Hidalgo deze week in de bios

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 19:58

Ik ben vrijdag geweest, samen met Kimble, fjordje_ilva en 2 andere. Heel gezellig en een geweldige film!

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 20:39

mmm ik wil Viggo wel zien hobbelen op een coole paint (ehm 5 paints dan)

biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 22:18

Ik moet (ja moet) er ook nog heen, mja niemand wil mee... Maar goed leuke acteur, leuke paardjes. En wat kan er nou vervelend zijn aan een paar uur paarden-kijken. :p

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 08:44

Ik zou 'm zien maar onze gedachten zijn veranderd en ben ik dus zaterdag niet naa Hidalgo geweest maar met mams en vriend naar Passion of the christ Knipoog

Hidalgo huren we wel een keer als ie op dvd uit is

zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 09:46

Kimble"]
[quote="zomon schreef:
Er waren wel een aantal dingen die onmogelijk waren maar ja, het is een film dus wat wil je.


Zoals???
[/quote]

Hidalgo had een speer in zijn schouders gekregen en onze held heeft hem toen open gesneden en de speer eruit getrokken, vervolgens brand hij de wond dicht en Hidalgo loopt vervolgens gewoon weer verder alsof er niets gebeurd is. Hij liep niet eens een heel,heel klein beetje kreupel. Haha!
Ook was Hidalgo op een gegeven moment sterven na dood had bloed uit zijn neus en vervolgens staat hij weer op en sprint hij alsof hij zo fris als een hoentje is. Haha!
ook mag hij zijn vrijheid hebben in de kudde alleen heeft de held wel vergeten zijn ijzers af te halen.Zal me wat worden na een aantal maanden. Verward

Maar ik heb echt genoten van de film dus moet je daar maar even niet op letten.

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 11:10

zomon"]
[quote="Kimble"][quote="zomon schreef:
Er waren wel een aantal dingen die onmogelijk waren maar ja, het is een film dus wat wil je.


Zoals???
[/quote]

Hidalgo had een speer in zijn schouders gekregen en onze held heeft hem toen open gesneden en de speer eruit getrokken, vervolgens brand hij de wond dicht en Hidalgo loopt vervolgens gewoon weer verder alsof er niets gebeurd is. Hij liep niet eens een heel,heel klein beetje kreupel. Haha!
Ook was Hidalgo op een gegeven moment sterven na dood had bloed uit zijn neus en vervolgens staat hij weer op en sprint hij alsof hij zo fris als een hoentje is. Haha!
ook mag hij zijn vrijheid hebben in de kudde alleen heeft de held wel vergeten zijn ijzers af te halen.Zal me wat worden na een aantal maanden. Verward

Maar ik heb echt genoten van de film dus moet je daar maar even niet op letten.
[/quote]

haha ja die dingen waren een beetje vaag Scheve mond
Die ijzers dacht ik ook nog aan ja, je zag ze zelfs glinsteren toen hij met die kudde meegaloppeerde Tong uitsteken whaha...

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 12:22

De ijzers was ons ook opgevallen.

Maar die speer dat was puur onder z'n vel door, dus dat viel best nog wel mee.
Vroeger ook wel eens gehad dat ik een naald in m'n vinger stak. Niks aan de hand alleen maar door je huid heen.
Dit komt ongeveer op hetzelfde neer.

baudyh

Berichten: 4283
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 14:58

ben gisteren ook geweest.Vond het weer een heerlijlke paardenfilm.Mooie beelden.Ja ik vond het echt mooi.Zeer mooi paard(of 5).ga hem zeker kopen als ie op dvd uit komt.

vrolijk
Berichten: 1822
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:12

*LOL* ja die ijzers ,ach als je geen paarden mens bent zie je het niet Tong uitsteken

en dat ie weer opstond nadat ie bijna dood was ,kwam omdat de indianen geesten hem te hulp kwamen Knipoog

en ja die speer lijkt me pijnlijk vooral als hij het dicht brand denk dat hij nog wel zal kunnen lopen, maar het lijkt me niet dat een paard blijft liggen als he wordt dichtgebrand Haha!

maar ik vond het een leuke film:J
de foutjes neem ik maar voor lief Haha!

