nieuw zeeland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

nieuw zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 19:16

jaja mijn ouders willen er echt heen. ik hoef ze alleen maar enthousiast te houden haha en daaar ben ik vrij goed in. haha heb vandaag wat boekjes gekocht en als ik die lees wilde ik dat ik 10 jaar terug al was gegaan wat onwijs gaaf is dat land zeg.
haha en mijn pa had bedacht dat hij wel voor de schapen zou zorgen :p dus heb ik vandaag een boek over het verzorgen van schapen gekocht. als ie straks thuis komt krijgt hij het haha
heb ook al reis gidsen gehaalt om een beetje te kijken wat we kunnen verwachten voor volgend jaar, maar ik geloof dat we vroeg moeten boeken willen we er heen kunnen. de prijzen vielen me nog erg mee. ik geloof dat de vliegreis het duurts is. volgens mij kan ik het beste een rond reis van 29 dagen boeken . dat leek goed koper dan alleen een vlugt en een kamper.
Ik ga er iig helemaal voor. Heb al allemaal cursussen uitgezocht bij het nhi die mij wel handig leken als ik een bedrijf wil beginnen. heb er ook al info over op gevraagt. ze zijn alleen vrij prijzig dus zal wel even duren voordat ik alles heb gedaan wat ik nodig vind hihi (bijna alles:P)
als iemand nog info of tips heeft....graag Lachen

liefs,

heleen.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


x_Irisje_x

Berichten: 3700
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 20:37

heel veel plezier!

judithM
Berichten: 1493
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 20:42

Geweldig land

Ben er ook 28 dagen geweest!
Als je er eenmaal geweest bent wil je gewoon niet meer terug!

Ik ben in mijn eentje met een groepsreis meegeweest en ben van Noord helemaal naar Zuid getrokken.

SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 21:03

wil je er gaan wonen?

dat lijkt me echt supergaaf

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 22:54

ohjudith wil je er wat over vertellen?

soeskia ja we willen er gaan wonen. we zijn er druk mee bezig. er zullen nog wel wat jaartjes overheen gaan voordat alles geregeld is en ik alle kennis heb die ik vind dat ik nodig heb, maar we hebben een eind tijd gestelt. binnen 5 jaar, dus word ff door werken lol

liefs,

heleen.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 09:21

maar als ik het goed begrijp zijn jullie er nog nooit geweest ? hoe kan je dan weten dat je er wilt wonen ???...................tis een schitterend land schijnt, staat ook ERG hoog op mijn lijstje (waarschijnlijk gaan we eind 2005) maar ja, je moet wel leuk werk enzo kunnen vinden.........

lijkt me handig als jullie eerst 'ns gaan kijken daar............veel plezier

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 09:26

Ik ben er geweest toen ik 21 was helemaal in mijn uppie, was geweldig.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 09:29

Ik ben er drie jaar geleden geweest (ook in mijn uppie), 42 dagen in totaal en dat was veeeeel te kort...

Heel veel plezier daar, ik vind het een fantastisch land! Cool

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 11:43

ja tuurlijk moet je een beetje werk vinden wat te doen is, maar goed we zijn akl druk bezig met kijken hoe en wat enzo, want er moet zo belachelijk veel geregeld worden, maar dat komt goed, want we hebben de tijd Lachen

haha heb m'n pa het boek gegeven hoor Tong uitsteken. hihi hij word er happy van als ie het leest, dus dikke kans dat ie zegt dat ik voor ze mag zorgen hihihi.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

marije999

Berichten: 330
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 14:16

Ik ben er vorig jaar een maand geweest, echt geweldig, maar veel te kort. Ik heb met mijn toenmalige vriend rondgetrokken in een auto. Hoofdzakelijk Zuidereiland, zo'n 5 dagen noordereiland. Zeker een land om naar toe te gaan! Ben echt helemaal niet jaloers......

"De meest interessante mensen zijn diegenen die op hun 25e nog niet weten wat ze met hun leven willen doen." (gelezen op een toilet in Arthurs' Pass, Nieuw Zeeland 2003)

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 14:22

Ik ben een dutchkiwi, geboren in Nederland en getogen in... Nieuw Zeeland! Haha! Als je iets wil weten, vraag gerust.

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, bora, Karintich, Luna_Rose, Maaike_Ma, Neon, Renkle, vera_pino, xColorCross en 139 bezoekers