frustratie van de dag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

frustratie van de dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-04 20:24

zoals een aantal wel zullen weten staat spirit te koop. vandaag heb ik maar een advertentie op marktplaats gezet. in die advertentie heb ik duidelijk gezegd dat het om een jaarling hengst gaat en dat wij hem niet geschikt vinden voor kinderen daardoor en ik kreeg binnen 5 minuten een mailtje van iemand.
ze is samen met haar vriendin op zoek naar een pony en had een aantal vragen o.a. of er toebehoren bijzaten, etc.
ik heb netjes haar vragen beantwoord en er extra bijgezet dat het om een pony van 1 jaar gaat die het best uit is als hij nog 2 jaar de opfok in gaat (staat hij nu ook).
krijg ik dus een mailtje terug dat ik hem dan wel goed kon leren rijden of dat hun hem anders wel in konden (laten) rijden.
ik heb (toch weer) terug gemailt dat we op zoek zijn naar mensen met meer ervaring.

wat heb je toch een mensen die reageren zeg. in elke advertentie staat duidelijk geen kinderen en waar heb ik de meeste reacties van?... juist penny meisjes die wel even een 1 jarige hengst in willen rijden...
ik raak even gefrustreerd hiervan, heb toch mijn week al niet.

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:38

tja dat blijf je houden denk ik.

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:42

tja erg irritant Scheve mond maar er is weinig aan te doen vrees ik. gewoon door blijven zoeken naar een goed meisje en niet reageren op de pennymeisjes die je pony 'wel even inrijden', en daarbij niet eens naar de leeftijd kijken ik hoop dat je uiteindelijk een goed en geschikt baasje vind voor spirit!

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-04 20:45

als er iemand van 12 is met veel ervaring en die verstandig met een jonge pony om kan gaan, dan heb ik ook geen bezwaar hoor. het is alleen zo dat hij momenteel erg uitprobeerd en toch een consequente hand nodig heeft, vandaar dat ik liever een volwassen iemand (uiteraard wel met ervaring) wil hebben.
we zoeken gewoon verder naar een goed tehuis.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:07

Altijd leuk zulke mensen Boos! .

Ik had mijn andere merrie te koop gezet (te weinig tijd voor 2). Ze was net 8 maanden onder het zadel en moest nog wel wat leren. De basis kon ze wel (stap, draf, galop, figuren rijden) maar de puntjes moesten nog wel op de i gezet worden.

Krijg je mensen die willen dan ff rijden en dan zeggen van :

"tja, ze ken nog niet zoveel he...." Frusty

Ja mevrouw, als ze M-dressuur was had ik dat er wel bijgezet, en dan had de prijs ook wel een stuk hoger gelegen....

Of je zet de stokmaat erbij (in dit geval 1.48) en dan zeggen :

"Hij is wel errug groot he???"

Word erg moe van dat soort mensen. Vind je het niks dan vind je het niks, als je dat eerlijk zegt prima...

Maar ga dan niet eerst een half uur rijden en dan beslissen dat ie te groot is... Stoom uit je oren

Al met al heb ik wel leuke mensen gevonden die haar hebben gekocht. Geen gezeur, als ze goedgekeurd werd door hun DA mocht ze meteen komen.
Heb nog contact met die mensen en ze zijn er heel blij mee, en ik ben ook blij want ze heeft een super goed thuis met veel aandacht Lachen

desi_verona

Berichten: 564
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Aalsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:13

tamaraatjuh schreef:
ik hoop dat je uiteindelijk een goed en geschikt baasje vind voor spirit!


hoop ik ook! veel succes ermee! OK dan!

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:17

De aanhouder wint.

Als je gewoon even volhoud vind je vast de perfecte persoon voor Spirit.

Had de oude eigenaresse van Noureyev ook gedaan.
En ik ben heel blij met hem.
Maar ze was ook wel kieskeurig, maar dat waardeer ik zeer. *LOL*

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:35

dat zou je altijd houden he!!
je moet anders eens een keertje zeggen
voordat jullie beslissen, kom dan eerst eens kijken!!
Dan ben je snel van ze af!!