Nachtmerrie kwam vandaag uit....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:55

Jeetje wat een schrik!
hoop dat t snel afgelsoten word!
dit kan niet!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 21:20

Goh Fab dat is schrikken, maar een geluk dat Fab er zonder blijvend letsel vanaf gekomen is. Ze zou ik paniek iets gebroken kunnen hebben, je moet er toch niet aan denken. Die Aso h*fters. Ik wens jou en fabienne heel veel sterkte en dat jullie beiden maar gauw van de schrik bekomen Ach gut

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 21:29

dat is schrikken! beterschap voor je paard.
Hopelijk kan de politie er wat aan doen of anders zelf even een rol prikkeldraad daar over dat stuk gooien

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:21

Pfff, ik kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent, gelukkig dat het nog een beetje meevalt met de schade.

Ik denk dat ik ook heel erg boos zou zijn op die motorcrosser, ik hoop voor je dat ze gauw de boel afsluiten daar Boos!

Dikke knuffel voor je paard, ik hoop dat ze er gauw weer bovenop is Ach gut

zuppie
Berichten: 120
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: mooie twenteland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:30

Getverderre Fab, wat ontzettend schrikken. Ik kan me voorstellen dat je ontieglijk kwaad bent. Je hoopt telkens dat het goed gaat en dan toch zie je voor je ogen zoiets gebeuren. Heel vreselijk.
Ik wens jou en Fabienne heel veel sterkte en hoop met jou en de rest mee dat ze er niet teveel blijvend letsel of schrik aan over heeft gehouden.

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:33

Jeetje om dit soort dingen kun je toch zo boos worden Stoom uit je oren
Waarom doen ze dat joh?
Zien ze het gevaar niet ofzo .....

Zielig voor je paardje meis , kan me voorstellen dat je je echt letterlijk kapot schrikt!!
Heel veeel sterkte en ik hoop dat de politie ofzo er wat aan doet!!!!!!!
Misselijk gedoe

isioma

Berichten: 1052
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: het diepe zuiden van Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 23:51

wat voel je je dan boos en machteloos !!

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 23:57

jeetje fab. wat balen zeg. Ik heb ook zo'n enorme hekel aan die motorrijders om die reden dus. brrrr dood eng. bij ons in het bos zijn ze ook weer bezig

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 23:58

Ik kom haar in ieder geval as donderdag een dikke kus op haar wond geven

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 00:21

jeetje zeg dat is schrikken!
gelukkig lijkt ze er goed vanaf te zijn gekomen!

hier in de bossen stikt het ook van de motorcrossers, die t lieste met zn 3en naast elkaar de bocht om komen scheuren, waar jij dan ineens met je paard staat Scheve mond

hier liggen overal grote omgehakte bomen en snoeiafval etc op de padenm, zodat ze bijna nergens meer kunnen komen
wel jammer dat je er met een paard dat ivm kruepelheid niet meer kan en mag springen, dan ook niet verder kan, maar gelukkig kunnen die ellendige motorcrossers er ook niet door!

ik heb hier ooit iemand aangegeven, en aan de hand van zn kleuren kleding en motor hebben ze hem kunnen achterhalen! die heeft een flinke boete gehad en sindsdien wordt er ook steeds beter gecontroleerd

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 02:16

Woedens zou je ervan worden. Je kunt niets en wordt daardoor zo machteloos. En dat is denk ik wel het ergste. Hoe is het nu met hem?

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 09:02

Het valt gelukkig mee; alle schaafwondjes zijn ook schaafwondjes gebleven, alleen in het spronggewricht is het op de plek van de schaafwond een heel klein beetje dik.

Ze begon hongerig aan haar brokjes, maar met die kapotte bovenlip kan ze niks pakken, maar daar heeft ze al wat op gevonden, ze duwt de brokjes kapot met haar tanden en dan likt ze de boel op........de bak was helemaal schoongegeten Haha!

Wat minder is, is dat mijn dikke regendeken ook gescheurd is, vanaf het loopsplit recht naar boven Boos! Moet ik straks ff navragen of ze dat ook waterdicht kunnen repareren Verward

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 09:09

TJeez Fab, das echt erg!!. Gelukkig valt het met het paard wel mee. Maar jij met je kapotte knie die je wel weer overbelast.

Man wat zal jij boos zijn geweest zeg........ Scheve mond

sterkte en hoop dat het allemaal snel weer goedkomt

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 09:12

tjee fab gelukkig lijkt het dus mee te vallen, gelukkig maar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 09:20

Ik schrok me rot toen ik je berichtje zag, zit het jullie dan ook nooit mee Scheve mond
Gelukkig lijkt de schade achteraf mee te vallen.
Geef Fab maar een dikke knuffel van me.
Wij hebben een tijd last gehad van crossers op de hei die niets leuker vonden om met de motoren dwars door de kudde van m'n vader te crossen zodat de schapen in volle paniek alle kanten op renden Scheve mond
Bij ons is het op hele nare manier opgelost, een van hen heeft een oude vrouw doodgereden die op de rand van het pad zat uit te rusten en die hij niet zag omdat hij achterom naar m'n vader keek.
Daarbij kwam hij zelf ook ten val en kon m'n vader hem grijpen.
De rest reed gewoon door Boos!
Ze hebben allemaal moeten voorkomen en sinds die tijd hebben we ze gelukkig nooit meer gezien.
Ik zou idd proberen of je via rijkswaterstaat een afrastering kunt krijgen (en anders zelf kraaienpoten neergooien Extreme duivel )

Pantykous

Berichten: 10485
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 09:23

dat is balen! Wat een idioten zeg!!! Je zou ze het liefst de nek omdraaien...

Ploeps
Berichten: 264
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: naaldwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 09:43

Jeetje Zeg..!! dat arme beestje.. dat kan tog niet zo langer! Boos! hier moet wat aan gedaan worden!!! Goed van je dat je er gelijk melding van gemaakt heb OK dan! Sterkte ermee! Knipoog

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 09:47

Ach arm paard dit is echt belachelijk die mensen weten echt niet wat zij aanrichten met dat lompe gedoe van ze.

Eigenlijk zou hij/zij eens hard op zijn smoel moeten gaan..

Ik hoop dat jullie het stuk afgezet kunnen krijgen zodat ze er niet meer langs kunnen

gr

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:58

wat een e*kels!

Je bent zo machteloos dan!
Heel veel sterkte en beterschap!

Hopen dat het afgezet kan worden!

AssiejJarig
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:11

zo je zou wel geschrokken zijn zeker!! kan het me erg goed voorstellen zeg, met asfalt kunnen ze zich erg verwonden, mijn zus had een keer een ongeluk gehad op het asfalt met een pony, die pony lag ook helemaal open.....beterschap iig

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:08

Jemig wat een klootzakken heb je ook zeg! Boos!
Echt zielig voor je paardje, hoe gaat het nu verder met de lip, is er een erg groot stuk af?
Heel erg veel sterkte!

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:14

aah dit is echt klote! heel veel beterschap met je paardje!
Hier in de bosse is het ook zo erg, t is een keer zo geweest dat we aan t stappe waren en er ineens motor crossers langs kwamen en allebei er tussen uit scheurden, dat andere meisje was er toen afgevallen met haar hoofd waarschijnlijk op de grond, ik gelukkig nix, maar toen ze er weer op zat wist ze helemaal niets meer, ze had een hersenschudding en geheugenverlies, dit was zo ongeloofelijk eng! en dat allemaal door die irritante crossmotors!!!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 14:23

Jeetje wat een aso's zeg. Zijn ze nog afgestapt of gewoon doorgereden? Sterkte en beterschap voor je paard.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 15:47

Nee hoor hij is gewoon doorgereden!

Voor wie er tegen kan: hier twee foto's van haar zielige lipje:
[HK] Plussies 9

AssiejJarig
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 16:08

ahh godver zielig man!! ziet er niet fris uit, maar met eten enz, kunnen er makkelijk bacterien in komen lijkt mij.... iig heel veel beterschap meid... (kan je ze trouwens niet aanklagen?)