pennymeisje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:13

Ik was lid van de penny, dat is al punt 1 Haha!

Ik had een boekje waarin ik gedichten schreef voor mn verzorgpony's
Paardenplaatjes en posters werden ingeplakt en opgehangen
Ik had een cap met 4 verschillende kleuren ( was eigenlijk een demo- model dat in de winkel lag om alle kleuren suede weer te geven waarin je een cap kon krijgen Haha! )
Ik bond touwtjes aan de werkbank van mn broer en ging er op zitten meppen met een stok ( aahhh zielugh! )
Ik had een stokpaard die zn eigen stal had in de garage, achter een hekje, ik poetse 'm en we sprongen elke dag in de tuin over zelfgebouwde hindernissen(= opgestapelde bakstenen met een lange tak eroverheen)
En ga zo maar door.

Ik was vooral een materiele Penny, ik deed niet aan zielughe pony's vangen en het beste van de groep rijden, ik donderde elke week in de les er vanaf dus dat laatste kon ik al niet eens geloofwaardig over laten komen *LOL*

wiljemijn

Berichten: 856
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:47

als we allemaal pennymeisjes geweest zijn, waarom zitten we ze dan massal af te kraken in t topic ergste penny uitspraken Haha!

ik ook hoor, las de penny wel maar was geen abonee.....ging met m'n cap op in volle glorie naar de manege en dan m'n fiets slaan als hij niet hard genoeg ging. heb zelfs op m'n stalen ros leren lichtrijden OK dan!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 16:22

Okkie1"]
[quote="Rieja schreef:
En dan nu: het fenomeen penny-jongen. Wie kent er één?


Ik ken er een, op mijn stage loopt er een rond, hij helpt wel eens mee. Is wel handig haha, maar soms is hij echt irritant. Hij is een jaar of 11 en gaat mij uitleggen hoe ik het voer in de bakken moet gooien ed.
[/quote]

Hey, hoe heet die dan?
Ik ken er ook nog wel een paar wat daar rond lopen Tong uitsteken

dundayescape

Berichten: 98
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 16:34

volgens mij is iedereen wel penny meisje geweest, daar begint de liefde voor paarden eingenlijk mee..... Haha!

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 16:35

ik ben een heeel erg pennymeisje geweest...gelukkig verzon ik niet van die verhalen over eogen hengsten en zo...tog:? Haha!

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 17:15

ik ben ook pennymeisje geweest Bloos
-Ik was lid van de penny/penny plus en club penny (da's al genoeg.. Nagelbijten / Gniffelen )
-Ik vertelde mijn opa onzinverhaaltjes over de verzorgmeisjes van zijn pony zodat hij hen wegstuurde en ik die pony kon verzorgen Rolleyes
-Ik reed op een manege en was elke morgen voor de les super zenuwachtig Schijnheilig
-Ik hield een dagboek bij over de lessen
-Én ik hield een dagboek bij over de verzorgmeisjes van dat ponytje van opa Zij zijn groot en ik is klein! >;) Ik lag laatst nog steeds in een deuk toen ik die boekjes teruglas Bloos!
-Ik spaarde paardenstickers en die dingen zijn nu nog steeds niet op Nagelbijten / Gniffelen
-Ik vertelde een jaar voordat ik m'n eerste eigen pony kreeg al op school dat ik d'r een kreeg...terwijl dat nog helemaal niet zeker was...
-Ik dacht met sinterklaas een hoop jaartjes geleden dat er een paard in de achtertuin zou staan... Haha!

Dat was het wel weer Ziek

Paintlinger

Berichten: 12318
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: Temidden van het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 11:09

eergister op Z@ppelin:

Meisje laat haar hobby zien.
ze heeft een pony: superleuk palomino welshje.
hartsikke leuk intervieuw tot ze vroeger wat een paard nou eigenlijk eet..

het ging als volgt:

intervieuwer:" goh wat leuk, en wat eet een pony allemaal?"
Meisje:" nou ehm....komkommer, wortels, chips
intervieuwe:" is dat alles?"
Meisje:" nee, ook wel mars en snickers, tja eigenlijk alles wel."

Verward Verward Verward Verward

Wat is dit voor een informatieve bullshit.
Nu zitten dus alle pennymeisjes die simpelweg niet beter weten hun pony chocolade en Chips te voeren... Bloos!
Dit kan toch niet op tv? Verdrietig

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 11:34

ik was lid van de club penny en volgens mij was ik ook pennymeisje pfoe ik weet nog dat irene en ik dachten dat wij een paard hadden gered die nog steeds niet goed word verzorgt maar die stomme dierenbescherming deed niks dus haha

rossebol

Berichten: 3764
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 12:49

ik denk dat iedereen wel een beetje penny is geweest ik zelf ook nog niet zo erg dat ik met mijn cap op de fiets zat maar ik vond het altijd stoer om mijn paardrijlaarzen aan te hebben als ik mee ging boodschappen doen met mijn moeder dan wou ik dat idereen het zag. Oww en aan mijn verzorgpony's moesten ze toen echt niet komen al die andere kinderen ik was echt gemeen haha een heel gemeen pennymeisje hun borstels verstoppen op de mesthoop enzo netzolangpesten tot ze weg waren. dat was mijn pennytijd

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 13:18

ik ben ook pennymeisje geweest

Ik was lid van de penny/penny plus
Ik reed op een manege en was elke keer weer opnieuw voor de les super zenuwachtig
Ik hield een dagboek bij over mijn verzorgpaardjes
Ik hield een dagboek bij over de lessen
Ik spaarde paardenstickers, posters enz.
maar ja, ik denk dat iedereen dat is geweest, is toch ook helemaal niks mis mee dat je dat hebt gedaan vroeger? Haha!

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 13:36

ik heb eigelijk nog steeds posters in mijn kamer hangen Haha! maar ze zijn zo leuk van fjorden en shetlanders Lachen

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 19:19

haha ja dat heb ik stiekum ook nog, maar ja wat moet ik er anders hangen? anders is het zo kaal Tong uitsteken