Heelijk ritje in Chaamse bossen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Heelijk ritje in Chaamse bossen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 15:22

Vandaag maar weer eens een stevige buitenit gemaakt. Ik was nog geen kwartier weg of ik kwam alweer een auto ongeluk tegen. Lijkt wel gewoon te worden op zaterdag ochtend. Vlakbij de 5 eiken manege 2 auto's totaal in puin bij het spoor. Of ze elkaar of een trein geraakt hadden kon ik niet zien maar het was wel een behoorlijke zooi. De auto's werden opgetakeld en de mensen waren koffie aan het drinken (tja moet ook gebeuren;)) dus Lois was al nieuwsgierig maar ik ben er netjes rondom geslalomd. Na een uurtje waren we eindelijk in het bos. Heerlijke lange paden voor een uitgestrekte gallop. Geen kip tegengekomen. Ergens in de buurt van Alphen was er een puzzeltocht van de scouting. Natuurlijk weer wat penny momenten gehad. "wat een mooi paard..hoe heet hij". "Lois..". "Mooie naam.. waarom is hij zo nat?".. "omdat hij hard gewrerkt heeft.. hij zweet nu". "Oh", waarop er aan de handen geroken werd. Tja, dat stinkt zo'n nat paard Haha!. Even later dacht ik dat ik eventjes verdwaald was. Ik zat in 1 keer op het terrein waar vorige week de SGW was. Er stonden nog een hoop hindernissen. Lois kreeg al pretoortjes. Het is maar goed dat we het parcours van achter naar voor liepen want de hindernissen zagen er verleidelijk uit voor hem. We zijn maar fijn in volle vaart slalommend over de heuveltjes en langs de bomen af gegaan richting huis. Lekker in het zonnetje. Na 4.5 uur en zo'n 40 km kwamen we moe maar voldaan thuis. Lois had nog lol. Ik niet meer. Bekaf, maar het was wel lekker Haha!

Niets zo charmant als een paard in her land.


joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:06

leuk jah weer
ut was wel een eindje zeg 40 km pff
heb je vast last van je kont Tong uitsteken

<3

natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:16

goh wat leuk zeg, ben vandaag ook naar buiten geweest met mijn pony maar dan een uurtje *LOL* hey joortje ik zie dat jij uit stadskanaal komt?? ik woon er niet echt ver vandaan. maar ook weer niet dicht bij haha

Haha! WELLNESS STABLES Haha!
viewtopic.php?f=29&t=368150

Colga
Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:56

Lekkere rit moet dat geweest zijn! Als je de volgende keer langs ´de 5 Eiken komt´moet je maar eens binnenstappen voor een bakkie. Mijn paardje staat daar!
Ik hoorde inderdaad van een stalgenootje dat het een flink ongeluk was geweest, naar ik begrepen heb waren twee auto´s in botsing met elkaar geweest, ze hebben uren nodig gehad om op te ruimen........

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 11:34

Ik kom heel vaak langs de 5 eiken. ken jij toevallig ook Peter en Lisette? Die staan daar ook met 2 paarden. Dat ongeluk zag er niet uit en ik vraag me nog af hoe ze het voor elkaar hebben gekregen. het leek wel of 1 van die 2 auto's een trien geprobeerd heeft van de weg te rijden. Het lijkt me erg als zoiets gebeurt als je er net met je paard langskomt. En nee, ik had een kontpijn dankzij mijn fijne zachte lange afstandzadel. Mijn net nieuwe legergroene Anky dekje (nee, ben geen Anky freak maar de kleur is heel mooi Knipoog ) kon ik uitwringen. Die gaat van de week zijn wasmachine debuut beleven Haha! . Gisteren ben ik in de Drunense Duine wezen wandelen en daar heb ik meer spierpijn van overgehouden dan van die 45 km van zaterdag. Hoezo watje Haha!

Niets zo charmant als een paard in her land.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: esje01, NorwayFjord, Sanet, stal_HD en 27 bezoekers