En toch heeft het gewerkt

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Trea

En toch heeft het gewerkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 17:27

Zoals sommige van jullie gelezen hebben had ik mijn Tinkermerrie Niamh (2 jaar) even op stal gezet omdat ze totaal geen manieren had en niets wilde Ach gut . Ze heeft nu dus vanaf woensdag binnen gestaan en ik heb haar iedere dag geborsteld hoeven uitgekrabt gewandeld enz. En gisteren was het ook zulk lekker weer dat ik haar weer buiten heb gezet met 2 jaarlingen. En s'avond weer op stal natuurlijk liet ze zich niet vangen maar toen ik die 2 jaarlingen had en naar binnen bracht (die zijn heel ziek geweest dus die staan ook de nacht op stal) wandelde er vanzelf achteraan en haar stal in waar natuurlijk wat lekkers lag te wachten. En vandaag eerst op stal nog een lekker hapje Vingers aflikken en beetje poetsen ( ik heb haar zelfs even vast kunnen zetten) en een stukje wandelen en daarna weer lekker naar de wei en nu vanavond ging ik naar haar toe en ik ben eerst naar die jaarlingen gelopen en daar kwam madam aan heel rustig naar me toe, ik heb haar toen langzaam bij haar halster gepakt en vast gemaakt en ze vond het prima OK dan! Lachen. Nu mochten die jaarlingen er lekker achteraan wandelen en Niamh bleef zelfs rustig wachten toen ik de hekken achter hun moest sluiten. Dus iedereen mag zeggen wat ze willen ik weet nu dat een paar dagen op stal en heel veel aandacht zijn vruchten heeft afgeworpen. Haha!

Groetjes van een tevreden Trea

de tweede keer is veeeeeeeeeeeeeeeel beter

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie