Paard in sloot, eruit door brandwr & Poolse mannen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:15

Dat is wel schrikken ja. Een paard in de sloot. Barley heeft al een paar keer in de slott gestaan, maar die kwam er zelf weer uit.

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 21:12

Heike schreef:
Dat is wel schrikken ja. Een paard in de sloot. Barley heeft al een paar keer in de slott gestaan, maar die kwam er zelf weer uit.

Dit was voor Koko de 3e keer!!! Bloos (vorig jaar zomer 2x binnen 8 dagen, beide keren op vrijdag, durfde op vrijdag bijna al mijn mobiel niet meer op te nemen)

De 1e x lag hij er nog maar net in en konden we hem ook met behulp van stalgenoten en Polen eruit halen, de 2e x moest de brandweer komen en afgelopen zaterdag dus weer

Het was trouwens wel de 1e x dat ik er zelf bij was, andere keren was ik aan het werk, hoop alleen niet dat Koko er weer een gewoonte van gaat maken Clown
John heeft nu ook besloten om binnenkort de sloten ook af te zetten met schriklint, wel zo'n veilig idee, zeker als ze dalijk ook 24/7 naar buiten gaan!

dianakaas
Berichten: 1
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:35

Hoi!!!
Wat een verhaal joh!
Was vanmiddag op stal en heb het hele verhaal gehoord.
Wat zullen jullie allemaal geschrokken zijn!!!!
Maar gelukkig stond hij er vanmiddag weer goed bij.
Even een weekje rust,dat zal tegenvallen.
Voor john wel lekker even op biz,maar arme beest Haha! Haha! ,grapje hoor
Nou zie jullie snel weer.
Groetjes diaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:45

heee diaan! dacht dat je me zou mailen als je weer kwam? arme koko, nog spierbevangen ook....

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 10:06

Update Koko
Gisteren is de VA geweest voor de 2e bloedtest.
Koko is iets meer gaan hoesten, na het opwekken van een hoest bleek dat Koko toch wel ietwat last heeft van zijn keel. Ik moet nu een aantal dagen antibiotica geven aan hem.. Ach gut

Heb net VA gebeld voor de uitslag van de bloedtest:
Jippie zijn bloed is weer helemaal goed, we mogen het werk weer langzaam gaan opbouwen OK dan!
Daar zal Koko ook wel blij mee zijn want hij werd toch al wel wat druk met ons mini-stukje wandelen (zeker wel 2 minuten stappen Tong uitsteken