Grootste nachtmerrie!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 09:23

ik zou deze haf lekker houden! Hoe kun je nou bang zijn voor een haf,
heloof me ik ben een nummero 1 schijterd en heb een jong beestje gekocht, om bosritten mee te maken.
Iedreen weet van mijn probleem af en ik ben zelfs vorige week woensdag in galop in het bos geweest! Dit doe ik allemaal voor Luck, ik vind het zo vaag dat je deze nu verkoopt en al gelijk een arabiertje erbij koopt..
Dat vind ik zelfs een beetje egoistich..

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 09:29

Tja, ik ken een aantal haffen waar ik voor de meter niet voor het eerst op zou durven zitten.

Ik hoop dat je weet wat je doet!

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 09:56

Ik heb nog een haflingertje staan Lachen En die gaat voor geen goud weg Lachen die heb ik nu al 7 jaar..Maar toen aura geboren werd hadden we al gelijk gezegt van hij gaat weg maar het was eigelijk van jah wel niet wel niet wel niet..Maar toch maar niet... Het was mijn moeders beslissing..Ik stond er eigelijk niet zo achter maarja ze is gewoon te sterk voor mij af en toe wil ik nog wel eens over het erf getrokken worden..Ik moet alles met 2 mensen doen want alleen gaat het niet.Als ik me andere haflinger wil pakken ( ze staan samen in een schuurtje met uitloop ) Moet ik ook weer iemand vragen wil je even helpen..Want anders scheurt aura deruit..Het is echt onwijs kick beesje maar je moet sterk zijn Lachen Het schiet zo niet op..Als ik me andere paardje wil rijden en der is niemand dan kan ik niet rijden omdat aura der achter aan scheurt, En ik weet wel wat ik doe..Het is wel een arabier en tuurlijk issie pittig maar dat is niet erg..en ik heb geen andere paarden ingereden, Mja ik heb meegeholpen met die andere haflinger maarja dat is ook al weer 6 jaar geleden... Ik kan wel rijden en ik durf wel te rijden dat is het probleem niet maar ik heb geen zin om het risico te lopen dat ik het niet goed doe...En geloof me nou haflingers zijn echt niet de makkelijkste paarden!
W00h whehe je moest eens weten hoevaak ik der af ben gegooit door Rosa haha Ik weet nog wel met rosa dat we der net ingereden hadden ze deed niets kreeg ze het door en was ze niet meer zo onzeker nou het leekt wel rodeo nou ja dat was het eigelijk ook! Echt bokken met der hoofd naar benede rug bolle en huppakee Gingen we weer een paar rondjes door de bak hehe.. Toen ze ging puberen! OMG dat was echt erg..Liep ze 1e x in de week in de les ging ze midden in een plas staan..En als de instructeur in de buurt kwam dan bokte ze dat kindje deraf wat der op zat! En ze is nu 10 en ze heeft af en toe nog van die kuren 2 x in de week ofso ook al rij je der elke dag het maakt niets uit haha..

