Eindelijk snappen we elkaar (hoop ik :P)

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

djoontje

Eindelijk snappen we elkaar (hoop ik :P)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 15:05

Heej Bokkers!!

Ik heb gisteren toch lekker gereden. Niet meer normaal gewoon. Pling

Mijn vaste paard op de manege is een 6 jarige, super stijve, laagbenige zeumerrie Schijnheilig Haha! En dankzij mijn pas 3 jarige rijervaring vindt ik het elke week weer supermoelijk om haar een beetje los te maken.
Vaak ga ik eerst een half uurtje overgangen maken om haar achterbenen er wat meer onder te krijgen en er zo voor te zorgen dat ze haar rugspier ontspant, daarna gaan we het koppie erbij halen.

Nou gaat dit steeds wat beter, alleen moet je elke week natuurlijk van vooraf weer beginnen. Sinds een maand of twee ben ik samen met mijn instructrice aan het oefenen om bij Paloma iets voor mekaar te krijgen dat iets wegheeft van nageeflijkheid ( dus puur op been en gelijke teugeldruk). Maar vorige week ging dat zooooow superfout. Ik zat op een ongeïnteresseerd paard en er was niets mee te beginnen, ik heb heel mijn trukendoos opengetrokken...maar zonder resultaat Verdrietig

Maar gisteren...snapte ik ineens wat ik schijnbaar fout heb gedaan: ik zette mijn rechter hand te strak om mijn slappe linkerhand te compenseren (pees gescheurd geweest)
Dus ikke wel goed contact...maar lichter dan ik gewend ben, en met die hand ook veel toegestaan terwijl ze daar juist vast zat.
En alsof ik op het juiste knopje gedrukt had liet ze prompt los Hyper!
Verder ook super gereden, lekkere lengtebuigingen erin, soms echt goed doorstellen met been eraan, en nú boog ze echt om mijn benen.
En dáárom ben ik nou helemaal happy Haha! Haha! Lovers

Sorry voor het lange verhaal Tong uitsteken Haha! Haha!
Ik klets nogal veel als ik zo supervrolijk ben Bloos

XxX Djoontje

Paardrijden: De edele kunst om het paard tussen jou en de grond te houden
ღ Zaggy ღ Odaymie; Mis je meissie! [IM] Vlinderveulentje

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:31

zoals je het beschrijft, heb je ook alle reden om happy te zijn! hopelijk staan de 'knopjes' er de volgende keer nog OK dan! !

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:53

Heey Djoon,

Lekker he als het zo goed gaat en al helemaal als je allee knopjes er goed op hebt en nu zo blijven doorgaan he OK dan!

Groetjes Angelique

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie