Goldy weg, maar toch buiten gereden vandaag :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Goldy weg, maar toch buiten gereden vandaag :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-04 21:40

Jah, ik had er al een tijdje niet veel tijd meer voor gehad vanwege school en Goldy, maar ik had nog steeds een bijrijdpaard Tong uitsteken
Ik was afgelopen woensdag voor het idee maar een buitenritje wezen maken (naar school Tong uitsteken) op mijn stalen ros (en dat terwijl ik een auto en scooterrijbewijs heb en ook beide voertuigen tot mn beschikking heb + dat ik dan nog een OV kaart heb Clown ) En daar had ik het dus even over met de eigenaar van mijn bijrijd paard en die begon meteen met "Pak Sade maar hoor!" En dat heeft ze in de 10 minuten daarna nog wel 10 keer gezegd Tong uitsteken Maar ik ben altijd wel wat terughoudender om 'zomaar' een ander zn paard mee te slepen, bovendien is Sade nog een jong paardje en ik had nog nooit op haar buitengereden. Alleen nog maar dresuur trainingen. Maargoed, de eigenaresse zelf is al vaker met dr buiten geweest, ook niet veel, maar Sade is vrij koel in t hoofd en zal niet snel op hol slaan oid.
Dus vanmidag Lindy op msn : Heej we kunnen vanmiddag wel ff buitenrijden, ik heb de tijd wel Haha!
En even later: Ohnee, Goldy is er immers niet Clown
Maar ik zou sowieso nog wel even naar de stal komen dus ik slenter wat over t erf, wachtend op Lindy toen ik bij mezelf bedacht: Oh ja, ik kon Sade wel pakken...
Even getwijfeld, maar uiteindelijk naar boven geraced en mn rijkleren aangetrokken Haha!
Dus vanmiddag mn eerste ritje op Sade buiten gemaakt OK dan! Ging allemaal supergoed, Sade was braaf, zelfs met vrachtwagens dicht bij dr langs en trekkers! (ze stapte alleen nogal wat sneller dan Lindy dr fjordie Tong uitsteken Dus moest steeds inhouden)

Dus ondanks dat Gol weg is toch nog ff lekker buitengereden Haha! OK dan!
En meteen maar besloten weer een beetje meer tijd voor Sade vrij te maken (word druk druk druk!!! Gaaaap )