eindelijk Owe weer gereden

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-01 18:00

Ik dacht een paar maanden geleden om Owe een paar weekjes vakantie te geven. Dankzij een smid die hem aan twee benen vernageld had, werden dat een paar maanden. Hij kreeg namelijk aan allebei zijn voorvoeten hoefzweren. In een been brak hij door de kroonrand naar buiten, nadat zijn hele been dik was geworden (niet diep genoeg uitgesneden). Hij was nu al een paar weken neit meer kreupel. Ik kon hem dus weer gaan rijden. Het enige vervelende is, dat er geen ijzers meer onder kunnen, zijn voorhoeven zijn te kort (en de zijrand is afgebroken/weggesneden). Ik hoop dus dat het niet nog erger wordt door het rijden.
in elk geval: het rijden ging best goed. Hij was goed aan de hulpen, en lekker voorwaarts. Voorlopig rijd ik hem nog niet zo lang achter elkaar. Weer even opbouwen.
en maar hopen natuurlijk dat het goed blijft gaan met zijn hoeven!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: janna op 2001-10-06 22:11 ]</font>

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 23:40

Ach, dat komt vast ook wel goed hoor janna, met Owe. Neem aan dat dat de Fries is??? Verward Gewoon rustig aan weer opbouwen en langzaam de training weer oppakken. Ik duim voor je dat hij rad blijft!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 00:02

Arm beest. Hij zal wel blij zijn dat hij weer wat mocht doen of niet Verward .

Kunnen er nooit meer ijzers onder of voorlopig niet ?

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie