papieren over laten schrijven

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Smurfie

papieren over laten schrijven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 22:15

Wie weet hoe het gaat met de stamboom papieren over laten schrijven?
Ik moet zaterdag me nieuwe paardje opgaan halen.I
k heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen met de papieren.
Het is een nrps.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 07:04

Ik weet niet hoe het bij nrps gaat maar bij het arabierenstamboek moet je de papieren in een envelop doen met een aanvraag tot overschrijving op jouw naam en een briefje van de huidige eigenaar erbij. Dan krijg je een factuur en worden de papieren opgestuurd.

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 07:09

Wel je papieren aangetekent versturen en met een ontvangstbewijs dat je krijgt dat het is aangekomen bij het NRPS!
Bij mij zijn er ooit papieren van onze pony zoek geraakt en er werd verteld dat ze nooit wat ontvangen hadden!
ik heb toen een duplicaat van ze gehad,na ruim 10 maanden kreeg ik opeens bericht dat de papieren boven water waren gekomen,die waren op de verkeerde afdeling terecht gekomen!
Lekker hoor,maar een duplicaat kost ook geld!
Gelukkig is alles weer goed terecht gekomen,maar verstuur je papieren altijd aangetekend!
Ook wil ik je alvast heel veel geluk met je nieuwe paardje toewensen,en geniet er maar lekker van!
Liefs Lundi

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 13:47

Zo dan ik ben ze wel even Lachen is denk handiger

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 13:48

Andwoord apperaat whehe

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:50

bij het Norikerstamboek (in Oostenrijk) kan je de papieren niet laten overschrijven, ook zijn alle Norikers automatisch slachtdier Boos! Scheve mond

Wil je vlinders in je buik? Duw dan een rups in je kont!

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 14:02

Lekker vaag eigelijk Lips are sealed

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 19:56

als je het nrps wilt bellen moet je dat tussen 8.30 en 12.30 doen (weet ik toevallig omdat ik laatst moest bellen en steeds maar niet tussen die tijden kon bellen)
wij hebben toen ook de papieren over laten schrijven en gelijk een paspoort aangevraagd + chipregistratie. alles bij elkaar koste 45 euro, ik weet niet wat het kost als je alleen papier over laat schrijven.
wij hebben zijn papieren toen opgestuurd, met een brief erbij op welke naam het moest worden overgeschreven. We kregen een rekening thuis (binnen een week) en toen kregen we binnen een week z'n nieuwe papieren en paspoort.
gaat dus lekker snel daar!
aangetekend is wel slim, hadden wij niet gedaan Bloos!

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 22:42

Breek me de bek niet open!

Ik had mijn paard laten chippen, en moest dus het orginele paspoort opsturen naar de Knhs om het chipnummer te laten registreren.
De Knhs zag dat de papieren nog niet op mijn naam stonden, en sturen het door naar het Kwpn.
Ik krijg opeens een brief waarin staat dat het KWPN mijn paspoort heeft, en krijg er meteen een rekening bij van het overschrijven. Geen punt, ik ben blij dat hij nu op mijn naam staat, maar toen had ik die brief terug gestuurd met bankrekeningnummer enz. Krijg ik WEER een brief (Zo'n maand later) Waarin staat dat ik iets niet had gegeven in de vorige brief, en moet ik alles nog een keer gaan verzenden.... Phoe Phoe. Mijn eerste wedstrijd is eigenlijk 25 april, maarja, een startkaart kun je niet aanvragen zonder paspoort of kopie van het paspoort, zit je dan. Kan je de eerste 3 wedstrijden niet rijden. Gisteren heeft mn pap gebeld of ze de paieren zo spoedig mogelijk terug sturen.

Mijn vriendin had ook haar paard zn papieren over laten schrijven, raakten ze haar paspoort kwijt. Na 3 maanden weer gevonden....

Maarja, ik weet niet hoe dat bij het Nrps is...

Mijn paspoort overlaten schrijven kostte 15,00 euro.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 19:16

aangetekend opsturen met een briefje erbij met je gegevens

Je moet wel lid worden en entreegeld betalen. komt op een euro of 60 zo uit mijn hoofd.
(mijn zusje heeft pas een rekening gehad, omdat ze mede-eigenaar is van het veulen Haha! )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie