Zadel is "gerepareerd" ben bedonderd :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 11:09

JA en en en en??

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 11:57

Even geduld nog hoor! Er wordt ook van me verwacht dat ik me nuttig maak op mijn werk. Nou lukt dat niet op het moment maar ik ben iig tot 14 u hier aanwezig. Dan in 1 streep door naar de winkel.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 11:59

Haha nou dan kijk ik vanavond wel ff weer in dit topic Haha! Geef ze ermaar van langs Haha!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 12:08

Pfff lekker is dat! En jij maar betalen!
Hopen dat je of je geld terug krijgt of als nog een nieuwe boom in je zadel komt *LOL*

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 12:12

hey es
wat een rotstreek!!!!
dat kunnen ze echt niet maken !
een fabriek wil zijn klanten toch tevreden houden?
twee plaatjes....Lips are sealed als jij ze al voelt, kan het toch niet goed zijn ??
jeetje en de singelstoten ongelijk... men wat een zakkenwassers!
ik zou idd teruggaan en flink op mijn strepen gaan staan
laat ze maar eens weten dat ze met jou niet moeten sollen !

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 14:13

en Haha!
ik ben erg benieuwd!

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 16:04

Nou daar ben ik dan "eindelijk", pff hoe denken jullie dat ik dat allemaal doe, 14 u klaar met werken, naar ruitershop, daar mijn mening geven, eigenaar ruitershop zadel nakijken, die ook nijdig worden omdat er gewoon niks is gedaan, dan nog even wederzijds frustraties daarover uiten, hij proberen de importeur te bellen, mij geruststellen dat het nu helemaal goed gaat komen, ik dan nog 3 kwartier naar huis rijden en dan al kort na 14 u een berichtje schrijven? Haha! Schijnheilig

Nou ja hij was dus verbaasd mij weer terug te zien met zadel, vond het niet leuk dat ik boos was. Heb hem uitgelegd waarom, hij zadel dus nakijken, hij heeft hem zelfs zelf maar even open gemaakt, nou er was dus niks gebeurt. Nu ben ik dus niet meer de enige die Stoom uit je oren is. We gaan nu voor de herkansing. Dus toch nog blij met de ruitershop, tenminste als dit helemaal tot een goed einde gaat komen. Knipoog

Gelukkig heb ik een zadel kunnen lenen van iemand anders had ik dus nog steeds niet kunnen rijden, of ik was nu heel bedreven geworden in het zonder zadel rijden.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 20:33

mooi zo!!!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 20:34

Nou gelukkig maar! Het is vervelend om zonder zadel te zitten! Haha!

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 20:52

Hopen dat het nu wel goed gaat!
Wel beter dat je een zadel van iemand hebt kunnen lenen Lachen

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 22:02

ach we zijn gewoon ongeduldig!
nou ik hoop dat het nu wel allemaal goed komt!

Dealer

Berichten: 735
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 22:31

Esther schreef:
Nou ja hij was dus verbaasd mij weer terug te zien met zadel, vond het niet leuk dat ik boos was. Heb hem uitgelegd waarom, hij zadel dus nakijken, hij heeft hem zelfs zelf maar even open gemaakt, nou er was dus niks gebeurt. Nu ben ik dus niet meer de enige die Stoom uit je oren is. We gaan nu voor de herkansing. Dus toch nog blij met de ruitershop, tenminste als dit helemaal tot een goed einde gaat komen. Knipoog


Vind het toch een raar verhaal. Was hij niet ook boos voor de vorm? Kan me toch niet voorstellen dat Ainsley er maar even een beugeltje inschroeft. Maar als dat wel zo is moet er eigenlijk geen Ainsley zadel meer gekocht worden. Of is het zadel helemaal niet naar Ainsley geweest?

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 08:41

Dealer"]
[quote="Esther schreef:
Nou ja hij was dus verbaasd mij weer terug te zien met zadel, vond het niet leuk dat ik boos was. Heb hem uitgelegd waarom, hij zadel dus nakijken, hij heeft hem zelfs zelf maar even open gemaakt, nou er was dus niks gebeurt. Nu ben ik dus niet meer de enige die Stoom uit je oren is. We gaan nu voor de herkansing. Dus toch nog blij met de ruitershop, tenminste als dit helemaal tot een goed einde gaat komen. Knipoog


Vind het toch een raar verhaal. Was hij niet ook boos voor de vorm? Kan me toch niet voorstellen dat Ainsley er maar even een beugeltje inschroeft. Maar als dat wel zo is moet er eigenlijk geen Ainsley zadel meer gekocht worden. Of is het zadel helemaal niet naar Ainsley geweest?
[/quote]

Waarschijnlijk is het zadel helemaal niet in Engeland geweest. Hij heeft het zadel opengemaakt en er was dus helemaal niks gebeurt, zelfs niet gerepareerd Blond Hetgeen ik voelde waren de uiteindes van de singelstoten, die mij op die plaats nog nooit eerder opgevallen waren. Verward
En als hij zijn boosheid heeft gespeeld maakt mij niet uit, hij weet nu dat ik wel mijn zadel in orde wil hebben. En daar heeft hij maar voor te zorgen, anders word ik nog bozer.

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 10:45

Ik vraag me af of het zadel wel via de importeur naar Engeland is gezonden. De importeur van Ainsley zou zich niet met dit soort praktijken inlaten, dat weet ik zeker. Ik weet niet bij welke ruitershop in de omgeving jij geweest bent met je zadel, maar er zijn er maar twee in de gehele omgeving die echte zadelmakers in dienst hebben, en die zouden ook niet dit soort prutswerk leveren.

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 12:20

Maar heb je nu ook concrete afspraken gemaakt? Strax heb je tzelfde weer! Ja ik ga even uit van n rampscenario hoor...

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 12:29

hanna schreef:
Ik vraag me af of het zadel wel via de importeur naar Engeland is gezonden. De importeur van Ainsley zou zich niet met dit soort praktijken inlaten, dat weet ik zeker. Ik weet niet bij welke ruitershop in de omgeving jij geweest bent met je zadel, maar er zijn er maar twee in de gehele omgeving die echte zadelmakers in dienst hebben, en die zouden ook niet dit soort prutswerk leveren.


Er is dus niks gebeurt aan het zadel. Misschien een opeenstapeling van fouten of weet ik wat. Kan me niet interresseren eigelijk op het moment. Als het zadel nu maar wel gerepareerd terug komt.

Ik wil niet dat een zadelmaker (in de buurt) er zelf een nieuwe boom in zet, ik wil dat hij terug gaat naar engeland zodat er weer een orginele ainsley boom in gezet wordt. Ik had begrepen dat die bomen niet geleverd worden door Ainsley aan zadelmakers.

Vinaba

Berichten: 9757
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 12:52

ik vind het mischien kloppen mischien niet ik heb het zadel zelf niet gezien.....

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 15:40

Klopt, Ainsley doet dat soort reparaties zelf in Engeland. Maar ik begreep dat je zadel helemaal niet via de importeur naar Engeland is geweest, vandaar. Daarom dacht ik dat de zaak waar je heen bent geweest misschien niet zo netjes gehandeld heeft....