Voorjaar in de bol?

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Susanne1

Voorjaar in de bol?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 15:14

Mijn paard heeft het voorjaar in de bol geloof ik. Hij is al een aantal dagen knetterfit. Normaal is hij behoorlijk koel en nuchter, maar op het moment dus niet.
Hij gedroeg zich vandaag bij een buitenritje net alsof hij een week boxrust heeft gehad. Er werd luidkeels gesnurkt en gesnoven, staart op zijn kont, hij is ineens niet verkeersmak meer en achter iedere boom schuilt op zijn minst een hele kudde trollen *LOL*
Ik moet zorgen dat ik goed op blijf letten, anders lig ik er straks nog naast ook! Maf paard.
Zijn er meer paarden die het lentevirus te pakken hebben en wat maken jullie met die schatjes allemaal mee?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 15:16

Goh was mijn buurvrouw bij jullie in Den Haag dan? Haha!
Het is natuurlijk ook wel heel lekker weer

Susanne1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 15:21

Ik moest even na denken, maar ik snap he! Hahaha.

LindaVelings

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 15:44

Mijn paard heeft het niet zo, maar ik wel Haha! Haha! Haha!

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:18

Andrew ook, ze werden verweidt vandaag en Judibo had hem meegenomen (ik was er niet) en hij was ontzettend druk en vervelend. Daarna los ook de mooiste westernkunsten vertoont...
Helaas voor mij en hem, want toen ik vanavond kwam vertrouwde ik zijn lopen niet en toen ik hem even aan de longe deed, zag ik gelijk dat het weer mis was...
Opnieuw kreupel... Wat een rotziekte, die spat... Net een dip gehad, ging weer beter, gelijk weer mis als hij even gek doet...
Hopen dat ik nu genoeg pech heb gehad voor de komende tijd... Geen les dinsdag en ook geen onderlinge wedstrijd voor ons volgende week zondag zoals het er nu uit ziet... Dom beest, maar hij heeft er natuurlijk het meeste last van... Boos!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie