Hoe combineren..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 15:12

Ben er achter gekomen dat paarden en vrienden makkelijker te combineren zijn als je niet ook nog eens een vriendje hebt Haha! Ik kan tegenwoordig alles heel makkelijk plannen nu ik niemand meer heb die thuis op me zit te wachten.

Na mijn werk ga ik vaak nog even met collega's wat nadrinken, veel van mijn vriendinnen hebben zelf een paard en zie ik op stal en de vrienden die geen paard hebben zie ik ook vrij regelmatig Waar ik ook achter ben gekomen is dat je dingen ook moet opschrijven, afspraken en verjaardagen (was ik altijd heel slecht in, had ook nooit een agenda Bloos! ) zodra je dat gaat doen dan word het allemaal ineens een stuk simpelere en is alles ineens een stuk makkelijkere in te plannen. Ondanks mijn vele wisselende werktijden en vaak het feit dat ik bijna nooit vrij ben als anderen vrij zijn heb ik alles nu toch redelijk op orde. Nou moet ik er ook wel bij zeggen dat mijn vriendinnen het helemaal accepteren dat ik er vaak niet tot laat bij kan zijn omdat ik bijvoorbeeld s'ochtends om 4 uur moet beginnen, dan helpen ze me met mijn paard bijvoorbeeld Lovers

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 15:54

Ik combineer het eigenlijk ook amper/helemaal niet, in m'n vrije tijd zit ik bij de paarden en m'n vrienden zie ik op school Knipoog
's Avonds ben ik vaak veel te moe van een hele dag werken op stal dat uitgaan met vrienden er ook niet meer in zit, om dan nog maar te zwijgen van het vroege opstaan om de paarden weer te gaan voeren.
Maar ik klaag absoluut niet, ik heb er zelf voor gekozen en ik doe het met hart en ziel. Lachen
Soms ga ik wel eens uit hoor, maar das ondertussen weer wel een paar maand geleden ... I don't care, doe mij maar paarden. Haha!

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 17:06

Nou mijn vrienden zitten dus niet bij me op skool ja een paar..
maar de meesten zitten al niet meer op school of doen een andere opleiding ze zijn al 17/18
En ik ben vaak wel laat uit meestal 3 uur en als laatste 4 uur! Verdrietig
dus dan is het moeileijk te combineren, weekends rijd ik sofiezo

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:09

Mijn grootste vriend, is een paard!!
Nee joh, ik overdrijf... Ik wordt harstikke gepest op school en in de buurt thuis, (vandaar dat ik ook zo graag op internet zit te forum-en) en de enige twee 'niet zo goeie' vriendinnen houden allebei ook van paarden...
Keb ze gewoon lekker aangestoken met mijn paardenvirus...

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 19:16

Voor mij is het wel te doen.
Ik heb 1 pony waar ik smiddags heen ga.
S'avonds heb ik tijd voor vrienden en huiswerk.
Behalve op woensdag en zondag dan werk ik.
Sommige vrienden zie ik op school, 1 woont bij mijn paard, een ander zie ik vooral veel tussendoor en s'avonds. In mijn vriendengroep zitten mijn vriend & beste vriendin dus dat scheelt al, maar voor mijn vriend heb ik helaas weinig tijd samen.

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 00:37

Kheb best een druk leventje, maar ik wil altijd wel wat te doen hebben, vind het alleen maar gezellig OK dan! .
Heb een eigen paard waar ik elke dag naartoe ga, daar gaat natuurlijk redelijk wat tijd inzitten. Sommige vrienden zie ik op school. Met andere spreek ik in de weekenden wat af, of 's avonds doordeweeks. Maar dinsdagavond en vrijdagavond moet ik bijles geven (m'n bijbaantje) en woensdagavond heb ik dressuurles. In de weekends spreken we daarom meestal af, of we gaan shoppen ofzo. Ook heb ik een paar vriendinnen die ver van me vandaan wonen, een uur met de trein of langer, maar er is altijd wel wat te regelen toch, als je wil? Pling

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 11:43

Ik zie mijn vrienden weekends. Ik kan het niet combineren want ik ben meestal minimaal 2 uur op stal en 's avonds dan nog te moe om iets te gaan doen.