IK kon het niet laten...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 22:53

marahorse schreef:
voor brandgevaar zeker?
zo zielig


Dat bedoel ik dus, ze weten waar ze aan beginnen, die dieren zijn dus hun verantwoordelijkheid, vind het nog steeds de grootste onzin, het blijven dieren en geen wegwerp artikelen *leest het verhaal van Heike nog eens door Haha! oeps Knipoog *

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 18:12

ja vind het ook zielig, mij kuiken gaat alvast een leuke toekomst te gemoed, mijn zus zit nu met hem te spelen, de kleuter :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:01

Ik ga mn zus een KIP voor haar verjaardag geven.. geen idee wat ze er mee moet maarja, we zijn nou eenmaal raar Tong uitsteken
haha veel plesir met uw kuiken *LOL*

Mist

Berichten: 9487
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:22

Tja, wat is erger, de gehaktmolen in (levend) of verkocht worden met pasen, waarvan 50% het toch niet zal halen omdat mensen niet weten hoe ze er voor moeten zorgen.

Mijn ouders hebben mij vroeger ook 2 kuikentjes gegeven (ik was 8 of 9) eentje heeft het gehaald en werd een haan van zo'n 40 cm. Dat beest ging letterlijk overal met mij mee naar toe Haha! zelfs naar school op dierendag, Dinsje heette hij (Donsje heeft het niet gehaald) Toen wij naar Nieuw Zeeland gingen is hij samen met de hond naar de boerderij van een oom van mijn moeder gegaan. Sindsdien heb ik trouwens geen kip meer op (nu meer dan 20 jaar Haha! ) Pas toen ik 17 was ben ik erachter gekomen wat er met Dinsje gebeurt is, hij was zo dominant dat de boer hem op wintersport gestuurd heeft Huilen weer een jeugdtrauma erbij ....

Stal_Fiore

Berichten: 9349
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:31

Wat een droppie!!!! Goede daad hoor!

Samantha_

Berichten: 10807
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:35

Lief hoor!
Goed van je dat je m hebt meegenomen!