weer wat angst overwonnen

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Witvenhester

weer wat angst overwonnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 15:25

Ik ging maandag rijden. En ik durfde niet meer. Zij was zo loperig. Ik had 2 weken niet meer gereden. Dus ik haar gelongeert. En toen erop. Toen begon ze te bokken en toen durfde ik het niet meer. . Gelukkig was er nog iemand meer aan het rijden. En die ging er wel ff opzitten. Het ging super. Toen moest ik er toch weer op. Anders ging ik nooit meer erop.
Dus ik er toch op en hup de binnenbak in. Toen liep ze echt als een trein. Kei heerlijk. Je kon er alles mee *LOL* . Maar toen moest ik nog naar buiten van mijn lesgever. Ik weer de zenuwen. (ik weet niet hoe het komt maar ik heb die gewoon). Daar ging ook alles goed. We hadden in totaal 2 uur gereden en ze was nog niet moe Verward . Toen moesten we naar huis. Die man die op mijn paard had gezeten zou dan wel meestappen naar de wei. Die is toch maar 200 meter van de manege. Toen stond daar een traktor op het terrein. Daar ging die van hem niet langs. En die van men wel heel braaf. Daar heb ik absoluut geen zenuwen, maar zodra ik op het veld moet rijden ben ik een beetje bang. De volgende dag ging ik weer rijden.
Eerst gelongeert en toen gereden binnen. Toen ben ik naar buiten gegaan, toen was ze nog steeds energie vol Haha! . Ik dus toch rijden maar dan begint ze een beetje te rennen en ik moet haar remmen met mijn benen. Zodra ik dat doe is ze wel rustig. Maar dan begint ze weer en ik weet voort wat ik moet doen. Dus ik moet ff doorzetten. Gelukkig heb ik genoeg mensen om me heen die me helpen. *LOL*

zondag krinfinale rijden

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 15:37

Ik wens je heel veel suc6!

groetjes iris

11-01-2016 Rust zacht lieve Max! Onze beste vriend. Mam en ik gaan je vreselijk missen

VivaLaVida

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 16:03

woehaa ik heb vandaag vliegles gehad..ik kreeg les bij iemand in haar bak, met mn haffie. Mn paardje rook aan de bakrand niet wetend dat er een stroomdraadje voor zat (wist ik ook niet!) ze draaide zich in één beweging om , en vloog ervandoor.. Ik lag gelijk!!
ben erna wel gelijk weer op gegaan, en door gegaan met de les (ging super verder Haha!)

Maar vroeger verzorgde ik een tinker (van karuna hier op bokt)
en toen ging zij hem eerst longeren, en toen bokte hij 1x, en toen brak de singel..toen durfde ik er een poosje niet meer op!!
(dat vliegende zadel..brrr)
Maar dat ging ook wel over..hoe vaker het goed gaat en leuk is, hoe sneller je je paard leert (weer) vertrouwen, hoe minder bang je word!!!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 17:08

Maa we hebben je er wel weer op gekregen. (blijft trouwens vreemd dat een nagelnieuwe singel zomaar breekt).

Ik ken het trouwens wel. Zelf ben ik na 2 jaar rondmutsen met zenuwen zover dat ik weer volledig ontspannen met mijn paardje naar buiten durf. Met mijn oude pony reed ik vaak buiten terwijl ze altijd flink vervelend was. En mijn tinker is de rust zelve, ook buiten maar toch durf ik dara nu pas mee naar buiten zonder bij elke beweging van hem de zenuwen te krijgen.

Er is nooit wat gebeurd, alleen door mijn ziekte is mijn evenwichtsorgaan niet meer wat het geweest is, misschien is dat de reden van mijn zunuwen en angst.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo, genoeg is genoeg.
Y; Dag oude man, veel xfull spullen te koop en meer

Witvenhester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 08:30

roowz schreef:
woehaa ik heb vandaag vliegles gehad..ik kreeg les bij iemand in haar bak, met mn haffie. Mn paardje rook aan de bakrand niet wetend dat er een stroomdraadje voor zat (wist ik ook niet!) ze draaide zich in één beweging om , en vloog ervandoor.. Ik lag gelijk!!
ben erna wel gelijk weer op gegaan, en door gegaan met de les (ging super verder Haha!)

Maar vroeger verzorgde ik een tinker (van karuna hier op bokt)
en toen ging zij hem eerst longeren, en toen bokte hij 1x, en toen brak de singel..toen durfde ik er een poosje niet meer op!!
(dat vliegende zadel..brrr)
Maar dat ging ook wel over..hoe vaker het goed gaat en leuk is, hoe sneller je je paard leert (weer) vertrouwen, hoe minder bang je word!!!

vliegles kan ook wel eens zeer doen!!!! Bloos!

zondag krinfinale rijden

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie