druk dagje: les van De Wispeleare en wedstrijd

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

druk dagje: les van De Wispeleare en wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 15:08

Vrijdag een erg druk en leuk dagje gehad.

's ochtends had ik les van David de Wispelaere (zie bit van 3 maand terug). Dat was vlak over de grens bij Coevorden. Normaal gesproken is dat vanaf assen ong een uur rijden. Maar ik ben er bijzonder goed in om afstanden een stuk langer te laten duren dan noodzakelijk. Zelfs met computer ding in de auto... Eerst konden we de plaats al niet vinden in het systeem van dat computer ding. Geen probleem, tot coevorden lukt me wel en van daar uit had ik een routebeschrijving.

Om een lang verhaal kort te maken: Coevorden wou dus niet in een keer, en de routebeschrijvinbg bleek niet zo duidelijk zijn als ik dacht Haha!. Dus een uur later dan gepland aangekomen op bestemming. David bleek ook nog al moeite te hebben met de weg, dus die was gelukkig ook een uur te laat.

Het werd een hele leerzame les. Bijna alleen maar aan mijn zit gewerkt en zorgen dat avalla meer benen beter leert accepteren. Dat ik beroerd zit wist ik al, en daar heb ik hele handige 'tips' voor gekregen: ademen en ontspannen en daarbij zorgen dat ik goed mijn ellebogen gebogen hou om te voorkomen dat ik alles vastzet en voorover ga krullen.

Avalla staat behoorlijk scherp aan de hulpen, maar ik heb mezelf wat aangeleerd om mijn benen er helemaal af te houden als ze eenmaal doet wat ik vraag. Dat is erg makkelijk aangezien ze nog al breed is en ik erg korte beentjes heb. Op het moment dat ik mijn benen meer aan ga leggen raakt ze geiiriteerd. Advies te krijgen om veel schoudervoor te rijden zodat ze constant moet reargeren op mijn benen en ik moet mijn beugels een gaatje korter doen om te zorgen dat ze beter aanliggen.

Na dat uur nog even blijven kijken, en na de lunch weer richting Assen. Daar waren we rond half vier weer. (we waren rond 9 uur vertrokken). Snel ingvlochten, gegeten en vervolgens om half 7 weer op de trailer om nog een wedstrijd in Dalen te rijden. Dat is dus weer een uur in de trailer. Enige doel van mij en mijn moeder (speelt voor groom) is dat we de goede kant op reden tijdens de proef Tong uitsteken . We waren alle drie moe en er ging werkelijk van alles fout (trailer bijna tegen een auto aan geparkeerd en zo ... Schijnheilig ). Opgestapt, lekker gestapt en gekletst en aan het eind nog een beetje gedraaft en gegaloppeerd. Ik heb verder weinig gevraagd aan activiteit, aangezien ze gewoon moe was.

Proefje gereden en ik was heel tevreden over haar. Ze reargeerde super, heeft netjes haar oefeningen gedaan alleen qua activiteit kon het dus beter. Aangezien wij het alle drie bedtijd vonden direct na de proef weggegaan, en KarinvdM zou mijn coupon wel meenemen OK dan! .

Uiteindelijk bleken we dus 4e van de 17 met 166 punten. Al met al hele geslaagde dag dus!


cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:16

Dat klinkt zeker wel als een leuk dagje Haha!
Mooie punten ook behaald met je proefje. OK dan!

Let love shine so bright

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 16:47

Wat leuk,ik heb ook even e-mail contact gehad met david,omdat hij hier in breda zit...Helaas is hij tegen de tijd dat ik mijn trailer heb,weer verhuisd...Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad,gefeliciteerd met je punten! Super hoor!

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 08:10

Hij is nou verhuisd naar duitsland, vlak over de grens bij Venlo naar een heel gaaf kasteel (hij had foto's bij zich). Jammer dat dat zo'n eind bij je weg is.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:45

Ik wist niet dat hij al verhuist was...Ik vind het wel jammer ja,breda is hier niet ver vandaan...Wel luxe hoor,een kasteel!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Otti1977, Vagabondo en 30 bezoekers