Paarden Trauma.... niet leuk...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Paarden Trauma.... niet leuk...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 23:04

Ook wel n's meegemaakt? Dat je heerlijk buitenrijd en zonder dat je het eerst doorhebt schrikt je paard ergens van en cross je ineens door t bos zonder dat je hem nog kan tegenhouden...
Ik moet dit ff kwijt; ik heb er een soort trauma aan overgehouden...
T is verschrikkelijk, ik durf haast niets meer met paardrijden en krijg nu priveles...
Maar...ik kom er weer bovenop, ik doe er alles aan!!!

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:30

Dat heb ik ook 4 keer gehad, en dan flitst alles aan je voorbij, je kunt gillen en doen maar het helpt niets, verschrikkenlijk eng, en je paard kaner niets aandoen, das nog het ergste. Lachen

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:35

Ja ik heb dit ook gehad. Heb mijn pony gekocht als een hele brave rustige pony. Toen hij bij ons thuis elke dag naar buiten kon, heel wat kilo's is afgevallen, veranderde hij ineens in een heel wat minder brave pony.
In de bak vloog ik alle kanten op. En ook buiten is hij een paar keer flink gaan rennen met mij er op, recht op een weg af, waarna ik een meter voor de weg tot stilstand kwam.
Ik had op dat moment ook geen goede begeleiding en ben toen ontzettend bang geworden.
Ik ben prive-lessen gaan nemen en mijn instructrice heeft mij zeker al weer veel vertrouwen terug gegeven. Maar ik ben hier door ook nog steeds bang om buiten te rijden, hoop dat dit vertrouwen ook ooit weer terugkomt!

Ik hoop dat jij ook een deel van je angsten kan overwinnen door er weer goede begeleiding bij te nemen. Succes! En geef vooral niet op, hoe moeilijk dat ook af en toe kan zijn!