vandaag voor het eerst naar de hoefsmid voor mijn 1,5 jarige

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
soppie

Berichten: 24
Geregistreerd: 25-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-01 14:10

shet! echt spannend, het viel onwijs mee hij deed haast geen stap verkeerd terwijl de shet van de buren ook voor het eerst moest en ene praam om moest, hij was zo gek dat ie begon te steigeren en met zijn voor poten te slaan, we moesten haar met 3 man vast houden, kan je zien hoe sterk die kleintjes kunnen zijn,

Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 17:25

Heeft dat dier wel een opvoeding gehad.
Meestal begin je met voetjes uit te krabben als ze een paar weken oud zijn. Dan geeft dat meestal niet zo'n groot probleem bij de smid.
En is jouwes pas voor de eerste keer naar de smid geweest en hij is al 1,5??

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 17:28

gaat lekker dus soppie Frusty denk dat cowgilr wel genoeg heeft gezegd hierover, dus ik hou mijn mond maar... Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 17:50

ja echt slim is het niet met 1,5 jaarige leeftijd , dat heb ik zelf ook gemerkt . Ik heb rydar gekocht toen hij 4 maanden oud was en pas met 1 jaar is hij voor het eerst bekapt (ja wist ik veel toen was nog maar 14) nu heeft hij dus toonteder stand aan zijn voorbenen op zich niet zo erg maar zo slijten zijn boten wel eerder af dus heb ik kans dat hij over een jaar of 10 artose of iets kan krijgen. Er jammer als ik dat had geweten had ik em dus nooit zo lang laten wachten. Maarja mischien wist jij het ook niet net als ik toen dus zal ik je niets kwalijk nemen.

debora Frusty

soppie

Berichten: 24
Geregistreerd: 25-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-01 22:00

oh maar dan moeten jullie niet zeuren want hij heeft niet lange en sheef gegroeide hoeven, ze waren in goede staat en BTW ik heb dat beest net en die kleine is niet eens van ons, weet jij veel wat voor verleden die pony heeft gehad!!!! en hij is helemaal goed gekeurd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 22:03

wacht maaraf je kan er nu nog niets van zien of het scheef is geroeit daar kom je over 2 jaar wel achter maarja ik zei toch dat jij er mischien ook niets aan kon doen! hoef je niet zo kwaad te worden. }> Extreme duivel

debora Schijnheilig

soppie

Berichten: 24
Geregistreerd: 25-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-01 22:42

nee maar als jullie zo beginnen.......
en als hij goed is gekeurd .....
ja sorry hoor, en wat zou die dan moeten krijgen, niemand die er op rijdt!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 22:45

daar hoef je ook nie perse op te rijden hoor om atrose of iets dergelijks te krijgen.....

Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 16:47

Okay nou moeten we haar niet gaan aanvallen want je kan er niks aan doen als je je pony net hebt.
Sorry soppie als je mij aanvallend hebt begrepen.
succes met je pony verder