haan gejat

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

haan gejat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 01:31

gistere heeft iemand me haan gejat uit de tuin :S
k heb al aangifte gedaan, maar ze zullen er wel weinig mee doen ben ik bang, en mn haan krijg ik er niet mee trug.

vraag ik mezelf af, waarom jat je in godnaam een haan?

nou als ik erachter kom wie het heeft gedaan, dan weet ik nog niet wat de gevolgen ervan zullen worden. hij zal er iig spijt van krijgen dattie een stap in mijn tuin heeft gezet.

dit is wat ik ff kwijt wilde.

greetz jef

je leven is meer waard met een bretons trekpaard! :D

palousa_boy @ [HTT] Ons project in Frankrijk


narretje
Berichten: 334
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 02:03

Da's banketstaaf...misschien iemand die erge last had van het kraaien? In dat geval zou ik eerst je directe buren eens grondig ondervragen Scheve mond

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 09:12

Is het geen vos geweest?

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 09:18

weet je zeker dat iemand het heeft gedaan en geen dier ofzo..
als het door een persoon is gedaan dan is die persoon wel heel erg zielig zeg.
je gaat toch geen haan uit andersmans tuin weghalen..

sommige mensen Stoom uit je oren

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 10:29

hmm das idd raar, maar hoe raar het klinkt, ik zou willen dat ze bij ons eens wat van die beesten weghalen, wij hebben nl zo'n 5 groepen kippen en dus ook veel hanen. In deze tijd van het jaar vliegen deze elkaar steeds aan en bovendien duiken ze heel de tijd op de kippen...Dat vind ik maar zielig dus wat mij betreft blijft er maar een haan bij ons. Wil je dr geen hebben toevallig Knipoog

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:02

Bij ons heeft een vos een jaar geleden alle kippen + haan opgegeten. Vossen zijn enorm brutaal, dus het zal me niets verbazen...
Bij een kennis van mij zijn de schapen gestolen. Vlak voor het offerfeest van moslims, en er lag veel bloed in het weilandje. Dan is het dus wel heel duidelijk wat er met de diertjes gebeurt is...

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 16:04

Kan idd een dier geweest zijn.
bij ons zijn er 4 konijnen gedood, op de camera zagen wee een dier wat op eendas leek, een bunzing ofzo? Als het een vos is geweest, ligt het lijf er meestal nog en wordt dan later opgehaald door de vos..

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 16:14

Zo dat is wel heel brutaal een haan jatten.
Je zou toch echt denken wat ze dan met je haan moeten, is het idd geen dier geweest die het op je haan voorzien had.

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 18:55

hermelijntjes?

F

palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 13:10

nee is geen dier geweest, er lag geen bloed, er lag geen veertje, er lag helemaal niks. we hebben wel een vermoede wie het heeft kunnen doen, maar weten het helaas niet zeker.

kippen lopen bij ons niet los, hebben ze wel gedaan maar omdat de tuin zon zooitje werd :d hebben we ze maar weer in het hok gedaan.

maar wat je zegt.... sommige mensen... daar kon je met een ziek hoofd nog niet bij.

je leven is meer waard met een bretons trekpaard! :D

palousa_boy @ [HTT] Ons project in Frankrijk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BritHittepit, dierenfan, Earth, Leedebee, mamabird, mino1, mooney, Patriesje, Saaams, SentiBot, Taartje, YvonneV en 92 bezoekers