondgereden enzo, en minstens tot m'n 15e de penny gelezen, dus.....
(en een 'cross' maken van takken ed. in het bos, waar de boswachter vast niet blij mee geweest zal zijn, en op blote voeten rijden op de pony, en hindernissen bouwen van stelten en emmers, en ga zo maar door.....ik had ook nog een hele manege gemaakt van papier en karton, waar ik uren mee zoet was.....en nu houd ik op!)

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 09:45

Aahhh, gister echt de (nog dommer dan) pennymeisje-actie gehad.
Ik heb me laten bijten. Door m'n paard... En hoe? Omdat ik haar 't voer niet met een vlakke hand gaf... Bloos! Schaam! (m'n paard verkeerde compleet in shock, die dacht ik krijg wat lekkers en dan begint m'n baas ineens te gillen en beweegt alles in m'n mond??? Knipoog )

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 09:55

ik ben ook penny meisje geweest Haha!
ieder weiland waar een paard instond: PAARD!!!!!!!
overal waar ik het woord paard maar zag PAARD!!!
iedereen die er wat van af wist helemaal eronder vragen hoe alles zat enzo Haha!
geweldig toch ? Haha!

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 10:38

haha wat een verhalen. Hm ja moet bekennen ben ook pennymeisje geweest, had abo op pennt plus penny alle winter zomer en andere boeken en een enorme verzameling oude penny's. Maar was te verleggen om zomaar ongevraagt mijn mening te geven dus veel last hebben ze van mij niet gehad... jah miss mijn ouders. Elke dag minstens drie uur zeuren over een EIGEN pony. Ik heb geloof ik zelf mijn kamer een keer proberen om te bouwen tot stal :s met het hooi voor het konijnenhok versprijd door mijn kamer. Maar goed ik mocht gelukkig altijd me met mijn tante, en toen ik 10 jaar was had ik een verzorgpaard... maar dat eigenpaard is er nooit door gekomen. Miss mijn kamer nog een keertje ombouwen :p

Mellow

Berichten: 6456
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 13:43

Yessy"]
[quote="TongeR schreef:
takje van de bomen en slaan op die konten *LOL*

haha dat deed ik ook idd

eigenlijk wel erg, zo jong en dan al SM neigingen Schijnheilig
[/quote]

hahaha maar toen waren we nog jong en onschuldig Schijnheilig

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:56

ik Haha!
ik ging sparen voor een eigenpaard Haha!
en had heel veel plakboeken vol paarden plaatjes en plaatjes van Anky natuurlijk

Nu hoef ik niet meer te sparen voor een paard en is het penny meisjes gedoe over *LOL* gelukkig maar,want als ik die verhalen hoor Tong uitsteken

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 17:08

Ik was ook heel erg penny.
Had geen abbonement, maar wel een paar oude pennys die ik op de markt elke week ging omruilen tegen andere oude Lachen
speelde dagen paardje, maar raakte nooit ongevraagd andermans paard aan.
Had op mijn twaalfde 11 verzorgponys waar ik alles mee mocht. dus dat was groot feest. wilde in rijbroek naar school enz..
schriften mappen alles was paard paard paard

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

Rytm

Berichten: 4868
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 20:46

tuurlijk! Wie niet haha!
Ik had ook een abo op de penny, maarja wat wil je, bij ons op de manege werden (nu nog steeds) altijd foto's gemaakt voor de penny dus dan is het even anders natuurlijk Tong uitsteken

Enne jah...de pony's van de kinderboerderij verzorgen hea!
Ook zo lekker 100% pennymeisje

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:01

Jaaa, onze hond moest het zelfs ontgelden. Het arme beest moest van mij balkjes lopen, springen, en ik moest en zou hem longeren..gevolg was wel dat ie me niet echt lief meer vond...

“Riding a horse is not a gentle hobby, to be picked up and laid down like a game of Solitaire. It is a grand passion.”

_Sas_

Berichten: 3313
Geregistreerd: 13-04-04
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 14:17

Haha ook ik ben Penny meisje geweest.. veel penny's lezen, plakboeken voor paardenplaatjes en met vriendinnetjes paardje spelen in de tuin..

En bij ons op de manege nu zijn dr ook nog zat penny meisjes te vinden Haha!

Het is te mooi om waar te zijn...
Maar het is waar, dat is het mooie!