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:22

Smurfie schreef:
Ik heb nog een haflingertje staan Lachen En die gaat voor geen goud weg Lachen die heb ik nu al 7 jaar..Maar toen aura geboren werd hadden we al gelijk gezegt van hij gaat weg maar het was eigelijk van jah wel niet wel niet wel niet..Maar toch maar niet... Het was mijn moeders beslissing..Ik stond er eigelijk niet zo achter maarja ze is gewoon te sterk voor mij af en toe wil ik nog wel eens over het erf getrokken worden..Ik moet alles met 2 mensen doen want alleen gaat het niet.Als ik me andere haflinger wil pakken ( ze staan samen in een schuurtje met uitloop ) Moet ik ook weer iemand vragen wil je even helpen..Want anders scheurt aura deruit..Het is echt onwijs kick beesje maar je moet sterk zijn Lachen Het schiet zo niet op..Als ik me andere paardje wil rijden en der is niemand dan kan ik niet rijden omdat aura der achter aan scheurt, En ik weet wel wat ik doe..Het is wel een arabier en tuurlijk issie pittig maar dat is niet erg..en ik heb geen andere paarden ingereden, Mja ik heb meegeholpen met die andere haflinger maarja dat is ook al weer 6 jaar geleden... Ik kan wel rijden en ik durf wel te rijden dat is het probleem niet maar ik heb geen zin om het risico te lopen dat ik het niet goed doe...En geloof me nou haflingers zijn echt niet de makkelijkste paarden!
W00h whehe je moest eens weten hoevaak ik der af ben gegooit door Rosa haha Ik weet nog wel met rosa dat we der net ingereden hadden ze deed niets kreeg ze het door en was ze niet meer zo onzeker nou het leekt wel rodeo nou ja dat was het eigelijk ook! Echt bokken met der hoofd naar benede rug bolle en huppakee Gingen we weer een paar rondjes door de bak hehe.. Toen ze ging puberen! OMG dat was echt erg..Liep ze 1e x in de week in de les ging ze midden in een plas staan..En als de instructeur in de buurt kwam dan bokte ze dat kindje deraf wat der op zat! En ze is nu 10 en ze heeft af en toe nog van die kuren 2 x in de week ofso ook al rij je der elke dag het maakt niets uit haha..


Onopgevoede paarden.... Leuk een veulentje maar opvoeden

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 10:26

Maar ik vind het best knap dat mensen via internet kunnen oordelen... Lachen Maar ze is wel dergelijk opgevoed aura wat minder ze is ingeschaart geweest en sinsdien gebeurde dat Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:00

ik had een zilveren auto en die deed het toch niet zo goed en nu heb ik een blauwe maar ook daar hapert wat aan ik ben er al drie keer tegen een boom meegereden .Nu koop ik een rode en daar rijd ik vast nergens mee tegen en ik ben er harstikke verliefd op op die kleur dan.
als je dit leest smurf zo komt je verhaal over
stussen haakjes we hebben ook een haflinger ook gene brave ,maar er staan hier ook arabieren.Dus ik kan het verglijk goed maken.
Ik denk dat jij gewoon een beetje verwend pennymeisje bent althans zo kom je over.

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:05

volgens mij kan je meer het opvoeden niet aan dan het rijden (aan je verhaal te lezen dan)

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:13

Citaat:
Alleen in arabieren topic zitten ze al te janken hahaha! Sjonge jonge die denken dat ik enervander beginnertje ben :| Of een penny meisje :S nahjah


Citaat:
Ik heb der ook geen geld voor om hem profecioneel te laten inrijden ik heb overigens nog 1 haflingertje en 1 welsh cob


Verward Lips are sealed

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:20

Dandy schreef:
Citaat:
Alleen in arabieren topic zitten ze al te janken hahaha! Sjonge jonge die denken dat ik enervander beginnertje ben :| Of een penny meisje :S nahjah


Citaat:
Ik heb der ook geen geld voor om hem profecioneel te laten inrijden ik heb overigens nog 1 haflingertje en 1 welsh cob


Verward Lips are sealed



Inderdaad, maar wel geld voor de aankoop van een arabier terwijl je het paardje nog niet verkocht hebt, snap jij het snap ik het

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 19:42

Ik heb uhm ingeruilt Lachen die advetentie mag weg Lachen

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 19:45

Bedankt mensen Lachen jullie maken me het er niet bepaald makkelijker op Lachen Owja Lachen ben net nog over de weg heen gesleurt Lachen en nu leg alles open tja dat heb je he als die te sterk voor je is Lachen

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 19:47

En ik ben misschien in jullie ogen een penny meisje maar ja ik vind jullie maar mensen die oordelen op iets wat ze helemaal niet weten en dan kunnen jullie mij afzeiken maar ga dat lekker ergens anders doen Lachen ik heb een paard voor me hobby en niet om elke keer op sleeptouw te moeten en dat ik niet normaal me andere paardje kan pakken!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 19:57

Je grootste nachtmerrie is je titel... wat is je grootste nachtmerrie ? Die haflinger of dat je 'm verkopen gaat ? Volgens mij dat eerste als ik je zo hoor praten

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 19:59

Neu dat ik me paard niet aan kan! en dat ik hem daarom weg moet doen!

