Jippieeeeeeeeeeeee gelukt

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
natte

Berichten: 152
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: zwaag

Jippieeeeeeeeeeeee gelukt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 20:16

OK dan! OK dan! *LOL* Ik ben zoooooooooooooooooo blij
Ik had jullie toch mijn verhaal verteld van mijn paardje die niet goed was, en ook dat hij wormen had enzo.............................................
Nou verleden week was de inspecteur er van de verzekering voor mijn paardje en die zag na nog geen drie minuten onder het zadel dat hij gewoon niet meer bruikbaar is voor de sport.
Daarvoor had ik kontakt opgenomen met emmeloord en gevraagd van .....als hij nou afgekeurd word en hij is niet meer bruikbaar voor de sport en recreatie, heeft het dan nog zin om een ander tehuis voor hem te zoeken of zeggen jullie van ja dat kan wel........i.v.m. dat hij pijn heeft ofzo. Het blijkt dus dat mijn paard gelukkig geen pijn heeft als hij niet belast word, en hij moet alleen maar wat vaker ontwormd worden maar al met al is dit goed te handhaven en kun je hem nog een lang plezierig leven geven.
IK HEB GELUKKIG NA VEEL ZOEKEN EEN GOED TEHUIS GEVONDEN VOOR MIJN ALLESSIE!!!!!!
Zondag word hij opgehaald en dan mag hij de rest van zijn leven zijn buikje rond eten in het zonnige zuiden. Ik ben zoooooooooooo blij
hij komt zo goed terecht *LOL* Nu kan ik dit eindelijk met een goed gevoel afsluiten en langzaam aan weer op zoek gaan met de tijd voor een ander paardje. We houden kontakt en ik mag altijd langskomen wanneer ik maar wilt. Goed nieuws he????????
Nogmaals wil ik jullie ook bedanken voor de reakties in de moeilijke periode die ik moest doormaken OK dan! Het heeft me heel erg geholpen nogmaals bedankt OK dan! OK dan! OK dan!
Straks gaat mijn zoektocht beginnen voor een ander paardje, maar ik denk dat ik de eerst maand eventjes tot mezelf ga komen, want het is best wel hectisch en emotioneel geweest allemaal.
Ik ga heel rustig weer op zoek en neem er ook alle tijd voor
Ik hou jullie wel op de hoogte ..goed?
Nou nogmaals bedankt en een hele dikke kus

Liefs natte Muziek!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, ComscoreBot, Mark0919, Martje80, Sanet, sterregoud, tienus63, Vagabondo en 42 bezoekers