Elin 20-02-2012 & Julie 22-06-2013









Mijn hart sloeg even over, toen dat van jou begon..
Trotse mama van:
Elin Naomi, 20-02-2012
Julie Sophie, 22-06-2013

Jatjana

Berichten: 81
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:44

Ik heb nog steeds een volle krat met penny's staan, waar ik af en toe eens doorheen kijk.

sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:35

Jah!!
Op maandag avond had ik altijd les en was altijd super trots als ik op een pony zat, hoopte dat er veel mensen naar me keken Tong uitsteken

Ik gebruikte de honden hier als paarden ( zetten stoelen op het gras en deed daar een stok overheen waar ze over moesten springen, en als er 1 dan gewonnen had pakte ik mijn knalrode vlag *LOL* Bloos

Wat ook leuk is, is als je met je paard buiten aan het rijden bent, zie je die penny meisjes echt zo kijken van Bloos! *LOL*

Nu kijk ik soms nog eens in de Penny Tong uitsteken ben misschien toch nog een penny meisje Schijnheilig

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:38

Rieja schreef:
En dan nu: het fenomeen penny-jongen. Wie kent er één?


Ik ken er een, op mijn stage loopt er een rond, hij helpt wel eens mee. Is wel handig haha, maar soms is hij echt irritant. Hij is een jaar of 11 en gaat mij uitleggen hoe ik het voer in de bakken moet gooien ed.

Idioteque
Berichten: 4514
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:44

Bloos Dat kan ik niet ontkennen Knipoog

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:47

Ik was geen pennymeisje, ik was een ponyclubmeisje bestaat geloof ik niet meer he, dat tijdschrift? Haha!

Mijn pen(ny-)vriendinnetje en ik hadden allebei een alter ego, meisjes met achterlijk veel geld en uiteraard achterlijk veel pony's, en naast onze eigen brieven schreven onze alter ego's elkaar dan ook nog hele epistels. Gaaf joh! Bloos!

Maar ik zat niet met cap op op de fiets, en liep ook niet hele dagen op de manege rond (behalve met wedstrijden, dan moesten er staartjes gewassen en maantjes ingevlochten met van dat lelijke plaktape eromheen enzo Haha! ) en ik was ook zeker geen betwetertje.

** We can't all be stars, but we can all twinkle **

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 08:49

Ik ken een pennyjongen! Mn eigen lieve bijrijder! Hij is her en der nog wel een beetje penny, maar kan wel echt goed rijden Lachen Ik moet altijd erg lachen als ik zn verhalen in de agenda lees! Hij zorgt wel heel goed voor Mausje en dat is natuurlijk het belangrijkste!!! Lachen

Der Ellmauer Dancing Queen

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 10:01

Ik krijg nu, op mijn vierentwintigste, te horen van de eigenaresse van "mijn" bijrijdpaard Sarabande: "doe niet zo Penny, jezus mens, je lijkt wel een kleuter" Haha!

Terwijl ik het alleen maar opneem voor het mooie koppie van Saartje die door haar eigenares voor "konijn" wordt uitgescholden... Schijnheilig Knipoog Haha!

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

Flor

Berichten: 1040
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 14:37

Ik wel, ik was een mega-pennymeisje.

-pony's poetsen en gras voeren van een 'handelaar' hier uit de buurt, die een stapel pony's kocht, ze op een landje pleurde, en ze weer verkocht
-op de fiets proberen licht te rijden
-liep op de manege rond
-ging vragen of ik een pony mocht verzorgen
-ging namen verzinnen voor zielige pony's in een weitje
-slobber maken voor onze 'huurfjord' op vakantie, van Brinta en wortels enzo
-over stapels bladeren springen en die dan verhogen
-natúúrlijk altijd penny's lezen
-altijd zeuren om een eigen pony
-elke week zo'n zin in les
-hele verhalen verzinnen met speelgoedpaardjes

etc etc etc. En nu? Nu heb ik mijn eigen paard waar ik helaas niet altijd even blij mee ben Schijnheilig, probeer ik op de fiets zo min mogelijk op te vallen, heeft die handelaar geen pony's meer in Zwolle, heb ik al mijn penny's weggegeven, evenals mijn speelgoedpaardjes en probeer ik alle lieve pennykinderen aan te moedigen: 'Wil je me even helpen? Wil jij hem even poetsen? Kijk, dat paard is lief (wijs ik naar mn eigen), die wil ook wel geaaid worden!' en beantwoord ik natuurlijk alle vragen van pennykindjes, tot het shockerende: 'Ze kunnen je vinger er afbijten hè?:j' aan toe! Haha!


En wat betreft pennyjongens? Mijn oppaskindje: paardenposters, een ECHTE eigen cap , een paarden-verzamel-een-manege-editie van een tijdschrift, om de week naar miniles...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: charrr91, dierenfan, Mark0919, pillow, Taucha en 45 bezoekers