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:43

ik wil hem wel graag zien maar het idee dat een paint het van de arabieren wint midden in de woestijn komt bij mij niet zo geloofwaardig over (ik neem aan dat de paint die 3000 mijl race wint.. Haha! )

vrolijk
Berichten: 1822
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:45

plagom schreef:
ik wil hem wel graag zien maar het idee dat een paint het van de arabieren wint midden in de woestijn komt bij mij niet zo geloofwaardig over (ik neem aan dat de paint die 3000 mijl race wint.. Haha! )


mustang Tong uitsteken

en dat zijn hele geharde paarden hoor

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 21:10

Is het verhaal nou ook echt gebeurd?
Ik weet dat Frank Hopkins heel veel races gewonnen heeft met Hidalgo, maar is deze ook echt zo gebeurd?

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 09:42

Het verhaal is idd gebaseerd op het waar gebeurde leven van Frank Hopkins...
Ik vond het wel een super film. Je weet van te voren al dat hij gaat winnen, maar ik had bv. gedacht dat na de finish Hidalgo dood neer zou vallen (beetje drama-effect)...
Ik kreeg wel tranen van ontroering toen hij losgelaten werd om terug de kudde in te gaan!
Zelf met die paar onwaarschijnlijkheden vond ik het een super film. Waard om op DVD aan te schaffen!

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 13:05

gyzmo schreef:
Het verhaal is idd gebaseerd op het waar gebeurde leven van Frank Hopkins...


... maar is het verhaal dan waar gebeurd?


Voor dat ik naar de film ging, had ik eigenlijk geen idee hoe het af zou gaan lopen. Misschien zou hij gaan winnen of op het nippertje niet. Of ze zouden het allebei niet overleven. Ik wist het echt niet. Daar had ik nergens iets over gelezen of gezien.

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 14:41

Volgens mij wel. Misschien is het hier en daar wat aangedikt, maar het is gebaseerd op zijn leven, dus echt gebeurt.

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:37

vrolijk"]
[quote="plagom schreef:
ik wil hem wel graag zien maar het idee dat een paint het van de arabieren wint midden in de woestijn komt bij mij niet zo geloofwaardig over (ik neem aan dat de paint die 3000 mijl race wint.. Haha! )


mustang Tong uitsteken

en dat zijn hele geharde paarden hoor
[/quote]

sorry, mustang..
maargoed, dan nog steeds..

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:39

Ja daar ben ik het wel een beetje mee eens. Maar ja, ik ben niet neutraal. IN mijn ogen is de arabier HET paard. Onverslaanbaar in snelheid, kracht en karakter. Ik heb het er ook wat moeilijk mee Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:40

Kimble, het is een USA film. Die lopen altijd goed af:D Je denkt toch niet dat die amerikanen kunnen aanzien dat ze ergens niet goed in zouden zijN????

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:41

Fasel schreef:
Kimble, het is een USA film. Die lopen altijd goed af:D Je denkt toch niet dat die amerikanen kunnen aanzien dat ze ergens niet goed in zouden zijN????


Heb je helemaal gelijk in!
Amerikanen moeten altijd in alles het beste zijn!

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:42

Fasel schreef:
Ja daar ben ik het wel een beetje mee eens. Maar ja, ik ben niet neutraal. IN mijn ogen is de arabier HET paard. Onverslaanbaar in snelheid, kracht en karakter. Ik heb het er ook wat moeilijk mee Haha!


In die race lopen toch ook alleen maar arabieren Verward behalve Hidalgo dan Tong uitsteken

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:44

Volgens mij wel ja.
Frank word met Hidalgo alleen maar uitgenodigd omdat hij beweert dat zijn paard de beste is.
Verder alleen maar arabieren.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:57

Ja Bliksemluver, maar Hidalgo wint. En dat, nou ja, ik kan dat niet zo goed verkroppen. Een arabier is onoverwinbaar. Onovertreffelijk de beste Haha!. Het superlatief van goed, beter, best en nog beterderder Haha!

Of wint Hidalgo niet?

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 17:00

Ja Hidalgo wint, op het nippertje van Al-Hattal.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 17:04

Ja zie. Onmogelijk in mijn ogen. Haha!. Winnen van een arabier is alsof je God aan het verslaan bent. En die kan je ook nie tverslaan. Beiden moet je niet eens proberen te verslaan Haha!

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 17:09

Je weet nooit!
Waarom zou een mustang een arabier niet kunnen verslaan?