Arabendu

Berichten: 641
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 20:07

Nau moet zegguh dat ik het helemaal met de titel eens ben heur!!
Grootste nachtmerrie is het inderdaad.
Veel succes voor je nieuwe paardjuh hoor

Bayan
Berichten: 1598
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 20:18

ik weet precies wat je bedoelt,
ik heb een verzorgpaard van 4 en ik ben ook een echte schijtkont die niets durft en dan is het moeilijk om een band te krijgen.
Mss is het het beste dat je haar aan iemand verkoopt die veel ervaring heeft en haar zonder vrees kan inrijden etc. Mss past een rustig paard beter bij jou, zo is het in mijn geval toch
mss dat je hier iets aan hebt mss niet maar ik hoop voor jou dat je een goede beslissing neemt.

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 20:21

ik zie nergens iemand jou afzeiken maar wel dat je heel erg onduidelijk bent in je verhaal, je verdraait en verandert veel, daardoor komt het nog al wazig over. De uitspraken zijn gebaseerd op hetgene wat hier te lezen staat, tuurlijk kennen we jou niet. Maar je laat wel een stukje zien van hoe/wie je bent in je manier van schrijven en wat je schrijft.

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 20:37

Mja ik verwoord me soms slecht Lachen Maar ik kan hem totaal niet aan..ik wil een beesie waarmee ik een band mee op kan bouwen! Ik heb niet echt een band met aura! Tuurlijk ik vind het jammer dat ik der weg moet doen! Ze heeft 3 jaar bij ons op stal gestaan.
Ik vertrouw der niet en dat is toch wel het belangerijkste ! En daarom kan ik niet geven wat ze nodig heeft! En ik werd verliefd op dat beesie wat ik nu heb . En het voelde gelijk vertrouwd aan! En dat is het belangerijkste Het mag een race eendje zijn dat maakt niet uit! Ik vind dat wel leuk Haha!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 21:13

ik vind aura er juist heel vertrouwt uit zien joh!
Ik zou er wel op durven te stappen, maar, een haflinger ruilen voor ene half arabier

[edit]zoals je het zegt, kan ik het wel begrijpen ja.als je die half arabier juist wel vertrouwt, en Aura niet, dan moet je voor die arabier gaan ja
veel succes

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 21:27

Jah het is ook een hele overgang van haflinger naar een half bloedje en ik weet dat ik me handen der aan vol krijg maar het voelt gewoon goed Haha! de klik is der gewoon Haha!

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 21:50

Ik moet hem nog een naam geven hij heet stagedriver :S hehe echt bizare naam denk dat ik hem Shykir noem

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 22:00

Smurfie schreef:
Neu dat ik me paard niet aan kan! en dat ik hem daarom weg moet doen!

dan weet je iig waar je paard naartoe is.Mijn grootste nachtmerrie is om op stal aan te komen,en dat m'n paard daar dood op de grond ligt,of dat hij verdwenen is en niemand weet waarheen...
brr,mag er niet aan denken Scheve mond

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 22:27

Gelukkig weet ik waar ze naar toe is Haha! En ik weet dat ze het daar goed heeft dus dat is best wel gerust stelling Lachen

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 22:29

Smurfie schreef:
Gelukkig weet ik waar ze naar toe is Haha! En ik weet dat ze het daar goed heeft dus dat is best wel gerust stelling Lachen

juist daarom begrijp ik niet dat dit je grootste nachtmerrie is...
niet aanvallend bedoeld,maar je komt inderdaad nogal verwend over.Hoe oud ben je eigenlijk?

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 22:29

Is ze nu al weg dan ? Heb je snel gedaan