Toen ik nog op de manege reed

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mystylove

Toen ik nog op de manege reed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 20:23

Ik rijd nu een half jaar niet meer op de manege, omdat ik een verzorgpony heb (mysty) en ik vond haar veel leuker dan de manege.
Dus gestopt met de manege.
Ik net pennyverhaaltjes gelezen komen bij mij ook wat verhaaltjes boven die de manegemeisjes tegen mij verteld hebben of gedaan:
1. Ik poetste even een paard voor mijn vriendin, want die was haar cap vergeten dus ik even poetsen.
En daar stond een veulentje bij echt een kreng door die manegemeisjes die vinden het schattig dat ie bijt en trapt.
Probeerd dat kreng mij te trappen en te bijten gaf ik haar een tik
komt zo`n manegemeisje: OOOOH das zielig ik bel de dierenambulance de politie enz..
2. Toen ik op ponykamp was had ik een pony dus en die stond op stal en ik had het halster om laten doen, want die pony was zoo irri die kon je bijna niet het hoofdstel om doen dus had de leidster gezegd als je nou een halster om laat kun je hem makkelijk pakken.
Zo gezegd zo gedaan.
Ga ik eten komt zo`n koter die denkt dat ze alles is zegt ze ja jou pony had het halster nog om en ik deed hem even af want dan kan het halster in de huid groeien binnen een paar uur jaha helemaal dus ik een beetje geirriteerd weer het halster om doen komt die koter weer zegt dierenmishandelaar ik zeg het tegen mijn moeder en die zorgt dat jij hier geen pony`s meer mag verzorgen ik stook zowat van het lachen.
3. Deze heb ik even een verwend kind de maling genomen.De kleindochter van de manege eigenaar zat bij mij en mijn vriendin in een stal met puppies.
Zegt ze zo: ik krijg die en die en die en nog het veulentje van Wendy Senna ik keek al zo ja vast.
Toen was het mijn buurt ik zo:
ja joh mijn vader en moeder zijn van plan om Senna te kopen als ze bij haar moeder weg mag
dat kind keek mij aan zij heel snel wegrennen van opa opa opa
haha dat was echt lachen
Jullie nog leuke of onleuke verhalen over manegemeisjes?

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:24

Er is in de huiskamer een topic over pennymeisjes Haha!

Mystylove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 20:28

Niet op gelet sorry kan ik dat verplaatsen?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:29

Dat is niet een topic over pennymeisjes, maar een topic van pennymeisjes. Daar wisselen we onze avonturen uit en praten over onze geredde paarden Tong uitsteken

Mystylove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 20:31

Oh okeej staat ie dan wel goed??

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 22:15

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie